Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Riktignok ingen kompliserte eller større saker ennå, men de få gangene jeg har hatt behov for Fremtind, har de levert.
Veldig bra side for registrering og mulighet for utfyllende informasjon. Rask saksbehandling med konkrete tilbakemeldinger/spørsmål. Rettferdig behandling. Et forsikringsselskap jeg har meget god erfaring med og anbefaler
Dette er første gang vi er i kontakt med Fremtind. I og med at vi selger en bolig som er snart 30 år og vi som selger har ansvar i 5 år er det viktig at vi har en forsikring som ivaretar våre interesser i denne perioden.
Kjempe dårlig kundebehandling, og veldig lite fornøyd med saksbehandlingen av min sak.
Har hatt noen saker der og det har blitt behandlet innen 2 dager, og pengene har kommet fort inn på konto. Så er kjempefornøyd med Fremtind
Håpte virkelig å få dekt litt av turen. For den ble skikkelig ødelagt. Ingen ønsker vel å oppleve det jeg gjorde den første feriedagen av 16.
God kundeservice og kjapt løsning er det veldig veldig bra.
Fremstiller deg som melder tyveri som en bedrageri. Du må vite hvem som stjal eiendelene din og hvor der skjedde. Er du ærlig her så mistenker de deg for å lyve og påstår du har mistet eiendelene, I mitt tilfelle telefon, Sagt opp alle forsikringene som jeg kan hos dette selskapet. Dessverre er det lite å gjøre med at LO har avtale med SR gruppen og Fremtind.
Svært svært utrolig dårlig behandlet! Ikke bærekraftig, når en for beskjed om å anmelde en sak, en anmeldelser, og før en for gitt tilbakemelding er salen avsluttet...
Rask og effektiv saksgang. Det tok litt tid før jeg leverte mobiken til reparasjon, men det var ikke noe problem. Det kunne blitt oppgitt at det er en egenandel på 2000,- kroner
Fikk hjelp øyeblikkelig. Behandlingstid var også meget bra.
Dette er en merkelig ordning. Når jeg ikke får benyttet gavekortet til nye briller mistet jeg ca en tusenlapp i erstatning. Det er ikke men c optikk her i nærheten. Det er jo nye briller jeg trenger. Oppgjøret ellers gikk raskt og smertefritt.
Vi er meget fornøyd med behandlingen vi fikk. En enestående effektiv og hyggelig rådgiver ordnet rask tilbakebetaling av 80% av ubenyttede flybilletter, pga akutt sykdom. Billettene var betalt med Mastercard Lo favør.
Flinke folk, som vet hva de gjør, regner med at jeg blir fornøyd.
Kom hjem på befaring. Gjennomgikk skade med meg som kunde. God høflig dialog. Videre kommunikasjon gikk gjennom Mail, men var også lett tilgjengelig på sms eller telefon om nødvendig. Saksbehandlingstiden gikk meget raskt.
Pålitelig.rask tilbakemelding og oppfølging ! På se få sakene jeg har måttet bruke selskapet har det vært topp behandling