Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri hatt noen problemer med Fremtind. Kan absolutt anbefales
Dyrt med forsinket bagasje, spesielt når man ikke vet om den kommer i det hele tatt, men raskt oppgjør fra Fremtind gjorde det tryggere og mindre stressende å handle det man trenger uten noe.
For mye om og men og for lang svartid på mail fra Fremtind og vanligvis 70 foran i telefonkø er ikke ok. Husk at en henvender seg til dere ved sykdom og skade og har da behov for øyeblikkelig help og ikke masse om og men…
Veldig raske til å hjelpe og raskt oppgjør Har ingen negative ting å si
Er så fornøyd med å bli trodd på at jeg trengte legehjelp og at jeg fikk tilbakebetalt så fort. Når en betaler så mye for legebehandling, er det kjempeflott å få tilbake dette så kjapt. Kan ikke gå fullrost de nok.
Ikke fornøyd, dårlig erfaring . Fikk ingen erstatning for tapte smykker og sminke etter en reise
Fikk tilbakebetalt flybilletten minus 20% i flyskatt. Jeg ble oppfordret til å søke om å få dette refundert direkte fra flyselskapet. Dette er svært tungvint og vil føre til at jeg taper 1000kr på dette. Flyselskapet har sagt at jeg ikke får noe refundert.
Hyggelig og service innstilt saksbehandler. Godt ivaretatt i skade sak👍 Konkurransedyktig på pris.
Fikk rask og god hjelp. Nettsiden var enkel å fylle ut. Anbefales
Vår hjemreise fra London til Bergen ble forsinket grunnet en psykisk person sto på toglinjen fra Victoria stasjon til Gatwick. Vi ble evakuert fra toget av politiet, og måtte ta taxi videre til Gatwick, og rakk dermed ikke innsjekken til hjemreise den dagen. Vi måtte bestille nye flybilletter hjem, samt overnatte på nærmeste hotell til Gatwick. Kontaktet Fremtind og fikk igjen for nye fly billetter og overnatting. Meget fornøyd med rask behandling av saken.
Svært god og imøtekommende opplevelse jeg gjerne vil anbefale. Mvh. Brage D.
Står det meste i forrige evaluering. Som det skal bli morro om jeg får tilbakemelding på.
Betalte hele turen med Mastercard. Måtte dessverre avbestille turen i siste liten. Sendte krav og fikk hele beløpet utbetalt i løpet av en uke. Veldig fornøyd med kontakten med selskapet og den raske behandlingstiden.
Altfor dårlig dekning og høy egenandel. De har også lansert et eget produkt som er verdisak forsikring uten å informere om dette som har lavere egenandel…
Litt inkonsekvent...men har vel litt å si på saksbehandler
Finn et annet forsikringsselskap.Glass innerdører komfyr explodere uten noen i rommet selskapet dekker ikke det.