Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4756
963
391
393
1170
Sorter omtaler etter
Viser av 7673 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Edel N. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

God erfaring. Vanskelig å ordlegge seg. Har ikke noe å klage på mine forhold til Fremtid Forsikring.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, bør ikke brukes"

6mnd behandlingstid på et par briller a k3000, ble erstattet med 1600kr 👎🏻👎🏻👎🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Supre"

Rask saksbehandling. Greit oppgjør. Hyggelige saksbehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Når vi endelig kom fram på telefonen var det hjelpsomme og hyggelige kundebehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt oppgjør"

Utrolig enkelt oppsett ved melding av skade, fantastisk raskt oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra"

Hyggelig saksbehandler som forklarte hva som skulle skje etter skaden trinn for trinn. Bilen var ikke kjørbar etter skaden og ble fraktet til verksted hvor leiebil sto og ventet. Fornøyd med skadeoppgjøret. Negativt: Telefonkø.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Treg! Uavhengig av Korona!!"

Dårlige rutiner på tilbakemelding. Holder IKKE det som loves.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og effektiv behandling"

Rask og effektiv behandling når skaden først var ute. Enkel og lettfattelig løsning på nett forenklet saksbehandlingen.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Heldigvis har vi ikke hatt noen skader. Kun en utbetaling i forbindelse med en avbrutt reise."

Hittil meget fornøyd men har som sagt bare en avbrutt reise grunnet corona saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Suveren service og rask avklaring."

Skadesaker løst på under en time. Suveren service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade på bil"

Ved kontakt med saksbehandler ang min skade på bilen, fikk jeg en fort avgjørelse. Blei forklart hva jeg skulle foreta meg videre ang skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask respons"

Fra vi sendte inn saken til den var ferdig behandlet, gikk det bare noen dager.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lynrask oppfølging."

Grei pris i forhold til betingelser. Det beste er jo å aldri måtte melde skade, men når skade likevel oppstår så er det lett å melde, og kommunikasjon og eventuelt oppgjør går raskt og effektivt. Tommel opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service"

Raskt oppgjør uten noen spørsmål, lett og forståelig skjema å fylle ut.

Anders O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei.."

Har god erfaring det lille jeg har hatt med dere og gjøre, men egenandel på 3000 for en sykkel til litt over 5000 syns jeg var veldig høyt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Skade på båt, ble kontaktet av takstmann etter kort tid. Raskt og effektiv saksgang. Veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"

Enkelt og oversiktlig registrering av skade, gikk via Lo Favør appen. Rask behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer kanskje å bytte til et annet selskap"

Har hatt 2 tilfeller no som ikke Fremtid har dekket noen ting det første var sønnen min som var uheldig og var borti en bil han var 6 år gammel.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dekket ikke min skade😟"

Norges beste innboforsikring dekket ikke min skade!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Til og være første gang jeg har brukt dere er jeg svært fornøyd"

Anbefales da de gjør jobben sin uten mye styr (frem og tilbake)

Harald K. W
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Takker for god og rask behandling"

Skaden på mitt kjøretøy oppsto da det var bilbrann i felles garasje anlegg, Toyota Yaris var parkert i garasjen og måtte flyttes ut for storrengjøring. Jeg meldte fra til forsikringen, trengte ikke leiebil. Takk for snarlig og god behandling.

Åse G. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt å få hjelp"

Har fått veldig god hjelp, kan anbefalast. Tok kort tid å få hjelp, enkel saksbehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"

Meget fornøyd, rask behandlingstid, hurtig oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksbehandler var hyggelig og kunne oppgavene sine meget godt."

Er veldig fornøyd med Fremtind Forsikring så langt jeg har erfart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Profesjonelt og effektiv forsikringsselskap med konkurransedyktige priser"

Jeg skiftet til dette selskapet fordi de ga det mest fornuftig tilbudet basert pris mot kvalitet. Det er en jungel av ulike aktører, men dette selskapet utmerket seg i forhold til de andre. Profesjonelt og effektivt! Jeg opplever at mine forsikringsobjekter blir godt ivaretatt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR