Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei kommunikasjon pr epost. Litt lang ventetid på telefon og saksbehandler var ikke tilgjengelig. Ellers rask bekreftelse på dekning av advokat og raskt oppgjør i ettertid.
Naturskade boligforsikring/innbo. God service, rask og god behandling av saken. God informasjon underveis. Raskt og greit oppgjør i saken.
Bra og rask kundeservice. Får rask kontakt på chat og gode nettsider.
Jeg er fornøyd, min sak var behandlet veldig fort og cirka om en uke hadde min bil tilbake.
Fungerer godt med skademelding på nett. Kjapp skadebehandling. Greit oppgjør, også av tilknyttede utgifter. Førstekontakten etter kontortid kan forbedres.
Jeg meldte inn en skade og få timer etterpå får jeg melding om at et beløp med fratrekk av egenandel er overført til min konto. Helt utrolig rask og god service!
Sendte skademelding søndag kveld og mandag morgen var saken ferdig og oppgjøret på vei.
Å gå fra lokal kunderådgiver som man hadde ett forhold til, til å prate med ny uinteressert person hver gang, fremtid er søppel.
Veldig fornøyd med behandlingstid. Saksbehandler tok saken veldig fort. Jeg meldte skade på nettsiden, skjema var veldig lett å fylle ut.
Fikk god hjelp ifb med et biluhell. Rask og informativt, praktisk hjelp med bestilling av verksted i nærheten. Superfornøyd med Fremtind!
En meget varm og imøtekommende kunde behandler. Anbefales på det sterkeste. Tommel opp. Meget positiv opplevelse.
Enkel registrering samtidig med rask og effektiv saksbehandling.
God erfaring og de holder det de lover. Har hatt kontakt noen ganger og det fungerte bra. Chat er ikke så informativ men rask.
Informasjonen i min sak kunne vært bedre. Dere kunne ikke opplyse meg om hvor jeg skulle henvende meg ved tap av kopi av pass.
Positivt å ikke måtte gjennom en "langtrukken" saksbehandlingstid når jeg for første gang så meg nødt til å benytte meg av forsikringsordningen.
Fagmannen som fikk saken min hadde gode kunnskaper. Fortalte akkurat hva som kom til å skje. Forklarte godt forskjellen på hva som gikk på innbo og bygg og i tillegg hvor jeg kunne bo. Og hva som skjer når du må enten bo på hotell eller bo hos familie el venner. Jeg følte jeg ble tatt vare på. Bare utrolig godt. Tusen takk for hjelpa til fremtind forsikringsselskap.