Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde brann nylig og sykdom på ferie som førte tid tidlig hjemreise. De er veldig treige med å svare, virker som de ønsker å haler sakene ut slik at en gir opp. Og jeg fikk avslag på å få dekket hjemreisen til 7.500 pga legen på stedet ikke skrev det var påregnet. Og oppi alt kaoset sa ikke sos vakten min eksmann snakket med at de måtte godkjenne hjemreise. Så dårlig jeg var kunne jeg ikke fortsette reisen. I tillegg var jeg helt alene med barnet mitt som var engstelig og ville hjem. Så eksmannen min booket nye billetter etter legenesøket mitt og vi trodde selvsagt de ville bli dekket med topp reiseforsikring. Angående brannen har vi følt oss mistenkeliggjort under hele prosessen og møtet med branninspektøren var svært ubehagelig. Jeg har fått deler av oppgjøret, og en helt velfungerende Kenwood som så nesten ny ut fra 2010 fikk jeg 670 kr for!! Koster ca 5.000 ny. Så alt verdiforringes så ekstremt at man må gå på bruktmarkedet etterpå å kjøpe nytt :( Dette var jeg ikke klar over, så skal ringe rundt og sjekke om dette er praksis hos de andre selskapene. Uansett, aldri mer Fremtind for min del. Hatt If og Tryg tidligere i alle år. Aldri opplevd et negativt skadeoppgjør, alltid gått raskt og servicen har vært upåklagelig og jeg har fått det jeg mente jeg hadde krav på ihht vilkårene. Noen ganger mer også. Pengene på konto innen 1-2 dager ved oppgjør. Fremtind er verste selskapet jeg har hatt i mine 28 år som forsikringskunde!! Styr unna!
Nesten 2 måneder saksbehandling,. Prøvde å ringe saksbehandler,kundeservice skulle gi beskjed til saksbehandler om å ringe tilbake men det skjedde ikke, (ringte flere ganger) Så min erfaring tilsier styr unna.
Jeg er fornøyd med rask behandling av saken. Men vi ønsker en felles reiseforsikring om det går an.
Jeg fikk svar umiddelbart på oppgjøret og videre saksgang
Var ikke oppmerksom på at Coop Kreditkort ikke beskytter meg mot avbestilling av reise fordi jeg er over 80 år. Burde vært bedre opplyst når jeg bestilte kortet.
Begge ganger har jeg opplevd å måtte bruke forsikringen, og begge ganger sitter jeg igjen med et meget positivt inntrykk. Rask behandling og en fair Behandling
Kjapt oppgjør. Skulle ønske jeg visste at jeg burde finne priser på ødelagt mat før jeg begynte registrering. Tips om å bruke Oda eller meny-app for å sjekke verdien på maten.
Jeg er fornøyd med selskapet, lett og melde skade. Og oppgjør kommer raskt. Kunne tenkt meg at det var lettere å endre forsiktig på dyr i nettbanken. Men finner jeg billigere forsiktig på hund/bil/ bobil blir det bytte. Hvis di ikke tilbyr samme pris
Elendig oppfølging. Fikk skade på bilen 23.12.2022, bil var ferdig reparert 18.6.2023 Ikke hørt noe fra selskapet på den tiden. Sjønner at det kan ta tid å få deler, men ingen oppfølging fra selskapet på 6 måneder? Elendig.
Vil gjerne si meg svært tilfreds med deres behandling av de to forsikringssaken jeg har hatt. Anbefaler deres selskap på det sterkeste.
Føler jeg blir behandlet som kjeltring til det motsatte er bevist. Dem gir ett elendig oppgjør på store innbo skader og når jeg spør hvorfor så svarer dem att dem bare har retningslinjer å følge. Saksbehandleren virker kald og uten medmenneskelighet. Lista med misnøye bare forsetter… Dette er siste saken jeg har med fremtind noen gang og alle jeg kjenner skal få høre at de må styre unna.
Prøv fremtind forsikring du også . Det som er bra med fremtind forsikring er at du får svar på sakken din så fort så mulig. Anbefales👍
Bra service, greie priser på forsikringer, enkelt og melde skade
Raskt oppgjør og rask behandlingstid på en enkel tyveri sak
Saken ble behandlet på veldig rask tid. De usikkerhetene jeg hadde ved forklaring av saken, ble godt håndtert.
Jeg hadde fått ødelagt brillene mine. Fra jeg sendte inn forsikringskravet til behandlingen var ferdig tok det 2 dager. Effektivt.