Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode servis, gjørt saken rask, snille og hyggelige
Når man ordner forsikring, og betaler hver måned og starter i mai og avslutter i oktober får man en ekstra regning presentert etterpå, gjelder særlig på mc.
Meget tilfredsstillende med hele saken👍😊😊😊.Totalt alt har vært meget bra.
reiseforsikring som ikke dekker merutgifter som følge av værforhold ved bruk av privatbil som eneste framkomstmulighet.
Hatt to veldig ulike saker på kort tid. En veldig rask og enkel, en mer komplisert som tok lang tid å utbedre og skaffe dokumentasjon. I begge opplevd rask og god kommunikasjon med selskapet og fått god veiledning underveis.
Etter at jeg ble påkjørt av en annen bil så gikk forsikringen radi, og erstatningsbeløpet ble utbetalt på rekordtid.Så jeg er veldig fornøyd. Men en ting kan bli bedre og det er at man slipper å vente så lenge å få kontakt med dere på telefon.
Al gikk fort fint og rolig. Jeg hadde veldig fint opplevelse med forsikring. Takker
sett dere inn i situasjonen. vær der når dere trenges. bistå med hjelp. godt å endelig få en avklaring,da.
Godt fornøyd med oppgjøret ,og behandlingen av saken
Fra første stund var det enkelt og oversiktlig, fikk time fort på verkstedet. Kan ikke sette fingeren på noe, anbefaler Fremtind.
Rask behandling. God service. Litt vanskelig å få snakke med mennesker, men det automatiske systemet fungerer greit.
Ved skade opplevde jeg utbetaling med en gang. Supert selskap og trygt.
Hatt dem i mange år, veldig fornøyd med servicen å ingen slår de på pris!
Hos Fremtind må du som forsikringstaker selv vite om dine rettigheter. Du må kreve og du må mase deg gjennom saken din. Det er absolutt ingenting som går av seg selv og dersom du ikke leser alt med små skrift og selv ber om det du har krav på så får du ingen ting. Det virker som om strategien er å hale ut, ikke svare på epost eller telefon og i tillegg ha en tydelig "ovenfra og ned" holdning for å sørge for at kunden skal gi opp. Takk for meg, Fremtind.
Greit å forholde seg til og god dialog. Lett og komme i kontakt med. Sakene blir tatt tak i straks.
Enkelt og greit, rask behandling og enkelt med bilag