Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ikke lest godt nok alt som ikke var dekket, så fikk avslag. Andre selskaper hadde visst dette inkludert....
Hurtig og god behandling, god forståelse for hurtige avgjørelser. Virkelig godt fornøyd
Overrasket over hvor fort saken ble behandlet. Ingen spørsmål, penger på konto samme dag. Dette trengte vi. Veldig fornøyd, kjempe enkelt å melde inn skade.
Svaret ditt for å avslutte en sak er veldig feil. uten å gi anledning til å avklare situasjonen rundt dette! det er forferdelig det de gjør. bare for å ikke ta ansvar for saken! Jeg betaler denne forsikringen hver måned! men jeg pensjonerer det! og jeg vil snakke med alle vennene mine for å endre denne forsikringen som er veldig uansvarlig
Hyggelig kunderådgiver som var imøtekommende og service innstilt. Veldig fornøyd
Rask og effektivt svar.God oversikt og et språk som en kan skjønne.
Ingen evne eller vilje til å sett seg inn i en skadesak. Samt at tilbake meldingen på en skadesak viser at man ikke har sett på alvorligheten i skadesaken
Det tok under to dager fra saken ble meldt til oppgjøret var fikset. Skjema om skaden på nett, raskt og oversiktlig. Veldig fornøyd.
Et selskap som står for det de sier! God informasjon ved telefonkontakt og et letthånterlig nettløsning.
Min opplevelse var at alt gikk problemfritt med behandling av saken min
For sent ankommet bagasje. Rask kontakt fra utlandet til selskapet. Alt klarert pr. telefon og nødvendige innkjøp gjort samme dag. Oppgjør på dagen etter hjemkomst. Glasskade bil. sprukket frontrute og glasstak etter møte med lastebil. Valgte og ikke benytte tilbud om leiebil. Fikk dagen etter ført inn på konto kr. 2.000. Egenandel på skaden kr. 2.000 Kan ikke bli bedre !
Hei det tok 5 1/2 uke å få oppgjøret. Jeg var hos dyrlegen på en onsdag og hadde full utredning som endte med avlivning fredag etter å ha ønsket å ha den hjemme ett døgn for å si farvel. Fremtind klarer å lage 2 saker ut av dette så jeg ender opp med å måtte betale 2 egenandeler. De dekker så kun halve utredningen på 18500 pluss jeg fikk 60% mindre i livsforsikring på min 9 år gamle schæfer. Så ender da opp med å måtte betale endel på klinikken. Dårlig kontakt , dårlig service, anbefaler absolutt ikke å ha dyreforsikring i dette firmaet å heller ikke noe annen forsikring. Byttet alt til Gjensidige nå å klart bedre tilbud å dekning der.
Har alltid fått god hjelp når jeg har tatt kontakt og lurt på noe.
Veldig dårlig kunde behandling. Har aldri erfart så dårlig service. Jeg må selv ringe dere og verksted. Pluss jeg måtte gå 3 ganger til verksted for å mase på dem
Har alltid fått god behandling de gangene jeg har vært i kontakt med dere.
En sykkelforsikring som er så dårlig at forsikringstakeren ikke får en krone igjen i tyverierstatning for en sykkel til 10000 kroner etter bare seks år, uansett hvor velholdt den må ha vært, gir et svært uheldig signal til folk om ikke å skaffe seg sykkel.