DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først sender de alle regningene til en annen adresse, så greier de ikke spesifisere hva som skal betales. Så går alt til inkasso, til tross for at ingenting er mottatt!
Meldte skade i Mai, ikke fått erstatning, ringer å spør og får til svar at de ikke kan si noe om hvor lang tid det skal ta. Har også sendt de mail for 2 måneder siden uten å ha fått svar.
DnB glemte å fakturere over mange måneder. Etter at det ble oppdaget i Juli tok det over 2 mnd før de klarte å rette opp alt rotet, samt forklare og beklage. Dette skjedde først etter at vi hadde ringt og purrer på oversikt utallige ganger. Kundeservice lovet at vi skulle bli ringt tilbake etter hver samtale, uten at dette skjedde. Jeg forventer at forsikringsselskapet fakturerer rett, samt at de forsøker ta vare på oss som kunde når de har rotet. Det opplevde jeg ikke hos DNB.
Min telefon ble stjålet, og selv med politianmeldelse nektet de for at den var stjålet. Kommer ikke til å stole på forsikringene deres igjen.
DNB har en Super forsikring som er der, når man trenger dem.
Verdens verste forsikringsselskap. De har satt oss i krise og i farlig situasjon, og jeg fikk psykisk bekymringer og angst. Jeg har blitt skikkelig depremert. Dette presset meg til slitenhet, søvnproblemer, uro, anspenthet og kroppslige smerter. Jeg sov få timer i helle perioden. Jeg følte meg ikke trygg.