DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettsiden er enkel å bruke, men jeg savner lett tilgjengelig oversikt over hva forsikringsavtalene innebærer, feks erstatningsbeløp for ulykkesforsikringen. 30% påslag i premie for flere av forsikringene fra ett år til det neste er for mye.
Topp servise og imøtekommende. Normale priser og aldri noe tull.
Jeg synes prisen er uforholdsmessig høy. Da jeg fikk en uforskyldt skade på bilen i et parkeringshus, sendte jeg inn saken til dnb. Denne er ennå ikke besvart 3 mnd. etter. Svært dårlig service til den prisen.
Greit men noe dyrt, ønsker og bytte for og se om det lønner seg og sammenligne.
Er fornøyd med nåværende forsikringselskap, veldig god dekning og god kundeservice, men kunne vært litt billigere. God service, og god dekning ved bergning.
Bra service og hyggelige kundebehandlere, har ikke hatt noen skader i det siste og mener at dette burde vært tatt hensyn til med hensyn til prisingen av forsikringen.
God service og hjelp ved behov. Nettbanken fungerer veldig bra.
Har ikke hatt kontakt med Dem. Har ikke hatt noe skade eller noe annet. Sender dette etter program på TV, forbrukerinspektørene. Byttet til DNB etter jeg byttet bank. Er bare hvert en trofast kunde som ikke har tenkt på dette før.
Ganske høy prisjustering (indeksregulering) fra 1. desember har gjort at jeg ønsker å sammenligne med andre leverandører.