Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
5962
1180
469
473
1541
Sorter omtaler etter
Viser av 9625 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilbakemeliding"

Rask behandlings. Veldig fornøyd med kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og effektiv behandling av saken."

Rask, rettferdig og enkelt å bruke hjemmesiden, samt god hjelp hos kundeservicen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alt er helt topp."

Rask behandling. Sendte skademelding og fikk tilbakemelding i løpet av noen minutter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service og oppfølging"

Godt ivaretatt. Service på et språk du forstår. Trygg tilbakemelding,og rask.

Morten J. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjennomgående tilfreds med kontakt, kommunikasjon og skadeoppgjør!"

Melding av skade, kommunikasjon og ikke minst oppgjør var overraskende enkelt, raskt og effektivt!

Daniel J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyreforsikring"

Karantenetid er en ting å ta i betraktning ved kjøp av valp. Men EN ting som jeg syntes er tragisk, er at livsforsikringen til dyret som du kjøper, OGSÅ inngår i denne "karantenetiden", selvom det ligger underliggende sykdommer på valpen du kjøper, som kan komme alt i fra en alder av 6-8 uker til 20-30 månder. Ren tilfeldighet og uflaks at dette skal skje i karantenetiden, men at forsikring ikke dekker død/avliving er tragisk i en slik situasjon. Håper inderlig dette blir endret i fremtidige saker, for denne "lille bagatellen" har mistet meg og min tillitt til Fremtind.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon. Ansvarsfraskrivende kundebehandler. Har ikke blitt kontaktet av en representan"

Jeg har stillt en del spørsmål vedr. Skadeoppgjør i forbindelse med skade på min hund. Dette har ikke blitt ivaretatt fra Fremtinds side.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dyktige og gode kundebehandlere"

Når uhellet var ute og vi la inn riktige opplysninger så gikk dette kjapt og smertefritt. Utrulig profesjonell og hyggelig saksbehandler. Det som kan bli bedre er svartiden på telefonen. men opplevde at når man valgte å bli tilbakeringt så gikk dette mye kjappere. Veldig god erfaring med Fremtind og har ingen problemer med å anbefale dem som selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Rask og god behandling.Tok en telfonopp og alt ordnet seg.

Rikki M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Fornøyd, kunne ikke vært særlig bedre. Service god. Hurtig oppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært fornøgd"

Heilt enestående rask og god kundebehandling. Raskt skadeoppgjer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vurdere å melde meg ut."

Fått ikke det hjelpen jeg trengte etter tre måneder venter tid og dårlig svar etter.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ligg unna! De setter egen profitt foran folkehelsen."

Fikk ikke dratt på en ferie fordi en nærstående fikk covid og jeg var satt i karantene. Fikk ingen refusjon og et særdeles lite serviceminded menneske bak luren også. Bytter tilbake til Storebrand.

Marit D. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig saklig og kjapp behandling"

Opplevde at det var enkelt å skrive inn skade ig få riktig hjelp og rask tilbakemelding

Annelin S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Presis og empatisk"

Empatisk kundebehandler, med enkel saksbehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd"

Måtte avbestille tur til datter og barnebarn pga.høyt smittetrykk i Tromsø og på skolen/klassene til barnebarn. Turen var bestilt tidlig i oktober. Da var alt normalt. Og vi hadde jo Den forsikringa Helårs topp reise???Dekker ikke,da corona og risiko for smitte ikke er noen gyldig grunn. Min mann er i høy risikogruppe med meget dårlig lungekapasitet og bruker pustemaskin om natta. Lurer på hva er gyldig grunn.

Jan E. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Går ikke å brukt forsikringen på alle hvitevarer"

Hvis innboforsikringen skal kunne brukes på div. Hvitevarer som platetopp, burdet det stå anmerkninger på at dette dekkes ikke av forsikringen. Er utrolig skuffet over at dette ikke dekkes av forsikringen hos dere....

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt OK"

Helt bra jobba av de fleste kontakt personene vi snakket med hos dere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksbehandling og oppfølging av oss som kunder"

Fremtind sånn generelt er ok. Fremtind i vannskadesak ikke ok. Oppfølging av kunde ,inkludering av kunden i skadesaken.Føler at vi ble satt på sidelinjen.

Birgit M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring for folk flest"

Veldig fornøyd med vår forsikring. Vi vart syke og fikk igjen våre utgifter til flybilletter uten vansker, kort behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hendelse på jakt/ reise"

God info fra kundeservice angående denne type hendelse. Da hendelsen ikke er avsluttet, kan en bare refere til tidliger hendelse. Hvor hendelse og oppgjør gikk på skinner. Forventer ikke noen endring/opplevelse på dette

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og tydelig"

Når det til meg har oppstått uhell/ skade har det vært enkelt og melde denne inn via nettbank.tilbakemelding kommer raskt og forslag/ evt alternativer er enkelt beskrevet. Også ved sykdom i utlandet der leger har « prøvd seg» med høye beløp har Fremtid stått på og ordnet opp for meg. Savner mere enkel info på hva vi skal gjøre når sykdom i utlandet oppstår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilfreds"

Jeg har i veldig liten grad belastet forsikringen, men det lille som jeg har brukt dem, er jeg veldig godt fornøyd. Synes for øvrig at egenandelen på små forsikringsbelastninger ikke bør være over kr. 1000,- (varslet stigning)

Torill S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god forsikring og god behandling. Utmerket."

Utmerket informasjon og kundevennlig. Bra forsikring. Jeg vil foreslå og reklamere for den til andre.

Elisabeth V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fikk ikke dekket hotell"

Jeg var på besøk hos min sønn i Arendal da nabohuset brant ned. Alle andre beboere fikk dekket kostnad til hotell unntatt jeg, som var på besøk. Fremtind ville ikke dekke mine hotellutifter fordi det ikke var rett organ (bare Arendal kommune) som ba folk om å forlate området og overnatte på Thon hotell.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR