Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dårlig dekning i forhold til dekningsverdi på det vi ble frastjålet.
Har registrert sak hos dem. Det var en kjøleskap. Jeg har ikke kjøpt mat på en måned. De spør spørsmål hver dag uten å gjøre noe.
Gir god informasjon ved spørsmål. Effektiv behandling av skader. Litt forvirrende med scalepoints og at man kan velge gavekort ved erstatning. Men veldig fornøyd alt tatt i betraktning.
Hyggelig kunde behandler, tok saken med en gang. Var veldig greit alt sammen. Eneste tok alt for lang tid fra verkstedet. Det setter det litt ned.
Opplever Fremtind som en seriøs og ryddig aktør. Fikk erstatning gjennom reiseforsikringen uten vansker. Raskt oppgjør.
Fylte i skademelding. Men hadde uteblitt på skjema på nett hvilket land reisen gjaldt. Fikk hyggelig telefon fra en kunderådgiver og alt ordnet seg etter en kort telefonsamtale, så gikk det 5 min. Ny melding, beløpet var da satt inn på konto.
Betalte alltid, men når min mobil ble stjålet fikk ingen hjelp, fordi de mente at det er jeg selv som er ansvarlig at noen stjal mobilen min. Veldig tragisk situasjon når man trenger hjelp og får ingenting.
Reklamerer bra. Men trenger du hjelp. Er denne forsikringen håpløs å være forsikret i.
Enkelt og melde fra på nettsiden. Fikk raskt svar og god hjelp.
Rask saksbehandling, raskt oppgjør...
Imøtekommenhet og løsningsorientert. Mine forventninger ble oppfylt.
Har dessverre vært nødt til å benytte forsikringsordningen når det gjelder bilskade og avbestilling av reise. Selskapet har opptrådt profesjonelt.
Lett å melde inn skadesaker via selskapets nettside. Rask tilbakemelding på status. Kort saksbehandlingstid. Utbetaling for skade var på konto en dag etter endt behandling.
Hurtig saksbehandling og oppgjør. Litt lang ventetid på telefonen. Savner lokalt kontor, som en en kan henvende seg til.
Hold dere til seriøse aktører. IF, Gjensidige og Eika er mine anbefalinger. Fremtind, Tryg og Storebrand er de verste selskapene når det kommer til oppgjør og reparasjoner. +God respons på telefon, selv om kundebehandler knapt kunne Norsk. - Fullstendig fraværende oppfølging - Vrang takstmann, mye avkorting og manglende info
At selskapet for så dårlig det er på grunn av mye rot. Vi har flere saker inne nå på grunn av parafinskade og en kollisjon. Den ene saken har vi holdt på nå siden 2018 og der har vi tapt mye på grunn av parafinskade, der en entreprenør ødela tanken. Og den andre skaden på grunn av en som kjørte på oss. Den største feilen som har blitt gjort er at DNB er inne i bildet. Sparebank1 var mye bedre og mer kundevennlig forsikringsselskap.