Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dusj døren min eksploderte i 1000 knas, fikk ikke dette dekket av innboforsikring da de ikke dekket gjenstander som var skrudd fast til huset…. Veldig dårlig……
Jeg trudde at egenandelen min var 2000kr men ble trukket 3000kr. Det var ingenting som sa at egenandel hadde økt, men fremtind sier det er 3000kr nå…
Meget rask og god behandling. Fikk all hjelp jeg trengte på tlf. Anbefales
Svært misfornøyd, anbefaler ikke fremtind til noen. Treig behandlingstids, dårlig kommunikasjon og lite dyktige mennesker.
Fornøyd med alt. Har ingenting å klage på. Fikk rask hjelp.
Enkelt å fylle ut skjema ved skade, raske til å behandle saker.
Aldrig vært noe og klage på Blitt fulgt opp 100 prosent
Svare fortløpende, og oppdatert sakene i fart. Skrev til forsikring fremtind og ingen problemer med dem. Beste forsikring som finnes i Norge synes jeg, tror ikke kan sammenligne andre forsikring med dem enn andre stort sett fornøyd. Hadde litt teknisk problem, ble litt stresset og fikk ikke gjort så mye da jeg chatte med kundervice. Men det løste seg sjøl.
Dette er et godt forsikringsselskap med vennlige ansatte som kan jobben sin. Hyggelig og effektive saksbehandlere.
Profesjonell og rask behandling når vi hadde vært utsatt for tyveri av påhengsmotor.
Saksbehandler satte seg ikke inn i saken. Fikk avslag på noe jeg ikke hadde bedt om.
Rask og god behandling.Dyktige saksbehandlere, og raskt oppgjør av skade.Anbefaler Framtind til de som spør om hvilket selskap de bør velge.
Det var raskt behandling .Veldig fornøyd.Det var lettere enn jeg trodde å fylle det digitalt !
Rask behandlingstid. Enkelt og greit i forhold til verksted , leiebil og informasjon
Jeg er svært misfornøyd KUNDE av behandling og håndtering av saken min hos dere i fremtind. Jeg er blitt kasteball mellom dere(fremtind) innboforsikring og If husforsikring. To grådige selskaper (både Fremtind og If) som ikke bryr seg om meg og alle de problemene jeg opplevde i flere måneder etter to dager vannlekkasje på leiligheten min fra leiligheten over min leilighet. Jeg krever erstatning / kompensasjon for økonomisk tap og den psykisk og fysiske påkjenningen jeg har vært utsatt for etter to dager vannlekkasje på leilighten min. Jeg har allerede sendt melding , hvor jeg krevde juridisk bistand fra Fremtind, slik at jeg kan føre saken min mot If- forsikringsselskap uten å nytte ???. Jeg krever også et personlig møte med en advokat eller en saksbehandler/ oppgjørskonsulent om saken min. Jeg har alle bildene under vannlekkasje, og etter svært dårlig og manglende utførelse av skade og følgeskade av prosjektleder eller såkalt byggmesteren (Anonym) . Jeg er også svært misfornøyd med det beløpet hun (Anonym) betalte for alle de materialene, jeg tapte under to dager vannlekkasjen . Jeg håper jeg blir hørt og saken kan løses på en rettferdig og riktig måte. Jeg har allerede skrevet, hvis saken min ikke blir løst på en rettferdig og ordentlig måte kommer jeg og går til media og aviser og forklare om saken min. I tillegg kommer jeg Å protestere foran stortinget og i karl johan(foran DNBbanken) med store plakater mot både Fremtind og If forsikringselskap, slik at folk i Norge får vite om saken min og den måte saken min ble håndtert og behandlet hos begge forsikringsselskapene.
God forsikring på mine to hunder i mange år. Superraskt oppgjør i mine forsikringssaker, både med bil og hund. Alt gikk raskt og proft.