Meny

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 25 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
DNB Forsikring

"Dyr på hus"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Hanne for 30.07.2019 14.06

DNB Forsikring har totalt 346 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyr på hus"

Veldig god kundeservice, og hurtig skadeoppgjør...

Bytt.no
"Dyr på hus" skrev Hanne om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Hanne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og vanskelige når man trenger erstattet skade"

I mitt tilfelle fikk jeg en vannlekkasje, Takstmannen som kom ville ikke ha rørlegger for og utbedre skaden da han mente min provisoriske reparasjon var nok. lekkasjen var i taket på badet nede og jeg måtte rive ned deler av taket for og stoppe vannet. De ville ikke dekke nytt tak men lappe det gamle og male over. Dette synes jeg var smålig så jeg droppet å bruke forsikringen og fikk inn rørlegger og snekker som la nytt tak for egen regning. Gidder ikke krangle for å få dekket ting som skal være dekket av forsikringen da dekket jeg skaden selv og bytter nå selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt"

Mye dyrere enn andre forsikringsselskaper! De er ikke villige til å tilby bedre pris eller prismatch.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Null hjelp til elendig håndtering av skadesak! Hold dere unna SSG"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dersom uhellet er ute og man får skade på hus/leilighet blir man tildelt en saksbehandler som ikke kunne brydd seg mindre om jobben som blir utført av selskapet som er tildelt skadesaken (I dette tilfellet SSG). SSG lyver gjentatte ganger, skylder på alle andre enn seg selv og opprettholder ikke tidsfrister. Gjentatte klager inn til min saksbehandler i DNB resulterer i ingen endring. SSG får drive fritt frem, med å bruke så lang tid de bare vil og nekte å kommunisere til meg hvor lang tid ting tar og hvorfor tidsfrister ikke blir opprettholdt. Kan bli spennende å se hva som eventuelt skjer med erstatninger etter dette prosjektet er ferdig! :) Hold dere unna DNB og SSG. Null interesse av å hjelpe kunden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt mye rot med fakturaene, har sendt inn samme skade 3 ganger uten hjelp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt inn skjemaer og utlegg i forbindelse med sykehus opphold 3 ganger for samme ulykke, de sier hver gang at de har ikke fått skjemaene, det er også fyllt ut på nett. Nå har jeg gitt opp og bytter (de er billig det er det eneste, og dette er sikkert bare pga jeg er Saga kunde)

DNB Forsikring har totalt 346 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR