Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelte å sende skademelding Meget fornøyd med reiseforsikringen
Ikke mulig å kansellere forsikringer via nett. Dette burde være en selvfølge i 2025, og mangel på dette er i mine øyne en utspekulert praksis. Aksepterer heller ikke avbestilling på mail eller telefon. Eneste de aksepterer er at et annet forsikringsselskap sier ifra at de har tatt over kunde. DET ER IKKE LOVPÅLAGT Å HA REISEFORSIKRING! Styr unna....
Svært hyggelig og rask saksbehandling. Ingen problem underveis med informasjon, dialog og oppgjør.
Lett og finne frem på nettsiden deres og kjapp behandling av forsikringen Anbefales
Enkelt å sende inn sak om forsinket baggasje fra mobil og legge ved kvitteringer. Derfra gikk det tre virkedager og penger på konto.
Alt for useriøst! Meldte skade for 2 mnd siden, fikk beskjed om 2 ukers behandlingstid.(nå er vi inne i uke9, etter meldt skade) Har ringt på å purret fem ganger, og de skylder på takstmann og feile kalkyler… rett og slett useriøst og de leverer ikke det vi forbrukere betaler for! Dette er lavmål!!
Tidligere vært veldig fornøyd. Egenandel nå overrasket meg. Mulig det har endret seg.
Brukervennlige nettsider for skademelding og effektiv saksbehandling.
Brukte kjempe lang tid for var gang vi skulle få noe svar. Ikke informerte riktig om det mangler noe. Dårlig kommunikasjon.
Enkelt og greit for meg, rask positiv tilbakemelding fra Fremtind. svært fornøyd!
Fremtind er ett godt forsikringselskap . god servis.
Relativt gode priser om du er LO medlem, hvis ikke er det mange andre som er like dyre / billige. Ryddige forhold på utbetalinger. Lett å melde ifra om skader. Er du ikke LO medlem kan du velge noe annet.
Veldig fornøyd, oversiktlig og greit å forstå nettløsning
Skuffende at jeg måtte betale egenandel for en skade noen andre har påført min bil.min oppdagelse av skaden skjedde etter at bilen kom ut fra vaskehall,jeg bruker da og gå rundt bilen og sjekke at den er blitt vasket godt. Oppdaget da skaden på venstre bakskjerm,og visste da ikke hvordan den har blitt påført,ikke av meg.
Fremtind forsikring ved skade har god oppfølging av kundene og service er upåklagelig 🙂
Alltid best service. Alltid rask og god service Veldig fornøyd med Fremtind Forsikring