Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har flere forsikringer her, de har også vært benyttet i ulike sammenhenger. Min opplevelse er rask behandlingstid, de ringer deg om nødvendig, eventuelle oppgjør/erstatningsutbetalinger er rettferdige.
Enkel søknad å fylle ut, veldig rask tilbakemelding, pengene kom fort inn på konto. Alt i alt veldig fornøyd
Ble møtt høflig og forståelsesfullt i telefonen av en person som hadde tid til å høre på meg.
Har bare god og hurtig skadeordning,ringte om skade i fjor og takstmann kom etter kort tid,og jeg fikk den hjelp jeg trengte uten noen problemer
Konseptet med bank og forsikring på nesten samme sted er tiltalende. Raske og konsise oppgjør de gangene jeg har benyttet forsikringen. Relativt enkelt å få saksbehandler i tale. Det meste ordnes uansett digitalt. Terningkast 5.
Du får aldri svar på skriftlige henvendelser via kontaktskjema. Saksbehandleren overser halvparten av innsendt dokumentasjon og avslutter saken før den er ferdigbehandlet. Bare glem å få snakke med saksbehandleren på telefon, da kommer du til en annen som legger inn et notat i saken som selvfølgelig ikke blir lest. Styr unna.
Enkelt å komme i kontakt med forsikringsselskapet og meldt feilen. Det viste seg i ettertid at skaden var mer omfattende. Dette var også enkelt å melde i tillegg til det opprinnelige. Takstmann anslo skadeomfanget og forsikringspengene var hos oss få dager etter at takstmann hadde levert ferdig rapport.
Lite profesjonelt, metode for feilsøking utilstrekkelig. Pga restriksjoner fra forsikringsselskap tok rep 2 år da deler var vanskelig å oppdrive.
Min opplevelse er at saken min ble raskt tatt i mot, svar og videre oppfølging står det klasse av. Jeg opplevde at jeg ble veldig seriøst behandlet. Takk
Ble lovet topp forsikring, når skaden kommer er det ikke dekning. Husforsikring.
Et forsikringsselskap som ikke klarer å ta ansvar for skade påført av sine kunder og prøver å unngå et rettferdig oppgjør på alle mulige måter på grensen til svindel. Slikt oppsett som dem har burde ikke være lovlig! Saksbehandling strekker seg over flere måneder og du må purre på, kontrollere og passe på at det er fremgang i saken - akkurat som med uansvarlige ungdommer. Innmari treige, noe som går utover deg, din tid, planer og jobb. Retningslinjer og avtaler er ikke noe for dem har eller forholder seg til. Dem gjør masse feil i prosessen og sliter med kommunikasjon men andre parter og selv om dem ser at saken har stoppet opp, er det null bevegelse om du ikke tar kontakt. Dem sliter til og med å ringe deg når dem selv har lovet. Jeg er vanvittig misfornøyd og vil fraråde alle bekjente å ha noe som helst forhold til dem.
Jeg fikk i løpet av minutter saksnummer sendt til verksted der jeg skulle levere min skadede datamaskin. Jeg ble prioritert som kunde i Fremtind og saken ble løst i 2-3 dager.
Synes det var en utmerket løsning å få gavekort i nettbutikk slik at man lett kunne erstatte gjenstand som var stjålet.
Fikk kjemperaskt svar og oppgjøret var unnagjort på veldig kort tid.
Rask tilbakemelding på innsendt skadeskjema og utbetaling av oppgjør Veldig fornøyd
Raske tilbakemeldinger på innmeldt skade. Har fortsatt dialog med dem