Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask hjelp på telefonen. Forståelsfull oh hjelpsom dame
Forferdelig vanskelig å komme i kontakt med ved behov i utlandet. Får kun kontakt med saksbehandler via mail. Ingen løpende info om hva som skjer og historikk. Når en ringer blir en satt over gang etter gang og blir brutt gang etter gang. Er ikke blitt kontaktet muntlig over telefonen en eneste gang av saksbehandler. Virker som det bare er roboter.
Er gift,og begge er organisert. Pga dette fikk vi avslag ettersom verdien på det tapte,var mindre enn egenandelen
Ikke fornøyd i det hele tatt med hvordan saken ble løst , kunne hatt en annen utgang
Godt forsikringsselskap for vanlige arbeidere. Svarer raskt og behandlingstiden tok ikke mye av din tid
Forbilledlig behandling! Anbefaler Fremtid til nye kunder! Raskt, greit og uten en eneste minus faktor!
Rask elektronisk saksbehandling av skade på biltak.Grei egenandel på 4000 kr.Greit med 2000 kr fratrekk da leiebil ikke ble tatt ut.Oversiktlig bestilling av time på tildelt verksted i nærheten. Fint grundig arbeid og lakkering. Mistet ikke bonus. Må kjøre skadefritt i 3 år for å beholde bonus. Har alle mine forsikringer her.
Flink å selge, fraværende ved skade. Ingen respons, overhodet, når man trenger bistand/føring for skadebegrensning og tiltak for å berge verdier. Så særdeles skuffet over siste saksbehandling, perioden jan-mars 2025.
Rask, god behandling etter den forsikringen jeg har tegnet. Gode betingelser
Rask behandling. Høy grad av tillitt. Super fornøyd.
Rask behandling,ble ikke spurt om masse dokumentasjon,
Alt er supert. Prisen kunne vært lavere på bilforsikring. Første gang jeg har brukt min Fritidsboligforsikring. Posetiv opplevelse av håndverker og saksbehandler.
STYR UNNA!!! Det er desidert det dårligste selskapet man kan komme borti! Har hatt 2 opplagte saker, og behandling har tatt ekstremt lang tid! (9mnd)
Rask oppfølgning av aktuelle problemer! Griper resolutt fatt i den aktuelle saken.
anbefales ikke forsikringen dekker ikke mye når ting først oppstår
Fikk rask og god hjelp samt oppgjør iht avtale. Lett å komme i kontakt med kundebehandler.