Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok på pris, opp til en mnd behandlingstid, 0 dekning tross topp forsikring.
Bruker for lang tid. Dårlig kommunikasjon. Sier noe helt annet i tlf en via mail. Mener man skal bruke lik lang tid på utbedring som faglærte/erfarne håndtverkere med utstyr.
Meget behjelpelige både med forandring av forsikringen og med skadeoppgjør
Kjempe service og gode priser! Veldig enkle å forholde seg til dersom man trenger de
Hatt flere saker gjennom årene. Aldri hatt noe problem. Rask behandling
Tar tid å få hjelp, flere måneder. selv om du gir dem alle tingene dem trenger. (Video bevis)
Når sak meldes inn blir det tatt hånd om kjapt og profesjonelt. Når saken er ferdigbehandlet kommer oppgjør både raskt og ryddig
Har en sak gående som ikke er avgjort. Utover det er jeg veldig fornøyd med Fremtind.
Svært effektivt behandlingstid. Enkelt og greit når man registrerer skade.
Bra forsikring. Hadde nettopp en bilskade og det løste seg bra.
Avslag av denne type skademelding kan virke smålig og oppfordre til uærlighet.
Trivelie saksbehandlere. Jobber raskt. Utbetaler forsikringspenger eller ordner med bilskadesenter raskt.
Veldig fort tilbake melding og beste tilbudet 😀
Takk for snar behandling av min forsikringsak,Bra jobba, er ikke så kjekt å være uten mobil
Rask og effektiv skadebehandling! Tok mindre enn 24 timer fra skademelding ble levert til saken var ferdig behandlet :)
Norges beste og billigste forsikring, iallefall for LO og Fagforbundet sine medlemmer. Meget hjelpsomme medarbeidere i forhold til reise og sykdom, og rask behandlingstid.