Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utmerket på alle måter. Det er alltid rask og god service.
Dårlig kundeoppfølging i forbindelse med pågående forsikringssak (bil)
Bra oppfølging under veis.ble kontaktet da saken var avsluttet
Det var god hjelp og informasjon av saksbehandler.
Rask tilbakemelding, god kundeservice! Veldig godt førnøyd, med alt!
Kjapp behandling av krav, ryddige avtaler og god oppfølging.
Det var veldig bra at vi fikk ny motor til kun egenandel. Dette kan vi takke forsikringen og bilverkstedet for.
Meget rask saksbehandling av meget hyggelige folk :)
Dårlig kundeservice vedrørende skade på vår bil, reduserer utbetaling kraftig i forhold til takst om man vil gjøre jobben selv.
En god kundebehandler som har sett meg, fulgt meg og saken opp underveis. God kommunikasjon under hele prosessen og følelsen av at Fremtind har villet meg vel. Anbefales på det varmeste!
Jeg har opplevd Fremtind-personalet som vennlige og ubyråkratiske
Veldig fornøyd 😀 fikk rask behandling og ryddig saker.
God oppfølging og greit oppgjør. Men takstmann var 50 mil unna og var avhengig av bilder tilsendt.
Maskinskade dekker ikke elektrisk komponenter, det er jo snart ikke annet på nyere biler.
Alt for dårlig dekning. Les betingelsene NØYE. Reise, innbo og reise på Mastercard dekker ikke tap av f.eks mobil. Kun skade!!!
raskt oppgjør kan anbefales på det sterkeste ....hggelig saksbehandler