Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mine erfaringer er positive ovenfor forsikringsselskapet. Har fått den avtalte hjelp når uhellene har rammet. Anbefales.
Jeg har bare veldig godt å si om selskapet, og kan anbefale det til andre
God forsikringsavtale med lav egenandel var min opplevelse. Hyggelig og dyktig kundebehandler.
jeg er svært fornøyd. Det var rask behandling
Syns egenerklæringsskjemaet som selskapet benytter er ryddig og greit, har sett andre skjemaer av tvilsom kvalitet.
Hold dere langt unna Fremtind! Vi hadde et ubeboelig hus på grunn av muggsopp og måtte bo i campingvogn i flere måneder. Fremtind har systematisk ignorert dokumentasjon, avvist legitime krav og unnlatt å svare på henvendelser i månedsvis. Dette er ikke forsikring – det er ren og skjær SVINDEL og ansvarsfraskrivelse.
Veldig rask og god hjelp når det trengs. Anbefales!
Lang behandlingstid å dårleg kominikasjon. Å ringe er helt håpløst. Og takstmann takserer jennom bilder.
Rask og grei behandling av saken som var ett fryseskap som sluttet å virke.
Rask tilbakemelding på innsendt skademelding, Rask behandling av saken og rask utbetaling.
Vi er fornøyd forsikringen og Skade og Lakk.Men misfornøyd med leiebil hos Hertz
Raskt behandlingstid. Utfylling av skjemaet gikk greit. Fremtind anbefales.
Veldig fornøyd med saksbehandlingen og oppfølgingen, ikke minst saksbehandler 👍
Bra service. Rask og grei behandling. Jeg har vært fornøyd med Fremtind lenge
Fremtind har ekstremt dårlige vilkår for verdi saksforsikringer. Økende verdi og markedspris på verdi saksforsikringer er de ikke villig til å strekke seg etter. På generelt grunnlag et dyrt forsikringsselskap med middels kundeservice på en god dag.
meldte saken via internet til selskapet, deretter overtok verkstedet all saksbehandling.