Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi fikk et dødsfall i nærmeste familie mens vi var på Gran Canaria. Vi var sårbare og i sorg! Fremtind var så sympatiske og gjorde det lettere for oss å avbryte ferien for å rekke begravelsen. Fremtind var også meget ryddige og rause da vi fikk en totalskade på bilen.
Ubrukelig! Finner alltid grunner for å ikke trenge å gi medhold i saken. Har vært kunde her i 10år og så og si aldri brukt forsikringen. Når jeg først melder noe inn så finner de alltid en grunn til å ikke betale ut forsikringspremie. Anbefaler å holde seg langt unna dette selskapet.
Er der når det trengst og kort behandling 😊Vil anbefale til andre å bruke Fremtind
Raskt, forståelsesfulle, respekt, det er dette jeg ønsker fra forsikringen, er fornøyd
En trygg og god opplevelse! En mann med god med faglig råd til arbeidet og profesjonell opptreden.
Ingen dårlig erfaring så langt. Kun en kraftig prisøkning på nærmere 20% gjorde at jeg har byttet forsikringsselskap.
Fin og rask saksbehandling ved bruk av reiseforsikringssak i vår.
Les vilkårene og betingelsene NØYE! Her er det mange fallgruver og skjulte bestemmelser.
Hyggelig og rask kundebehandling. Skjema som fylles ut på nett og sendes inn, passet ikke til min hendelse, men etter å ha snakket med saksbehandler løste det seg.
Er fornøyd med Fremtind generelt, men har aldri behøvd å ha kontakt med selskapet.
Fornøyd med at det var enkelt å melde saken og at den gikk raskt å behandle.
Fikk problemer med bilen da var på ferie og måtte ha leiebil, ingenting ble dekket av reiseforsikringen.
Det beste med fremtind er hvor enkelt det er å melde sak, og hvor raskt man får svar. Love it!!
Jeg har topp innboforsikring og ulykkesforsikring. Telefonen min ble ødelagt og fikk i underkant av 4000 i kompensasjon. Det er veldig dårlig. Det er ikke nok til en telefon og så vidt nok til en brukt en. Ikke velg fremtind
Lite tilfreds med å ikke få dekket ei krone når man mister noe på sjøen. Var ikke vår feil, men båtførers når veska med innhold datt på sjøen. Ingen kommunikasjon eller spørsmål fra selskapet. De konkluderer bare ut i fra skjønn og avviser at dette skal dekkes av reiseforsikringen. Jeg kommer ikke til å annbefale reiseforsikring fra Fremtind til noen
Dårlig på båtforsikring fikk minimalt på skade. fratrekk på 60% og egenandel forsikringen er verdiløs