Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uproblematisk. Tok litt tid og få kontakt på tlf men da hyggelige og imøtekommende folk.
Saken ble avvist uten at noen fysisk kom å så på problemet. Ble bare vurdert ut i fra bilder som ble sendt.
Bra service, anderledes oppgjør, men greit å forholde seg til
De kom med en rask og fin løsning og betalte erstatningen umiddelbart.
Enkelt og greit. Rask behandling, meldte inn på ettermidagen og på formiddagen dagen etter var den ferdigbehandlet. Oppgjør med en gang.
Her viser jeg til mine svar før i undersøkelsen. Dettte feltet er unødvendig i mitt tilfele
Hyggelige kontaktpersoner og de var raskt på plass samme kveld.var superfornøyd og har ikke noe å klage på
Som forsikringstaker har jeg nå selv fått erfare den frustrasjonen som mange andre som deler ut en stjerne og prøver å advare andre, dette til tross for at jeg tidligere ikke la mye vekt på slike anmeldelser. Den dårlige kommunikasjonen og betydelige forsinkelsene har vært ekstremt frustrerende. Jeg mener å gjort mitt beste for å kommunisere med selskapets representant, men har møtt på manglende respons og unnvikende svar i forhold til selskapet lovpålagte forpliktelser. Dette har etterlatt meg en stor bekymring som forsikringstaker i dette selskapet.
Bare godt å si om Fremtind rask hjelp og god hjelp
Meldte skade for katten min som ble skadet. Skademeldingen var enkel å fylle inn, og behandlingen var rask. Fikk igjen penger iløpet av få dager :)
Rask tilbakemelding på at de hadde mottat skaden og hurtig behandlingstid.
Selv om skadesaken var åpenbar skal dere ha skryt av den raske behandlingen
Vart skuffa ,hadde håpt ei skulle få et lite plaster på såret sia nettbrette mitt ikkje virka meir,mulig ei klaga på feil måte KNUST nettbrett. Mvh.Sofie
Måtte bruke reiseforsikring, fikk hjelp fort, anbefaler dette selskapet
Over dobbelt så dyr som noen konkurenter for samme dekning. * Dobbelt så dyr * Dobbelt så treig å svare på saker * På telefonen sier di en ting men du får det stikt motsatte til svar på saker Generelt så er Fremtind i alle sine tusen ledd noe man bør unngå med mindre man har det så fint i livet ellers at man må gjøre noe for å ødelegge litt for seg selv
Opplever dårlig tilbakemelding og svart-hvit fortolkning over ting som de vedkjenner oppgjør omkring.