Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ubrukelig kundebehandler som ikke kan norsk, frekk og la på midt i samtalen.
Har hatt bare gode erfaringer. Kan anbefales på det varmeste.
Veldig god upplevelse,god service,effektiv.Kan rekomendera !!!
Med katt med utslett sår, var det fint med gratis konsultasjon med dyrlege på nett. Diagnose stilt bia bilder, video og katt kurert.
Får bestandig god hjelp de gangene jeg har trengt det, både med reiseforsikring og bilforsikring
Rask saksbehandling, hyggelig telefonsamtale og erstatningsbeløpet raskt inne på konto. Anbefaler absolutt selskapet!
Etter at jeg hadde betalt innboforsikringen min for et helt år frem i tid tok jeg kontakt med dem og fortalte at det nå bor 2 personer i boligen og ikke en person som da jeg betalte regningen. Jeg spurte spesifikt om det hadde noe å si, og da fikk jeg til svar om at de har oppdatert antall personer i boligen og at de kunne oppgradere mine andre forsikringer til X pris.. Dagen etter fikk jeg en faktura på over 220kr, og da jeg kontaktet kundeservice om hvorfor jeg ikke ble informert om prisøkningen (da jeg spurte om det hadde noe å si) fikk jeg et frekt svar om at de hadde gjort endingen jeg ba om og at det bare var a bla opp. Jeg byttet forsikringsselskap til Storebrand samme dag for 500kr mindre/år. Det er ikke pengene, det er prinsippet.
Jeg har alltid følt meg velkommen hos Fremtind, når jeg ringer er de super vennlig.
Jeg er nå trygg på at mine forsikringer i Fremtind hjelper meg når jeg trenger hjelp.
Mitt krav mot reiseforsikringen i forbindelse med en avbestilling ble enkelt og hurtig behandlet elektronisk.
Utmerket saksgang,hurtig og effektivt.Greit å fylle ut fra nettsiden.Hurtig oppgjør
Trygt og godt. Kunnskapsrike og effektive. Svært behjelpelige da de løste min sak raskt og uten problemer.
Har bare gode erfaringer med dere. Anbefaler dere til alle mine kontakter.
Jeg synes man får alt for dårlig rabatt på forsikringen med tanke på at begge i vår husstand er LO medlemmer. Det skiller ca 500 kroner fra andre selskap på våre totale forsikringer.
Får igjen 1/4 av verdien til gjenstand som er tapt på feriereise. Dette er et hån.
Raskt og effektiv behandling, fikke skade nr og det var bare å levere til verksted for takst. Enkelt og greit Info/opplysninger om hva forsikring dekker er viktig når man skal levere kjøretøyet til verksted, feks. leiebil Mine erfaringer er gode