Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4084
836
339
318
973
Sorter omtaler etter
Viser av 6550 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Å stole på"

Hold deg til ett selskap hvis du er fornøyd og unngå lokketilbud fra andre selskap - -som vil forsvinne ved neste hovedforfall

Jane S. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon"

Blir kastet mellom forsikringer. Innbo og hus forsikring. Fint om forsikringene hadde tatt diskusjonen selv.

Håvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Når uhellet først var ute..."

Når uhellet først var ute fikk man veldig rask hjelp og verkstedtime med en gang. Fremtind er veldig bra og det eneste å anmerke er at pris på bil #2 er høy når man sammenligner merke/kjørelengde på bil #1.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige avtaler"

Sammenlignet med andre selskap har Fremtind generelt dårlige vilkår. Noe jeg fant ut etter 12 år som kunde, og for en gang skyld hadde behov for å benytte meg av forsikringen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og problemfritt"

God og oversiktelig nettside for å melde inn skade/tap, med de riktige valgalternativene. Rask respons, det tok ca to minutter å få svar første gang, og forsikringsutbetalingen kom på konto etter få dager. Andre gang var en mer komplisert sak, og da fikk jeg beskjed om at det kom til å ta noen dager. Jeg frafalt imidlertid søknaden etter et døgn, da jeg fant igjen den savnede gjenstanden, og sendte mail om dette. Respons på mail kom kort tid etter på dette. Veldig fornøyd!

Harald M. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har hatt 1 sak med dem, skuffet over behandling/vedtak."

Har hatt 1 sak med dem, skuffet over behandling/vedtak. Ble ikke spurt om fakta i saken, kom bare avslag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste forsikring i landet"

Jeg har vært medlem hos Fremtind forsikring i flere år , har vært kjempe fornøyd med måten de behandler kundene sine ! Anbefales på det sterkeste !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Endring vilkår uten tydelig formidling"

Oppgjør er smertefritt, men det er forventet, siden produktet som kjøpes er nettopp til dette formål. Endring vilkår uten at det er bedt om fra min side, framkommer ikke tydlig, men ligger bak i leksen av informasjon

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig godt fornøyd med rask og god saksbehandling 👍👍"

Kan trygt anbefale Fremtind forsikring. Veldig fornøyd med saksbehandler og raskt oppgjør på det jeg har hatt bruk for👍👍

Hundeeier
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Altfor lang tid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring er at om jeg hadde hatt mulighet og hundene mine hadde vært yngre, hadde jeg bytta forsikring på dagen. De setter seg ikke i sakene og ber om dokumentasjon etter dokumentasjon. Mens dagene tikker og går. Jeg har forsikring hos gjensidige for mine andre hunder, der ordnes alt på dagen! Pengene er på konto dagen etter. Meget misfornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Et selskap som er enkelt å forholde seg til."

Personlig oppfølging fra forsikringsrådgiver er et gode. Enkelt å komme i kontakt og god løsning for skadeoppgjør.

Kjetil S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service"

Rask respons og gode saksbehandlere som har empati for kunder i nød. Rask behandlingstid og ferdigstillelse. Bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundebehandling"

Det bra og ha kunnskap med erfaring ,når kunder trenger hjelp til veiledning og de er rådløse. lavere egenandel ved uhell ( selvforskylt )eller andre uforutsette ting skjer og man selv ikke kan lastes for det. Tidligere erfaringer , så har det ikke tatt for lang tid og få ting i orden . I dette tilfelle ,når det gjeller bil .Er godt fornøyd ..

Christian B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging"

Første kundebehandler var veldig imøtekommende og hjelpsom. Tildelt saksbehandler var arrogant og nedlatende. Saksbehandlingstid var under enhver kritikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott og enkelt"

Enkelt, tilgjengelig, ryddig og kjapt er ting jeg setter pris på hos fremtind. Kommer til og fortsette og være kunde hos de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Den beste forsikringen"

Fantastisk god og kjap service 😀👍fra jeg rapportere inn skaden gikk det ikke lange stunden til jeg fikk svar .det tok bare noen dager så var saken ordnet uten noe problem

Tom O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs"

Bruker alle sine midler for å slippe å betale ut noen form for forsikrings sum, dette uansett hva de har lovet ved salg av forsikringene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Not to be trusted"

They only care until you sign. Demand everything in writing, otherwise some conditions will be left unmentioned. If you have any questions, write a complaint, much more likely to get an answer or solution to your problem. Support is garbage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Null hjelp å få når skaden er ute. Styr unna!"

Har toppkasko på min hybrid SUV og fikk motorhavari. Fordi havariet skyldes feil på høyvoltskabel til hybridbatteriet ble ikke rep. dekket. Man spør seg selv hva man egentlig betaler for. Kommunikasjonen fra Fremtind kom i form av en kort epost med sur undertone. Styr unna etter min mening, spesielt hvis du ser etter bilforsikring til hybrid eller elbil.

Jan O. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Savner kundeveilederen i SB1"

Det virket som selskapet kun ønsket å få kontakt via digital plattform. Sikkert effektivt, men svært lite kundevennlig. Savet skade avdelingen i SB1, hvor service ovenfor oss som LO medlemmer var særdeles god-

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dyktige rådgivere"

Er fersk kunde foreløpig, men gjorde en grundig kartlegging av fem forskjellige selskaper via en rekke samtaler og mailkorrespondanse. Fremtind overbeviste i høyere grad ved å gi de mest nødvendige dekningene etter mine preferanser, samt meget konkurransedyktige på pris. Andre selskaper er muligens noen 100 lapper billigere i året på enkelte forsikringer, men mottakelsen fra fremtind fremsto som mest troverdig og profesjonelle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"

Jeg synes at det er leit at det kan gi reduksjon i utbetalingen,eller at utbetalingen kan bortfalle helt dersom man er ærlig om hva som har skjedd ,og hvordan ting har skjedd.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Even L. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Blir tatt godt vare på."

Vær ærlig med hva som har skjedd: Ha evt bilder, dato, hvor det har skjedd evt adresser gatenavn osv klart når du tar kontakt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god hjelp"

Søkte om å få refundert for en reise som ikke lot seg gjennomføre pga korona. Etter 2 dager var saken ferdig og pengene på vei til konto

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Stort sett fornøyd, men synes premieøkning siste år var for drøy."

Rask behandling av skade med boligforsikring. Fornøyd med å ha fått med å ha fått medhold i klagesak reiseforsikring.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR