Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel utfylling på nettet samt meget rask og god respons.
Syntes jeg fikk bedre behandling tidligere, før Fremtid forsikring
Det trekkes fra 5-30% på erstatning v. Totalbrann begrunnet med storinnkjøp Merutgifter v. Totalbrann avvises m. Begrunnelsen: « Dere fant FOR BILLIG erstatningsbolig»
Meget ok kontakt person(husker ikke navn)greit og rask behandling av oppgjør
Sendte mail på tirsdag om skaden,fikk raskt at den var mottatt, på onsdag var oppgjøret klart👍👍
Må komme tydeligere frem om minstesum selvom det er to i husstanden som er LO medlem
Alt fra første skritt etter min ulykke til reparasjon har gått som smurt, faktisk eneste jeg måtte gjøre var å sende noen bilder og rapport til Fremtind og da ordnet det seg for meg veldig raskt. Takk for en god service.
Kjapt svar som var informativt og konkret for meg med all nødvendig informasjon.
Takstmann var klar i sin jobb ,forklare greit ang saksgangen.
Har brukt Fremtind i forbindelse med reiseforsikring.Har bare god erfaring med Fremtind.
Ga meg avslag på grunn av at jeg vet ikke hvordan skjedde skaden på min oppvask maskinen
Rask proses. Fra jeg meldte skaden så gikk det veldig fort. Veldig fornøyd med verkstedet som utførte jobben.
Vi må ha en forsikring tilfeldig er det dere. Vi hadde en gjennomgang i banken om forsikring de skulle gå igjennom våre forsikringer. Vi fikk ingen tilbakemelding.
Jeg fikk først tilbud om å få dekket bare ca. 1/3 av den totale skaden. Dette til tross for at jeg fremla dokumentasjon på hvem som hadde utført skade, samt dokumentasjon der den som er ansvarlig for skade har signert at vedkommende er helt og holdent ansvarlig for den totale skaden som er oppstått. Etter en veldig lang saksbehandling fikk jeg avslag. Henvendelsen min til Fremtind endte med at jeg nå sitter igjen med å betale hele regningen for skaden selv. Noe som utgjør minimum ca. kr. 70 000,-. I dette tilfellet kunne jeg helt klart vært foruten denne forsikringen. Håper selskapet vil redigere sine sære og rigide retningslinjer og ellers klarer å henge med i samfunnsutviklingen i tiden fremover. Dessverre ser jeg ikke mye å skryte av etter kontakten med dette selskapet.
Greit skadeskjema å fylle ut. God informasjon og oppfølging.
De var hyggelige og hjelpsomme når vi tok kontakt og informerte om at vårt bagasje blitt borte. Vi fikk beskjed om hva vi skulle gjøre for å underlette vår situasjon. Vi har holdt kontakten og når den ikke er kommer tilrette etter over en uke, fikk vi ytterligere beskjed ang. innkjøp. Pengene kom relativt fort inn på kontoen. Dessuten har vi blitt informerte om saksgangen hvis bagasjen ikke kommer tilrette.