Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har et par erfaringer med tap på reise pga sykdom. Dette har selskapet ordnet kjapt opp i og utbetalt raskt
Har vært heldig å oppleve at saksbehandleren er seriøse og flinke.
Veldig glad for å være i Fremtind forsikring, De følger opp sakene raskt og profesjonelt, Har fått all god hjelp når jeg har trengt det. Kan anbefale Fremtind !
Nylig hatt skadesak hos fremtind bilforsikring. Har videobevis. Opplevde en saksbehandler som lot seg diktere av motpartens forsikringsselskap. Motpart erkjente ikke skyld og vår saksbehandler gjorde ingenting for oss. Vi klager til Finansklagenemnda og flytter alle våre forsikringer til annet selskap.
Umulig å komme i kontakt med et menneske! Alt var elektronisk og når ting ikke følger skjema var det ingen hjelp å få. Veldig frustrerende!
Enkel skademelding på nett hvor man tidlig ble satt i kontakt med biloppretter-verksted. Super smidig håndtering og tilrettelegging av leiebil for perioden bilen stod på verksted. Noe lang ventetid for utbedring ellers veldig fornøyd.
Fikk veldig god hjelp med saken min👍. Fikk veldig god info,både over telefon og fra takstmann,hva jeg event kunne gjøre.
Hurtig tilbakemelding fra forsikringsselskap og temmelig rask videre henvisning til behandlingssted. Ved tilbakemelding via telefon virker det som om de har et "goddag mann økseskaft" manus å følge og liten interesse for å lytte, som ikke gir særlig mulighet for en effektiv dialog. Behandlingsstedet fremstod som billigste mulige alternativ, med en blanding av ansatte med dårlig humør og behandlere som egentlig ikke er interessert i annet enn å fakturere ut raskest mulig. Private helseopplysninger behandles av behandlingsstedet ikke på en tillitsvekkende måte. Har forsikringen fra arbeidsgiver, ellers ville jeg byttet til noe bedre om mulig. Har inntrykk av at privat helseforsikring strengt tatt er et race mot bunnen, hvor det er billigst og dårligst mulig.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Et Utmerket Forsikring Selskap Anbefales på deg sterkeste ⭐️
Rask behandling. Greit og oversiktelig skjema for å melde skaden.
God sevice og rask behandlingstid. Leiebil og oppfølging fra bilverkstedet var topp.
Det som var bra: kom lett i kontakt med kundebehandler. Det som kunne vært bedre er: høyere dekningsgrad av erstatningen for møbler og inventar. Kun 60% av verdien til brukte møbler som man finner på finn No. blir utgangspunktet for brukte møbeler og inventar. Det er langt lavere en hva dette koster opprinnelig og hva det vil koste å kjøpe det igjen.
Kun en sak, men svært fornøyd med behandlingen.
Hyggelig samtale, greit oppgjør.At det tok noe tid skyltes muligens, treghet med dokumentasjon fra optiker og urmaker.😛
Dette gikk smertefritt for seg. Imponerende rask behandlingstid, brukervennlig skjema og god kundeservice. Veldig fornøyd med å ha valgt Fremtind!
Mistet 2 års bonus for en liten skade. Jeg skulle betale selv hvis dere hadde tatt kontakt med meg. Jeg hadde gitt beskjed om det. Føler meg ble lurt