DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jag er nøyd med DNB forsikring og jag forsekert min hus.
Varierte forsikringsalternativ med god dekning. Relativt dyre forsikringer.
Rot og surr og gjør alt for å trenere. Gjorde aldri ferdig oppgjør, ingen slutt befaring, skylder på 3. part SSG.
Først sender de alle regningene til en annen adresse, så greier de ikke spesifisere hva som skal betales. Så går alt til inkasso, til tross for at ingenting er mottatt!
Meldte skade i Mai, ikke fått erstatning, ringer å spør og får til svar at de ikke kan si noe om hvor lang tid det skal ta. Har også sendt de mail for 2 måneder siden uten å ha fått svar.
DnB glemte å fakturere over mange måneder. Etter at det ble oppdaget i Juli tok det over 2 mnd før de klarte å rette opp alt rotet, samt forklare og beklage. Dette skjedde først etter at vi hadde ringt og purrer på oversikt utallige ganger. Kundeservice lovet at vi skulle bli ringt tilbake etter hver samtale, uten at dette skjedde. Jeg forventer at forsikringsselskapet fakturerer rett, samt at de forsøker ta vare på oss som kunde når de har rotet. Det opplevde jeg ikke hos DNB.
Min telefon ble stjålet, og selv med politianmeldelse nektet de for at den var stjålet. Kommer ikke til å stole på forsikringene deres igjen.