Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2636
513
204
203
591
Sorter omtaler etter
Viser av 4147 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svært varierende"

Forrige gang var det service og fart fra begynnelse til slutt. Et og ett halvt år senere er det absolutt ikke det, med neste nøyaktig samme sak. Det kommer helt an på saksbehandler.

Marius H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Denne gangen: skuffa."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fremtind har hittil hatt kjapp og presis behandling av skader. Denne gangen var jeg uenig i tolkingen av ordlyden i forsikringsvilkårene. Forsøkene på å bli enig førte til bortforklaringer, selvmotsigelser og forbløffende dårlig presisjon. Etter to e-poster fikk jeg tydeligvis implisitt beskjed om at nesten skritt var en formell klage. Synd, for jeg mener vi kunne kommet til enighet – men for meg var det mange penger og da er vi nødt til å være presise i tolkning av vilkår. Saksbehandler kommer jo ikke til orde her, vedkommende hadde sikkert hatt en annen vinkling. Denne gangen svært skuffa, og lei meg for at neste skritt er en formell klage – det føles så alvorlig og fiendtlig. Neste gang er jeg kanskje mindre skuffa. Men jeg ble oppfordra til å legge ut min mening her, så … Basert på akkurat denne opplevelsen anbefaler jeg ikke å bli kunde i dette selskapet. Jeg vil også revurdere mitt eget kundeforhold. Det har kanskje med selvrespekt å gjøre? Men som sagt: neste gang er de kanskje tilbake i god kundebehandling. Jeg har fått avvist skadesaker tidligere, og da har jeg vært enig. Prisen på nytt produkt var 999 kroner, egenandelen var på tusen kroner og derfor ble det ikke noe – helt i orden! Men denne gangen: svakt.

Olaf A. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeservice"

Det som jeg finner grunn til å fremheve er saksbehandlers innsikt og evne til å forklare den forsikringsmessige siden av saken. De gangene jeg har kontaktet Fremtind har jeg hatt kontakt med forskjellige saksbehandlere som har det til felles at de er meget serviceinnstilt og har vært i stant til å løse saken på en hyggelig og grei måte. Kommer ikke på noen spesielle forhold eller situasjoner hvor det kunne vært grunnlag for forbedringer av saksbehandlingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Denne gangen har det gått for sakte."

Vi har tidligere hatt veldig god erfaring med reiseforsikring i det som i dag heter Fremtind. Vi har hatt behov for hjelp et par ganger og den vi har fått, har vært hyggelig, god og effektiv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Koselige og opplysende saksbehandlere som gir gode råd om hva som skal sendes inn vedr. skaden."
1 syns denne omtalen er nyttig

Usedvanlig lang behandlingstid, vanskelig å treffe kundebehandlere, flere timer i telefonkø. Får ikke svar på innsendte dokumenter, om dette er tilstrekkelig. Veldig fornøyd når endelig saken ble behandlet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fryseboksen gikk i stykker! Hvordan skaden skulle dokumenteres kom fram på nettsiden. Etter vi sendte skade meldingen inn med bilder gikk det ikke lang tid før penger var inne på kontoen. Høsten med bær og vilt kunne bare komme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkel saksbehandling."

Meldte skade på nett og fikk svar nærmest umiddelbart at skaden dekkes og at det ikke var egenandel for meg. Valgte verksted ved skademelding og bestilte tid. Veldig enkelt. Ved avsluttet sak fikk jeg sms og info om når jeg ville opparbeide ny bonusfordel. Fikk all info jeg trengte uten noe ekstra kontakt med selskapet.

Åshild B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skadeoppgjør"

Forstod ikke helt hvordan jeg skulle gå frem. Trodde jeg måtte kjøpe ny telefon på Elkjøp som er dyrere enn jeg kunne fått andre steder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig sammarbeidsvilje."

Opplevde dårlig kommunikasjon og vilje til sammarbeid. La mye av oppgavene i mine hender. Troverdigheten deres for meg, var fraværende. Krevde bekreftelser på alt, som jeg måtte skaffe fram. Virker som det er viktigst å få pengene mine, ikke hjelpe når det en gang trengs.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Behandlings tiden var helt fantastisk"

Anbefales til alle. Her var det inn på nett fylle inn skjema. Svar etter få timer. fulgte instruksjoner.

Sølvi 5
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og ubyråkratisk"

Det er enkelt å melde inn sak via nettløsningen, og selskapet fremstår som ubyråkratisk og smidig å forholde seg til. Saksbehandlingen oppleves som rask, grundig og effektiv, samt at rådgiverne er imøtekommende og hjelpsomme.

Annika H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god kundebehandling :)."

Bare positivt og melde om denne forsikringen . Rask og god kundebehandling som det ikke er noe å utsette på. Raskt svar på Mail og god oppdatering underveis :).

Turid S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd å takk for hjelpen"

Jeg hadde gnagere på kaldloftet og kontaktet takstmann. Han kom - var grundig - fant noen spor og forklarte hvor jeg måtte tette. Fremtind forsikring sendte pengene til utbedrede en uke etter. Meget takkmemlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"

Dyrt Dårlig vilkår Hører kun fra kundebehandler når jeg har byttet forsikring. Har vært kunde i banken hele mitt 44 årig liv. Banken har ikke tatt kontakt en gang. Ikke så rart siden jeg har betalt alt for mye i forsikring og på låne-renta i alle år:(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremtind"

Ryddig, seriøst og ordentlig selskap. Anbefales! Hadde skade på bil. Ble behandlet fort, fikk taksert skaden fort. De ordnet med alt. Veldig greit å forholde seg til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trygghet"

Det føles trygt å ha forsikring fra Fremtind! Jeg har hatt et skadeoppgjør og dette gikk raskt og smertefritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig og pålitelig"

Fremtind har hyggelige og behjelpelige kundebehandlere. De har rimelige forsikringer ift dekningsgrad og de er pålitelig når uhellet først er ute. Jeg anbefaler fremtind!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Blide saksbehandlere som gir relevant informasjon på en presis og konsis måte"

Svarer på det de blir spurt om. Hjelper deg med hva du evt har krav på. Hurtig saksbehandling. Hurtig oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært bra"

Godt fornøyd med service og forsikringsoppgjør. Greit å be om oppgjøret på nett. Har ikke søt om oppgjør tidligere.

Tore J. S. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra."

Har en veldig god tillit til Fremtind forsikring. Min kone Toril hadde et uhell på utenlandsreise til Thailand i 2019. Vi fikk en meget god service. Jeg vil anbefale forsikringen på det sterkeste. Vi føler oss trygg på reise. Tusen takk. Hilsen Tore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget meget fornøyd"

Er veldig, meget fornøyd med Fremtind forsikring. Vil nok ved en anledning anbefale forsikrings selskapet til andre jeg kjenner 😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dyktige, hjelpsom, trygt og rask tilbakemelding"

Veldig fornøyd! Her er det god hjelp å få, må være bland dem absolutt dyktigste, hjelpsomme og raskeste. Anbefales på det sterkeste!

Rannveig S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og profesjonell behandling."

Saksbehandlerne i Fremtind Forsikring er imøtekommende og hjelpsomme, og dessuten er forsikringen veldig rimelig. Jeg kommer ikke til å skifte forskringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Har topp forsikring i lo drit lei av at di ikker dekker hunden brillene og saksbehandlere Krangler med kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig innsikt i skadeomfang."

Selskapet sender en ukvalifisert takstmann til skadestedet. Er det for at en lettvindt skal komme seg unna erstatningsansvar i saken???

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR