Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært rask reaksjon og god håndtering av saken. Vi har måttet skaffe håndtverkere selv fordi de ikke har kapasitet. Det har gått greit for oss, men kan være en utfordring for andre.
Dette er ett forsikringsselskap jeg anbefaler. Det er veldig hyggelig å bli møtt av en person som hører på deg, som tror det du sier og i tillegg ,ordner saken din raskt.
Helt ok forsikrings selskap. Lettfattelig og hyggelig kundeservice.
Skal du ha forsikring så Styr unna dette, bruk et annet selskap.Disse jobber ikke for deg men mot deg.
Har bare gode erfaringer med Fremtid Forsikring det er lett å få kontakt med kundebehandler hvor enn du er i verden.
Har hatt mye bruk for forsikringen på vår hund. Alltid fått raske tilbakemeldinger etter innmeldt skade, og pengene har vært utbetalt på konto etter få dager. Veldig hyggelige kundebehandlere vi har snakket med. Stort pluss at de har direkteoppgjør med veterinæren. Dette gjør jobben utmerket enkelt for oss som kunde.
Rask behandlingstid og god kommunikasjon underveis. Det var i utgangspunktet liten tvil om skyldspørsmålet, men god behandling uansett.
Uforutsette utgifter på hjemmeplan gjorde situasjonen lettere når jeg møtte kundebehandler i Fremtind! Rask saksbehanling når jeg fikk papirene på plass.
Foruten denne saken, har vi ikke hatt behov for tjenester fra selskapet. Nå fungerte det "smertefritt".
Mye avslag på henvendelser og ingen tilbakemelding fra lokale brukere hva som er utført.
Noe forvirra etter telefonsamtalen på forhånd, men alt var greit da jeg brukte nettsiden for å melde saken.
Enkelt og greit oppgjør etter uhell med kanovelt og tap av utstyr.
Et forsikringsselskap som faktisk hjelper deg når uhellet er ute
Har kunn hatt små saker, opplevde saksbehandleren som hyggelig og profesjonell. Ryddige og greie oppgjør en god opplevelse når uhellet først var ute.
Mygglukt i klærene fra kofferten etter lang internasjonell reise dekkes ikke. Her tilbakemelding : Reiseforsikringen erstatter bare skader som skjer tilfeldig og plutselig fysisk skade på gjenstander. Lurer på hva dette som ligger i ordet ‘plutselig’. Fremtind dekker seg godt for å unngå saker. Her bruker jeg en god del tid til å fylle ut skjema på hva er skadet, blir spurt om årsak (!), legge til kvittering på rens av dress ( det ville dem har ), time senere melder dem at det ikke dekkes.. ok, burde ha sjekket betingelser før jeg meldte saken, men sitter igjen med inntrykk av at uansett ‘plutselig’ gjør en hvilken som helst reiseforikringskrav hos Fremting umulig å få en erstatning for. PLUTSELIG, skifter jeg forsikring.
Brukt over 122 000,- i hundeforsikring. Logger inn der jeg skal melde død av hunden min. Dekning ved død: 15 000,- Åpner ny link, sender inn dokumentasjon, får utbetalt 5000,- Hadde vært VELDIG GREIT OM DERE (DnB/Fremtind) IKKE ENDRA POLICY MENS man sender inn krav. Kos dere masse med penga - er jo jaggu dyrt å tanke en yacht. Gud forby at kunden får tilbake 5 øre på krona… Skal aldri bruke dere igjen. Sånn, ha en ellers strålende dag og setter pris på et samarbeid i verdensklasse elendig med særdeles stor E. Føler meg svindla.