Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fremtind Forsikring
4.1
23 477 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
23 477 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#3
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#3 av 22 skadeforsikringer
76%
Utmerket
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 23 477 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
14 920
2 773
1 031
1 123
3 630
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

veldig bra

Omtale av  Ådne D

veldig godt fornøyd med kundebehandling og oppfølging

Topp forsikring

Omtale av  Berit

Rask tilbakemelding og et hurtig oppgjør. Dette er bra!

Snik og lureri. På grensen til scam

Omtale av  Mr M

De har de siste årene blitt ekstremt vanskelig. Får å få utbetalt noe som helst må man krangle og dokumentere i flere uker først. Krever masse dokumentasjon som både er i beste fall vanskelig og tidkrevende og skaffe. Noen ganger har ikke selger( Selv de store kjedene) den type dokumentasjon engang. Har flere ganger prissatt skadet materiell til kr 1999, da de har funnet 1stk av samme vare ein 1999 kr brukt på finn.no. (Får kun erstatning hvis varen et over 2000kr). Skjønner virkelig ikke at LO vil ha noe som helst med fremtind å gjøre!!!

er fornøyd

Omtale av  Borhan C

jeg er fornøyd med tiden og behandling av saken , men ikke slutt summen.

Bra behandling av skade opp 😀

Omtale av  Roy

Alt gikk av seg selv når jeg hadde meldt skade på bil

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt og greit.

Omtale av  Magne

Alt fungerte helt greit, taksering, avtaler om hvordan ting kunne gjøres og utbetaling.

Saklig

Omtale av  Odd B

Var en kjempebra behandler som var behjelpelig da den skadede gjenstanden befant seg i garasjen så hun ringte opp igjen👍

Følte meg ubetydelig som kunde

Omtale av  Mats W

Jeg hadde vert uheldig og hadde behov for og bruke forsikring. Dere gikk fra første inn for og ikke ta vare på mine interesser. Er så utrolig skuffet, skulle ønske jeg jeg ikke hadde noe forsikring igjennom dere. Fysj

Hyggelige mennesker å forholde seg til, men mange involvert vanskeliggjør fremdriften.

Omtale av  Else H

Hyggelige personer i alle ledd som kan sitt arbeid. Samarbeid aktører imellom kunne vært bedre. Noe treghet når det gjelder tilbakemeldinger på kundens henvendelser skaper noe irritasjon og frustrasjon. «Min sak» er ikke ferdigbehandlet, derfor kan jeg ikke uttale meg om hvor tilfreds jeg er med skadeoppgjøret ennå.

Vennlig og rask behandling

Omtale av  Hallstein L

Fremtind er raske og vennlige i sin saksbehandling. De gir god informasjon og grei oppfølging per e-post

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Leser ikke mailer, ignorerer henvendelser. Bruk noen andre

Omtale av  Øyvind

Jeg fikk skade på min motorsykkel og kommunikasjonen etterpå var tragisk. De ignorerte henvendelsene mine.

Ingen videre oppfølging eller en endelig avgjørelse.

Omtale av  Stian

Det er viktig å nevne det som har fungert bra i denne prosessen. Først og fremst vil jeg fremheve den utmerkede hjelpen jeg fikk fra Toyotas Skadesenter på Alnabru. De gikk virkelig utover for å bistå meg i en vanskelig situasjon. Deres eksepsjonelle service og støtte har vært uvurderlig, og de gjorde alt de kunne for å hjelpe meg med å håndtere skaden på bilen min. Det er dessverre noen aspekter av forsikringsprosessen som kan forbedres. En av de mest betydelige utfordringene har vært mangelen på kontakt og oppfølging fra mitt forsikringsselskap, Fremtind. Selv etter at motparten, Tryg, tok på seg skylden for hendelsen, har jeg ikke mottatt noen form for kommunikasjon eller oppdatering fra Fremtind. Dette har ført til en frustrerende og usikker opplevelse, spesielt når man står overfor det ukjente og trenger veiledning og støtte. Forbedringen i kommunikasjon og oppfølging fra forsikringsselskapet er absolutt nødvendig for å forbedre kundeopplevelsen. Min erfaring med forsikringsoppgjøret har vært utfordrende og skuffende på grunn av manglende kommunikasjon fra Fremtind. Jeg har følt meg overveldet og usikker på hva som skjer med saken min, spesielt etter at bilen min ble sendt til skadetakst. Jeg har ventet tålmodig på en endelig avgjørelse fra forsikringspartene, men det har dessverre vært en lang og tilsynelatende uendelig prosess. Heldigvis har hjelpen jeg fikk fra Toyota Skadesenter vært en lyspunkt i denne vanskelige situasjonen. Jeg håper at forsikringsselskapene kan forbedre sin kommunikasjon og oppfølging for å gi kundene en mer trygg og positiv opplevelse i lignende situasjoner i fremtiden. Saken er fortsatt pågående.

Sjekk mer om bruk av egenandeler ved glasskade.

Omtale av  Truls

Være mer oppvakt ved glasskade om bruk av egenandel, og hvorfor. Saksbehandler/kundebehandler bør ha mer kunnskap om dette ved glasskade i skyvedør.

Ryddig oppgjør når det trengs!

Omtale av  Svein M

Rask og forutsigbar behandling. Ved uenighet gis det saklig tilbakemelding.

god service

Omtale av  Asbjørn M

ordnet opp med mitt uhell fikk raskt oppgjør vil anbefale denne forsikringen til mine venner og familie,forsikringen gjør min og konas liv tryggere. da vi blir godt ivaretatt hvis vi skulle ha et uhell.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og god kundeservice

Omtale av  Anna

Har toppkasko hos Fremtind. Da bilen min gikk i stykker fikk jeg rask og god kundebehandling. Bilen ble kondemner og takst satt av Fremtind harmonerte veldig med markedsverdien til bilen.

Fremtind Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR