DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice. Har hatt forsikringen under ett år så jeg har ingen erfaring med skadeoppgjør
Problem startet da jeg skadet meg på ferie i Egypt og Falck globale assistanse eier ikke medmennesklig eller en hjelper ved sykdom... Jeg ble skadet i foten og gispet. Ikke en gang kontaktet de meg uten at jeg tok kontakt og de hjalp ikke med medisinsk hjelp slik som å finne lege eller sykehus. De stoppet forsikringen mens jeg enda var på ferien skadet, så, kalte agenten. Kom, aldri å hentet meg og avlevert meg på flyplassen som, jeg ble lovet.. Dette er det verste som kunne skje når jeg reiser alene. Jeg betaler forsiktig men har plutselig ingen forsiktig for Falck bestemmer at de gjøre slik men ville gi de en ny mulighet. Og denne gangen brister jeg håndleddet og legen ber meg ta å holde hånden i ro i noen dager så jeg endrer flybillett og leger melder som regel inn skader. Jeg hadde betalt billetter og hotell selv den uken jeg måtte. Utsette og hadde ingen planer å be forsikring dekke dette, men fordi legen ikke hadde meldt i fra og at hånden ble verre så ble Falck kontaktet ordet med lege for så. stoppe forsikring når de hørte at det var brist i håndledd, begrunnelse var at jeg ga beskjed en dag etter hjemreise. Og selv om jeg ikke ba de om noe annet enn å dekke legeregningene. Så at Falck to ganger stopper forsikring mens jeg er skadet er neppe særlig forsvarlig og vil bli innklaget til forsikringsnemnda og beklageligvis for DnB som jeg har brukt i 25 år som bank har mistet min tillit som et seriøst selskap
God service og lette å ha med å gjøre. Alltid folk som vet svar på dine henvendelser ved kontakt. Raske på oppgjør ved skade.
Dette er så useriøst som man får det. Det skal ikke ta over et år(!!) med flere titalls telefonsamtaler for å løse en enkel sak! Ikke nok med at de ikke dekker det ene eller det andre, men det er umulig å få kontakt med kundeservice. Ofte må man sitte en halvtime-tre kvarter i kø for å komme igjennom for at de kan fortelle deg at du har ringt feil nr og de skal sette deg over. (Det er tydeligvis noe galt med dere automatiske telefonsystem da dette har skjedd flere ganger.) Så man blir satt over blir det en ny kø. Da de endelig svarer så møter man bare useriøse kundebehandlere som er lite serviceinnstilt. Enten er saksbehandler sykmeldt, ferie eller har sluttet. Får endelig en ny saksbehandler som lover å følge opp saken, men nei, ingenting blir gjort, selv etter flere telefonsamtaler. Ender opp med at jeg nå ta saken i egne hender å kontakter deres underleverandører som opplever samme problem med DNB, de lover å ringe/gi tilbakemelding, men ingenting skjer på flere uker etter masing fra både min og deres side. Når man endelig får kontakt med kundebehandleren framstår han som _meget_ arrogant og lite serviceinnstilt og enda mindre forståelsesfull. Jeg vil få fram et poeng av at jeg ikke er en vanskelig kunde, og har tøyet tolmodigheten min veldig langt. Råder alle til å holde seg langt unna dette forsikringsselskapet.
God kundeservice og rask hjelp ved spørsmål, samt god forklaring.
Jeg var på vei til Tyrkia når jeg ble fornektet av Turkish Airline og gå ombord flyet. Vi var familie med 5 personer og en liten barn på 2 og halvt år. Vi var på stedet klokken 10:30 når flyet skulle ta av klokken 12:00. Når jeg ringer til DNB for å få dekka det eller evt sende oss avgårde med neste fly og evt bestille hotell billetter så lenge. Men nei det kan dem ikke gjøre. Dem vil heller bruke en liten argument som står med det minste skrifte på vilkårene demmes. Og der står det at vi må være tilstedet 2 timer før. Hvis ikke så dekkes det ingenting ved reiseforsikring. Alle de fakturaene pr år vi har betalt på reiseforsikring, men når vi trenger dem mest så nekter dem å hjelpe oss. Vanskelig å tro når det handler om DNB Norges om ikke nordens største bank. Så 10.000 kr for flybilleter rett i søpla og 7000 kr på forsikring pr i år var sikkert bare mat lønnen til ansatte på DNB.
Lett å samarbeide med, raske til å svare. Er imidlertid en dyr forsikring. Derfor leter jeg etter noe som er billigere, men like bra.