Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra ! Ikke noe Knudsen med noen ting.. Derfor ett bra forsikrings selskap ., K
På en reise nylig fikk vi store problemer da bagasjen ikke kom frem til rett tid. Vi fikk da etablert kontakt med vårt reiseforsikringsselskap Fremtind, som hjalp oss gjennom de første dagene til vår bagasje endelig kom frem. Kommunikasjon og hjelp fra Fremtind gikk meget greit og vi kan anbefale selskapet til alle som reiser.
Tror de er hjelpsom. Har ikke brukt dem på noe vis annet at dere ikke er gode på å ta telefonen når jeg prøver å få kontakt. Brillene mine forsvant etter en tur til Myre tror de ble 5 mnd sizenstjålet kona er Lo medlem og derfor har vi innbo hos dere. Brille kjøpte jeg for ca 5 mnd siden. Mvh Per E. H.
Greit nok, men kanskje oppgi hva slags avtale de har med bilutleiefirmaet.
Dekning for briller er alt for dårlig! Erstatning på 2500kr er alt for lite når nye kostet 9500kr
Fraværende og uengasjert kundebehandling med takstmann som sitter et helt annet sted i landet og behandler saker på et bilde
Rask og ryddig behandling både ved skade og tap av nøkkel
Super forsikrings selskap med god kunde behandlere vil andbefale dere til andre
Det hjelper fint lite med ingen egenandel, når de i stedet for å hjelpe bare leiter etter grunner til å ikke hjelpe.
Veldig rask behandlingstid og tilbakemelding! Det er gull når det skjer små uhell i hverdagen!
Raskt og effektivt oppgjør! Saken løst på få dager, og oppgjør på konto snart
Enkel og effektiv håndtering fra registrering til ferdigstillelse. Godt fornøyd med en smidig prosess!
Kan være vanskelig å nå på tlf. Men utover det gikk det raskt fra skjema og dokumentasjon ble sendt inn til beslutning og avgjørelse ble tatt. Supert med så rask behandlingstid.
Kort responstid via nett. Link til produkter. Valg mellom gavekort eller kontant. Hurtig med gavekort på dagen. 2-3 dager for utbetaling på konto.
Enkelt å registrere saken online. Veldig rask og god håndtering av saken.
Jeg hadde en opplevelse med dette selskapet som er på minus 10 på skala for kundebehandling. Vi mistet et pass på Gardemoen og kom oss ikke videre på reise, Detter går under « tap av reise» men neda, arrogante fremtiden ville ikke dekke denne endringen, så styr unna dette selskapet, disse kan dere ikke stole på. Kjøp dere en egen forsikring men ikke i Fremtiden. MINUS 10 i kundebehandling