Meny

Enter Forsikring omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
21
av 29 innen
forsikringsselskap
24%
anbefaler
Enter Forsikring

"HOLD DERE UNNA"

Omtale om Enter Forsikring skrevet av Hans M for 12.12.2019 09.39

Enter Forsikring har totalt 176 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Enter Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"HOLD DERE UNNA"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk for enter forsikring (med vilje små bokstaver, de fortjener ikke store) etter anbefaling fra bilforhandler. Etter en for sen betaling grunnet misforståelse, som ble ordnet opp i med en gang, fikk jeg beskjed at når alt var betalt fortsatte forsikringen med samme avtale. Jeg tar kontakt for å dobbeltsjekke at alt er i orden, og da kommer beskjeden om at prisen hadde gått opp med 350,- kroner i måneden om jeg fortsatt ville bruke de som forsikringsselskap. De har da avsluttet min forsikring uten å gi beskjed, noe som har resultert i dagsbøter fordi bilen er uforsikret. Jeg tar igjen kontakt med enter, og møter en meget spydig dame da jeg forteller min historie, og attpåtil velger hun å legge på telefonen når jeg sier jeg ikke kommer til å bruke enter igjen. Dette er helt uhørt, og jeg anbefaler absolutt ingen å bruke dette selskapet. Om du ikke orker å lese hele, HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET. Useriøst og uten interne kontroller.

Bytt.no
"HOLD DERE UNNA" skrev Hans M om Enter Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Enter Forsikring?
Gjør som Hans M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Enter Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Sommel, treg på skadeoppgjør"

Følger ikke opp ved skadeoppgjør. Tar alt for lang tid!

Andreas H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Billigst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Eneste selskapet som ikke forlangte ågerpris for at jeg skulle forsikre bilen min. Kjøpte min første bil i en alder av 29, men fikk likevel 75% bonus av enter. Neste forsikringsselskap på listen var over 4000 kroner dyrere per år. Meget godt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Feilaktig informasjon!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha fått en stor forvirrende regning tidligere i år, ringte jeg naturligvis kundeservice og spurte forvirrende om hjelp. Der ble jeg møtt av en hyggelig medarbeider som sa at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over, og at feilen med beløpet var gjort fra deres side. Lettet og fornøyd med bra service la jeg på røret. Men, i dag, fire måneder senere, får jeg igjen en regning med uforklarlig stort beløp. Så igjen ringte jeg kundeservice og ba om hjelp. Denne gangen fikk jeg beskjed om at regningen var en purring fra 4 måneder siden fra en regning jeg ikke hadde betalt, men som jeg hadde fått beskjed av hennes kollega om at jeg ikke skulle tenke på. At et forsikringsselskap ikke har orden i sakene sine og ikke eier system og kommunikasjon, er helt forbausende. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli lurt og ført bak lyset, med en stor regning jeg er tvunget til å betale på bakgrunn av selskapets feilaktige informasjon. Jeg kommer til å bytte forsikringsselskap på bakgrunn av uprofesjonaliteten ved dette forsikringsselskapet.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Gry W. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Useriøse"
6 syns denne omtalen er nyttig

3 mnd etter kontraktinngåelse endret Enter min bonus fra 75 til 40 prosent basert på opplysninger fra en firmabil jeg hadde kjørt, og delt med andre. Da jeg klaget på dette ble jeg lovet at de skulle rydde opp. Istedet fikk jeg nye fakturaer og inkasso. Jeg flyttet forsikringen til if som umiddelbart ga meg gode betingelser. Flere måneder med mail og telefoner fortsetter med Enter der de stadig lover å rydde opp men istedet sender høyere og høyere regninger. Det siste nå er at de har - uten min godkjenning - gjeninnsatt avtalen og krever etterbetaling for de halve året jeg ikke har vært kunde! Og det bare 3 dager etter at jeg fikk telefon fra en kundebehandler som igjen lovet å rydde opp og frafalle kravet. Er dette i det hele tatt lovlig? Driver de gjøn med meg?? Nå har jeg søkt advokathjelp! Styr langt unna Enter folkens!!!!

Enter Forsikring har totalt 176 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR