Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt gikk raskt og effektivt fra begynnelse til slutt. Kan anbefale innboforsikring
Rask saksbehandling, de ansatte var hyggelige, og imøtekommende.
De ignorerte meg. De dekket ikke forsikring til lås, selv med innbo topp forsikring. De ignorerte meg. Saksbehandler kommuniserte i fraser og leste ikke det jeg hadde skrevet. De krevde kvittering fra tilfeldige kjøp og aksepterte ikke bankutskrift. Styr unna.
Kjapp og grei saksbehandling. Svarer innen egen frist på 14 dager.
Enkel innmelding av skade på nett, r ask avklaring og behandling
Veldig fornøyd med behandlingen og skadeoppgjør med bilforsikringen😊
Fremtind lytter alltid til mine utfordringer, gir gode råd og finner alltid de beste løsningene for meg ❣️
Fikk følgende beskjed etter havari på utstyr etter strømbrudd. "Det betyr at vi ikke erstatter ting som slutter å virke når strømmen kommer tilbake igjen"
Eg har fått god hjelp når eg har hatt bruk for det. Lofavør, med deira ordningar virkar for meg som LO organisert. Eg får tilbod om forsikring frå t.d. KLP, men ser ingen grunn til å byta forsikringselskap.
Veldig misfornøyd. Arrogant kundebehandler, hører ingen sted hjemme. Å prøve å forklare noe er uten hell. Nei bytter til annet selskap.
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, stadig ny saksbehandler. over 9 mnd behandlingstid. Flere små oppgjør på 1 skade. Ingen god opplevelse.
Vi er godt fornøyd med hjelp og priser hos Fremtind forsikring
Feil info.om forsikringen i telefon med selskapet. Dobbeltsjekket med banken, viste seg at vi hadde krav mot selskapet.
Forsikring fungerer ikke, vi fikk et kjøleskap fra kommunen; det brast; forsikring hjalp ikke med et presserende problem.
ikke fornøyd fordi alle forsikring dekket El sparkesykkel, bare dere dekker ikke
Fikk avslag! I fjor brant en komfyr her hos oss og da skulle jeg få hele 27kr i erstatning. Jeg har begynt virkelig å lure på hvorfor jeg egentlig har forsikring