DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tidligere sammenlignet priser/vilkår på forsikringer og DNB har absolutt ligget gunstig an men føler nå at prisen har steget i det siste og vil derfor sjekke igjen.
Jeg syns de er altfor dyre på forsikringene sine. Man må ringe hvert år for å informere at du har hatt forsikring et år for å få mer bonus, man blir ikke automatisk oppdatert på dette. Tungvint.
Litt vanskelig og få forfall på ønsket dato samt få forståelse for evnt justeringer.
Har ganske dyr forsikringspremie på MB B EL. Har fått mye bedre tilbud. Nesten halve prisen.
Tviler på om det finnes mer kranglete og lite samarbeidsvillige saksbehandlere.
Det ble fort dyrere etterhvert. Kan bare si at det ikke er tilfredsstillende.
De har gitt meg gode priser, men de må følges opp sånn annet hvert år for å ikke øke for mye slik som alle de andre. Har aldri vært problem ved skade, både rask og god service. Byttet bort fra de en gang på grunn av for dårlig pris, men da hentet de meg tilbake ved å tilby enda bedre pris. Nå får vi se hvordan det blir i år...
For det meste hyggelige folk i DNB, og generelt fornøyd med dem.
Jeg har ikke hatt noen problemer knyttet til forsikring hos DnB.
Av alle forsikringsselskapene jeg kontaktet fikk jeg best pris hos DnB.
Mye rot fra selskapet, når man bla. bytter bil, for høy forsikring og krav på ikke bet. Når d er betalt via nettbank?
Har tatt DNB / tidligere Vital ved fler tilfeller første gang i 2000 over noen år og andre gang nå fra 2014-2016. Har hatt noen erfaringer med skadeoppgjør ved begge anledninger som er bekymringsfullt. I 2000 truet de med at de økte polisen med x 5 hvis jeg tok ut kaskoskade på motorsykkel og senere i 2003 nektet de å betale ut for stjålet bag på reiseforsikring, da jeg hadde bopel i Danmark. Ønsket da å si opp mine andre forsikringer (for man må jo ha forsikring) og fikk da beskjed at de kunne jeg beholde, selv om jeg bodde i Danmark.. Nå i nyere tid hadde jeg en liten vannskade på parkett i huset. Takstmann vurderte skaden og konkluderte med at DNB skulle dekke skadene. Fikk så mail fra DNB om at takstmann hadde konkludert med at skaden ikke ble dekket og at jeg selv måtte stå for utvendig arbeid for å finne årsak. Heldigvis var jeg hjemme når takstmann var der, så kontaktet han på telefon. Neste dag fikk jeg mail fra DNB at de dekket allikevel. Hadde også en episode med bil der de nektet ansvar, men ved at jeg leste og studerte på deres egne regler, så kunne jeg etter å ha snakket med 3 påståelige saksbehandlere, få bekreftelse av sjefen at DNB dekket skaden. Opplevet også det samme med reiseforsikring, hvor saksbehandleren kunne tilby meg veihjelp, men hadde ingen kunnskap om dekningen i forsikringen med reise Best.. Etter dette betalte jeg 9.000 mer i året for å bytte til IF. Er nå i vurdering av nytt selskap, men pris og utbetaling må samstemme. Så hvis du ønsker et billig forsikringsselskap, der du må gjøre alt arbeid selv, hvis ikke dekkes du ikke, så er DNB å anbefale. Hvis ikke du liker paragrafer, regler og bruke tid på diskusjon, så legg til en 1000-lapp og bytt selskap.