Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra første stund/henvendelse følte jeg meg godt ivaretatt Veldig bra service
Fremtind sendte fagfolk for å utbedre skaden innen kort tid og jeg er svært fornøyd med sluttresultatet.
Når en sak avsluttes, bør dette formidles til forsikringstaker. Når en forsikringstaker tar kontakt med problemer (forårsaket av forsikringsselskapet) bør dette følges opp. Studiested som ikke er på bosted mener jeg (i motsetning til fremtind) defineres som reise og bør dekkes av reiseforsikring. Utrolig lang behandlingstid hos dere når man vilkårene faktisk er oppfylt
Har alltid fått raskt svar og god hjelp! Det har alltid gått raskt og enkelt å få oppgjøret.
Flinke til å gi lovord og garantier på nettsiden, fram til du trenger å bruke forsikringen. Da finner de en liten bisetning langt inn i avtaledokumentet som motstrider kravet.
Veldig bra service! Fylte inn et skjema kjapt og greit, og fikk tilbake mobilen etter et par dager, helt ny.
finurlig definisjon av innbo.en skade har skjedd på utstyr jeg bruker på jobb. ingen dekning av Fremtind. jeg har ikke lest det med liten skrift. Bare trodd på det som ble sagt.
Raskt og effektiv behandling av veterinær utgifter på katt, tommel opp
Veldig fornøyd med dere når det gjelder mine forsikringer jeg har hos dere Ønsker dere en fin dag
Kjapp leveranse, og godt fornøyd. Uhell med telefon, og fikk erstatnings-telefon.
Alt går fort og uten problemer fra første kontakt og til oppgjør.
Har ikke noe negativt å si på behandlingen. Kun positive erfaringer.
Reiseforsikringen funker ikke som den burde.Vi mistet et fly og måtte kjøpe nye biletter.
Fikk igjenn mesteparten 🤗el sykkelen var samme verdi som vi fikk tilbake
Veldig dårlig informasjon. Kommunikasjon med saksbehandler var fraværende tross mange henvendelser til selskapet
Det blir vanskelig med så få tegn til rådighet :-( Dere må ha jevn og forutsigbar kontakt ved større skadesaker som dette.