Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4794
972
395
395
1184
Sorter omtaler etter
Viser av 7740 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Dyresen H. M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig,saklig."

Saken er belyst på en saklig måte med profesjonell og seriøs behandling. Kan selvsagt bli kortere telefonventetid, men å bli oppringt er ok.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pass på"

Stor bedrift dom kjøpe ut andre som gir dårlig service. Dekker ikke fly kostnader med medisinsk erklæringer . Fikk meg å avbestille en tur før jeg sendt inn papirer . Nekte å erstatte .

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utslitt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe og utsette på dere.Jeg føler redsel og det er ikke deres feil. Men at det finnes så OND sinnede mennesker er vanskelig og forstå, går her handikapet håper det blir gjort noe med disse menneskene,ønsker ingen i Verden skal oppleve dette.Marit som er langt nede.

Charlotte N. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og greit"

Alt i alt gikk det veldig greit når alle papirer var på plass :)

Leif F. H
Kundetilfredshet
"Jeg ble sendt til 5-6 avdelinger , 2-3 ganger i løpet av 14 dagers periode."
2 syns denne omtalen er nyttig

Noen sa at det er i orden om 2 minutter!! Det gjaldt min mailadresse, jeg fikk på siste og eneste mail fra dere som jeg kunne lese på min PC oppgjøret kom inn i min nettbank 3 og en halv uke etter skaden ,10 mobiler oss i mellom jeg sendte bilder og alt som dere ville ha angående saken Jeg ble sendt til 5-6 avdelinger, 2-3 ganger i løpet av 14 dagers periode hos dere

Øyvind B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Upersonlig ikke forståelse for mitt problem vurderer nytt forsikring selskap

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Troverdig og rask levering"

Vi ødela skjermen på Ipad ved at den falt i flisegulvet. Kontaktet omgående forsikringsselskap hvor vi ble veiledet i forhold til innsendelse. Rask leveringstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Scam ved erstatning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når noe er ødelagt og du får erstatning. Må du handle gavekort hos scalepoint. Evt få en mye lavere sum utbetalt kontant. Gavekortverdien er verdien på det tapte. Den oppnår du aldri, fordi gavekortkjøp også trekkes fra kontantverdien. Forsikringsselskapet bør avslutte ordningen med Scalepoint eller ha det som valgfri opsjon. Slik at kunden ikke må handle i de spesifikke butikkene og faktisk få verdien på det ødelagte.

Birger N. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Passer oss perfekt."

Raske oppgjør, uten problemer for kunden. Vi er mer enn fornøyde.

Per H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kort saksbehandlingstid"

Erstatning kom meget kjapt etter at jeg meldte skaden. Skulle stille et spørsmål. men måtte melde det som sak. Oppgjøret på bakgrunn av hva jeg hadde beskrevet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir bedt om å skaffe verkstedsuttalelse, som de vil dekke. Når den foreligger er det ikke nok, de vil da ha en skadeårsak fra verksted (?!) og vi får en sannsynlighet. Saken blir så avslått, uten at vi får dekket verkstedsregning. Styr unna dette selskapet!!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg er veldig fornøyd med behandlingen av skade oppgjør"

Har vert nødt til og bruke bilforsikring to ganger og er veldig godt fornøyd med fremtins behandling begge ganger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra forsikrings behandling"

Her får du følelsen av du får igjen for forsikringen du har i Fremtind Forsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket"

Det er bare helt topp. Har hatt to skader som begge har blitt behandlet veldig bra.👍😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite vits att Lo har innboforsikring i dette selskapet"

De orker ikke å sjekke om flere er i fam. Er organisert

Opdahl R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling."

Løsninsorientert i alle sammenhenger. Veldig bra! Direkte kontakt med taksmann påfølgende dag. Fin og god dialog for å finne beste løsning. Klart å anbefale.

Øivind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gikk greit"

Gikk egentlig greit når vi først måtte bruke forsikringen Men det var en enkel og klar dekningsmessig skade. Oppgjør var på vår konto etter få dager. Men ventetid i telefon kunne vært bedre når en lurte på ting. Dette var før vi kom opp i og måtte bruke forsikringen. Men etter vi fikk sendt inn alt på rett måte gikk det greit. Skjemaet en først måtte melde skaden på var enkelt og greit å fylle ut. Men kunne godt vært laget slik at for eks reisedokumenter og vanligvis nødvendig dokumentasjon kunne vært sendt inn med en gang med skjemaet. Men som sagt tidl. Telefonkapasiteten når en ringer inn for å spørre om vanlige ting, kunne vært betydelig bedre. Vi hadde litt kommunikasjon med en autorisert rådgiver, i forkant av innsendelse av forsikringskravet. Kundebehandler var ytterst serviceminded ! Han kan godt få en god kommentar på god kundeservice !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt utmerket"

Alt fungerte som det skulle, veldig rask saksgang.

Kirsten Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hadde en spesiell sak,men den ble ordnet veldig fort."

Saken ble hurtig behandlet.Den var også politianmeldt.

Marion K
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Kan være vare vanskelig å nå fram til en saksbehandler"

Hyggelig folk når man får tak i dem man får de opplysningene man trenger for å gå vidre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjempedårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis jeg ikke hadde vært i lo hadde jeg ikke valgt dette selskapet styr unna hvis mulig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Profesjonell skadebehandling."

Vår skadesak ble håndtert profesjonelt og med hurtig saksbehandling og avgjørelse. Godt fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Egentlig en fillesak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir å bytte forsikringselskap etter egentlig en fillesak. Da det hadde for begge parter vert bedre at fremtid sa at dette dekker vi ikke. Regner meg selv som en veldig god kunde med alle forsikringer der. Både privat og i arbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandlinf"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling og lang saksbehandling. Ansvarsfraskrivelse og godtar ikke forklaringer.

Håkon T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Elendig service i forbindelse med oppgjør reiseforsikring. Kommer til å skifte selskap

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR