Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forståelse av min situasjon. Dyktig og grei og snakk med
Jeg synes det er greit å forholde seg til, greie kundebehandlere
Er meget fornøyd med fremtind Forsikring. De er lett tilgjengelig de ganger jeg har hatt bruk for hjelp. Saker blir løst raskt.
Veldig god kundebehandling. Enkelt og hurtig oppgjør.
Fremtind er meget raske til å behandle saken, samtidig som de er veldig kundevennlige.
Vanskelig å få dekket skade, betaler tusenvis av kroner i forsikring og får lite tilbake ved skadeoppgjør
Ekspeditt, rask og hyggelig behandling av saken. Svært fornøyd!
Litt for mange saksbehandlere reduserer effektivitet.
Hva skal ein med forsikring når dei ikkje hjelper deg når uhellet er der. Dekker selfølgelig ikkje det eg var utsatt for😖
Lettoppfattelig skademelding skjema og kort behandlingstid av skaden
Dårlig nettløsning for å melde skade. Treg og utrivelig saksbehandling. Tok 3 måneder
Det har vært et mareritt å være kunde hos Fremtind. Skadesaken min tok over ett år å behandle, uten klare tilbakemeldinger underveis. Jeg opplevde dårlig kundebehandling, manglende oppfølging og veiledning. Anbefaler ikke Fremtind til andre som ønsker trygghet og effektiv hjelp i en sårbar situasjon.
Hyggelige folk, serviceinnstilte og hjelpsomme, det var det
Føler de lager sin egen tegning av hva som har skjedd når jeg tydelig sier grunnen
Rimelig imøtekommende, rask behandling. Hurtig oppgjør
Veldig godt fornøyd med forsikringen og behandling