Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempefornøyd med både service og hurtig oppgjør. Kan bare anbefales.
vanskelig å få hjelp når du trenger det. veldig pirkete på definisjoner osv.
Fremtind har fantastisk greie og behjelpelige medarbeidere. Veldig rask behandlingstid på skadeoppgjør. Enkle og forståelige skademeldingsskjema til å fylle ut. Meldte en skade til Fremtind en fredag formiddag og allerde mandag morgen var saken ferdig behandlet👏
Etter mange års kunde og ikke har hatt noen uhell og bruk av forsikringen tidligere har jeg fått en positiv opplevelse at det fungerer med Fremtind Forsikring.Tusen takk.
Kjapp tilbakemelding og behandling av saken. Oppgjøret stod på konto etter 2 dager
Forsikringsselskapet gir rask og klar tilbakemelding - og eventuelle oppgjør kommer raskt.
Så Raskt som mulig og lettvint. Gode erfaringer,. Hyggelige folk i alle ledd. Måtte vente litt i køen
Det tok utrolig kort tid å behandle min sak og til pengene var på konto.
Får du en skade eller Brann i motorrom Så gjør di alt for å ikke hjelpe deg, di formulere slik at di slipper unna å betale forsikring sum til kunden.
Opplevde tyveri og herverk på ladeboks på bolig, fikk avslag fordi de (uten kunnskap) mener dette er felles område i borettslaget. Boksen er montert på veggen til leiligheten jeg bor i……….
Hadde en sak som var behandlet super raskt og effektivt.
Fall, dokumentasjon, bilete og kvitteringer, epikrise frå lege, bukse til 3500 øydelagd, mysta polar klokke verdi 2890,- ingen dekning då det var eit uhell.
Meldte skade via nett, fikk svar ganske kjapt. Dette var både enkelt og effektiv måte å gjøre det på. Skadeoppgjør kom også kjapt
MEGET god hjelp, og forståelse av problemet JEG strevde med å finne riktig avsnitt i forbindelse med saken. Skrev først mail til dere.lot seg ikke sende. Fikk svært god hjelp av en ansatt,da jeg var så sliten....
Avvisende, arrogant svar på skadesak. Raskt avvist sak uten å satt seg inn i den og hørt på hva kunden sier. Blir rett og slett ikke trudd så bortkasta penger å ha forsikring her.
Dekker ikke kronisk sykdom på hund. Det er vel derfor man forsikrer dyra våre i tilfelle sykdom.