Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ferdigbehandling kommer som en selvfølgelig sluttspurt.
Eg har innbo forsikring gjennom LO medlemskapet, som skrytes over å være den beste innbo forsikringen i landet. Men den dekker ikke skader på inventar som flekker, rifter og lukt, som andre innbo forsikringer gjør. Med barn og omgangssyke og uhell i en sofa til en høg verdi som vi ikke får bort spylukt av er sofaen ødelagt. Og dette er ikke under innboforsikring. Så det blir å bytte selskap da denne forsikringen mest sannsynlig ikke dekker «normale skader» foruten at sofaen din tar fyr .. :)
Personene som jobber her er profesjonelle og hjelper til der de kan. Alt i alt har jeg hatt en fin opplevelse.
Denne gang middels fornøyd. For 2 år siden fikk min kone stygg benbruddskade under opphold i Latvia, Den gang fikk vi fantastisk hjelp via sos International.
Fornøyd med alt fra kundeservice til behandling og generelt Fremtind som selskap
Elendig dekning når huset er gammelt. Hull på gammelt rør kobberrør. 53000kr i regning. Fikk tilbake under 5000kr…
Jeg meldte mine briller tapt på et tog i Sverige, men fikk avslag. Det skal være et poeng å betale reiseforsikring, slik at man kan nyttegjøre seg av den når man trenger. Det er første gang jeg har hatt behov for å bruke reiseforsikring, og tenkte at dette er en enkel sak!
Ut i fra de opplysninger som jeg gav og de tidligere hendelser og det verkstedet sa så er det rart at dere ikke godkjente skaden
Raskt svar på skaden, tok litt lang tid fra levering til utlevering.
Vi opplevde god service og rask saksbehandling sist vi hadde behov for å benytte oss av vår forsikring. Godt fornøyd med Fremtind!
Enkel og intuitiv skaderapportering og rask tilbakemelding og hurtig oppgjør. Svært fornøyd
Vi meldte inn et uhell på et smykke den ene dagen og fikk oppgjør dagen derpå! Kjapt og uproblematisk. Slik det skal og bør være!
Utrolig flinke kundebehandlere Fikk den servicen jeg ønsket
Raskt og enkelt oppgjør etter skade på reise. Enkel innrapportering av skade på nett, og oppgjøret på konto etter 1 dag.
Bare vagt svar vanskelig å få gehør ikke fått tilbakemelding på klage.Var det ikke for at Lo favør bruker dere hadde jeg byttet
Dårlig dekning og rigide kundebehandlere sammenlignet med tilsvarende forsikringer