Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri fått noen problemer. Jeg skaffer de nødvendige opplysninger og saken behandles i rekord tempo.
Bra og informativ første oppfølging fra selskapet. Hertz leiebil med dårlig service og dårlig produkt (bil). Innsendt spørsmål til Fremtind ble besvart automatisk at det var mottatt (bra) og forklart at en kundebehandler skulle besvare, fortsatt ikke fått svar, og skade er avsluttet.
Proceed well based on our conversation. Well communicated, listened to me carefully.
Bare å holde seg unna disse, hvis du får mer skader en deres statistikk, så dobler de prisen for å få deg vekk.
Fantastisk hjelp, raske svar og gode løsninger. Vår innboforsikring dekket uhell med telefon som ble skadet - fikk svar med det samme vi meldte inn saken - dagen etter fikk vi god hjelp og telefonen ble sjekket og erstattet i løpet av 1 dag - wow 😊
Fikk god service hos dem i denne saken, rask behandlingstid.
Vi er så heldige å ha lokalkontor som vi fysisk kan få hjelp. Har en fast forsikringskonsulent, noe som føles trygt. Aldri hatt problemer av noe slag hos Fremtind
Veldig greit oppgjør. På grunnleg av partnes beskrivelse. Dyrt
Svært fornøyd med håndteringen av forsikringsaken. Anbefales! God dialog
Meget fornøyd med rask behandling av skadesaken min.
Ved fallulykke i båt der brillene havnet i sjøen å ble borte, ble det avslag på dekning fra min innboforsikring.
Godt fornøyd til slutt. Greit oppgjør når alt kom fram i saken.
Dårlig oppdatering av forsikringsselskap og fra advokat som ble brukt.
God dekning, rask og enkel behandling. Kanskje litt dyrere enn andre alternativer.
Oppdaget at jeg betalte mer enn andre for samme forsikring( til og med i samme selskap som meg)
Fikk avslag på tilrettelegging for rullestolbruker da selskapet tolker det dit hen at barnet ikke benytter rullestol i boligen, Når realiteten er at den ikke benyttes inne nettopp fordi boligen ikke er tilrettelagt. Det er synd at man skal bruke penger på en forsikring for så å måtte kjempe for å få nettopp det man har betalt for, å være sikker å få hjelp med om uhellet er ute…