Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra og rask oppfølging. God forklaring på hvorfor du ikke kunne få igjen for alt som ble skadet
Takstmann som kom for å sjekke lekkasjen mente den ikke var så stor. Når jeg sjekket selv så vist det seg at lekkasjen var større enn hva takstmann vurderte. Hadde ikke jeg sjekket opp og rapportert dette ville skaden ikke blitt oppdaget og ville ført til problemer/skader senere.
De behandler deg som en kriminell istedenfor å prøve å samarbeide med deg og prøve å forstå saken din og omstendighetene ved skaden. Raske til å gi avslag, enn å se saken på alle sider.
Tok ikke mange dager før alt var ok. Er veldig godt fornøyd
Rot med flere sendte fakturer og dyrest generelt misfornøyd
Er i utgangspunktet meget fornøyd med forsikringen, men dumt at den ikke dekker spesialfor som følge av allergi/lidelse ettersom slikt for er meget dyrt og i noen tilfeller påkrevd av veterinær.
Kjapp og god saksbehandling som sørger for at min skade på bil ble perfekt reparert
Greit. Minus i forbindelse m leiebil. Pluss på selve opphøret.
Svært hurtig tilbakemelding om sakens utfall. Kort tid fra godkjenning av saken til utbetaling. En positiv, enkel og ukomplisert opplevelse. Enkel utfylling av skjemaet på nett. Ingen kompliserte spørsmål.
Hadde jeg visst at forsikringen hadde så mange unntak at det nesten ikke er en forsikring så hadde jeg aldri satset på lo-favør. Mye bedre og ordne seg egen forsikring privat for en billig penge.
Min skade ble behandlet raskt, og effektivt. Jeg er veldig fornøyd.
Å ta opp en forsikrings sak er alltid et ork. Det er som oftes noe jeg gruer meg til. Men, jeg ble så overrasket over den korte saksbehandlings tiden og at det var lettere enn forventet gjorde at hele prosessen var positiv.
Utrolig kjapt og oversiktlig oppgjør etter flere dyrlegebesøk.
Rask service, ryddig måte og greit. Anbefales absolutt
Dersom du skal reise, kjøp flyselskapets reiseforsikring. Du kan bare glemme å få dekket noe via fremtind dersom flyet kanselleres og hele reisen går i vasken.
Omstendelig med å beholde den gamle mobilen for små summer.