Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, god oppfølging med informasjon under skadeperioden. I hele tatt et seriøst selskap med sans for kvalitet!
Kommer du ikke igjennom på tlf tar di kontakt. Lettere å komme igjennom hvis du har bruk for å snakke med nån. Har bare hatt positive opplevelser.
Meldte skade via nettsidene - og dagen etter var oppgjøret klart. Utrolig enkelt og effektivt. Kan anbefales!
Greit og ryddig forsikringsselskap. Angående skadesak fikk jeg rask tilbakemelding.
Enkelt og melde inn sak, og pengene kom raskt på konto.
Jeg fikk ikke dekket en krone etter fuktskade på badet, på tross av at det skyldtes dårlig utført arbeid av fagfolk (som gjorde jobben for de som eide huset før meg). Hele badet måtte rives og alt (inkludert konstruksjon) måtte bygges på nytt, sitter med regningen på 300 000 + helt alene. Velg et annet forsikringsselskap.
Når uhellet er ute, ble opplevelsen oppførselen fra forsikringselskapet svært tilfredsstillende.
Bob Bob Bob, mye å lære. Ikke vær frekk i munnen til folk.
Jeg synes at det tok alt for lang tid. I tillegg sendte jeg mail på mail men fikk ikke noe svar før etter flere dager. Ble meget oppgitt.
Hurtig og god behandling, og hyggelig saksbehandler.
Bra kundeservice og veldig dyktige ansatte som fikk løst saken veldig rask.
Utrolig kjapp behandlingstid vist en må bruke forsikringen. Enkelt å melde skade. Kjapt oppgjør.
Raske tilbakemeldinger og oppgjør. God kundeservice. Kunne nok vært kortere kø på telefon, men tilbakering fungerer fint.
Fikk svar på mottatt klage og behandlingstid kun timer etter innmelding.
Svært fornøyd med hvor greit denne saken ble løst.
Leverte skademelding på telefon, før 4 timer var gått hadde jeg fått svar tilbake å oppgjør på konto i løpet av 2 dager... Mektig imponert 😊