Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig lettvint og god kundebehandling når du har fådd skade
Raskt oppgjør Litt vanskelig å få svar på e-post Greit å få snakke med dere på tlf
Fra ulykken skjedde fikk jeg hjelp hele veien.Behandlet meg veldig bra.veldig effektive med å behandle saken.Verkstedet må jeg også rose med å hjelpe meg
Hyggelig, presist jobbet, god komunikasjon, 0 stress som kunde. Fortsett sånn. Mvh Grethe N B.
Har hatt en sak angående forsinkelse av bagasje, servicen jeg fikk var utmerket. Det var raskt og hyggelig kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.
Godt fornøyd med min behandlingsforsikring hos Fremtind. Bra dekning og saksbehandlere som er gode på veiledning og oppfølging.
Vi får svar på problemene, god hjelp til vurderinger og ting kommer på plass etterhvert. Har bare gode erfaringer.
Enkel og veldig rask behandling via nett/app. Oppgjør utbetalt etter 2 dager.
jeg er fornøyd med framtind,må bli bedre på tilbakemeldinger
Aldri opplevd raskere, tydeligere og bedre kundebehandling. Ble frastjålet telefon på ferie. Meldte inn dagen etter jeg kom hjem, fikk svar samme dag. Hadde ikke forventet dette midt i fellesferien. I tillegg godt forklart hvordan jeg skulle få ut en ny tilsvarende telefon og eventuelle valgmuligheter jeg hadde. Super service! Utrolig glad jeg skiftet til Fremtind reise i fjor.
Har bare bra erfaringer. Det var kort behandlings tid
Effektiv og rask saksbehandling. Veldig god kundekontakt.
Brukte app til å melde inn skade, etter 2 minutt var sak opprettet og eg kunne levere produkt til reperasjon.
Takstmann tok kontakt og avtalte møte og gjennomgang av boligens tilstand til avtalt tidspunkt og på en veldig ryddig og profesjonell måte. Takstmann var veldig grundig.
God behandling men pr. I dag ikke konkurransedyktige priser,isammenlignet med konkurrent
Jeg opplevde at min sak ble behandlet rakt. Pengene kom inn på konto bare et par dager etter å ha mottatt melding.