Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kort tid i saks behandling og profesjonell mottakelse og tilbake melding i saken
Ble påkjørt på en parkeringsplass da bilen sto stille - frakt av bil og reparasjon samt oppgjøret gikk bra. Ønsket mer personlig oppfølging fra selskapet da jeg alltid måtte ta initiativ til å ringe inn, men veldig fornøyd med den digitale delen av skadeoppgjør og booking av leiebil gikk også fint.
Ok service. Litt kronglete for å få skaden godtatt. Måtte ha rørlegger til å bekrefte at det var vannlekasje- da kundebehandler ikke godtok at jeg sa det rant vann fra kjøkkentaket. Men når saked ble godtatt gikk det fort å få utbedret skaden.
Mener lekkasje av kjølevæske fra en varmepumpe 9 pr gammel må likestilles med vannlekkasje i hus og ikke skyld på at anlegget i huset er for gammelt. Det har ingen ting med varmepumpen å gjøre
God informasjon og service knyttet til skadesak og veldig rask saksbehandling.
Svindel er ikke med i reiseforsikringen deres. Brukte Master på samtlige betalinger, for ferie, bank uttak, absolutt alt. Alikevel får en det her i trynet når en blir svindlet. Jeg har bevisene på at jeg ble svindlet, alikevel bruker de "finspråket" i polisen sin for å slippe unna utbetaling. Jeg vil prøve å finne et selskap som har det her med i sin reiseforsikring.
Når det først skjer noe forsøker de å komme seg unna for enhver pris. Har god erfaring med Gjensidige og Storebrand. Forsøk der istede
Everything is fast and good but Egenandelen din its not good
Må kjempe for å få rettet feil som har oppstått i en ulykke som man er helt uskyldig i.
Rask og smidig behandling og oppgjør ved skade. God kundeservice!
Bytt til fremtind meget god service og hurtig avgjørelser på forsikringen som har blitt brukt😁
Fornøyd med behandling av forsikringssaker Greit å ha samlet alt på ett sted.
😊👍meget bra, forsikringen ordnet time veldig kjapt. Fleksibel. Jeg er veldig fornøyd
Der er relativt dyr forsikring, spesielt på bilen. Ja vi har lang kjørelengde
Fikk skade på bakluken(parkerings skade) kontaktet selskapet og fikk hjelp med en gang. Ypperlig service
Kjempebra kundebehandling ,imøtekommende og hyggelige kundebehandlere