Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 17 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
8208
1581
607
633
2159
Sorter omtaler etter
Viser av 13188 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling"

Rask behandling fra saken var meldt inn til pengene var på kontoen. Tusen takk😀Veldig glad kunde.

Jan E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Uhel i fritiden."

God hjelp og veiledning, da min sak ikke lå direkte under noen av punktene av forsikringene.. Fikk et klart og godt svar på det jeg lurte på👍.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Leverer når det trengs"

Lett å nå gjennom og få behandlet sakene det er behov for. Ordner opp når det blir tatt kontakt

Slik fÄr du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
May B. B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dere er på topp"

Jeg kan anbefale dere som et sikkert forsikring selskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super service!"

Svært rask og effektiv saksbehandling! Hyggelige folk. Kan anbefales!

Jørn E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alt i alt,veldig fornøyde"

Veldig fornøyd som kunde,oversiktelige nettsider og hyggelig saksbehandler

Lillian U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Profesjonell behandling av kundene."

Slik vi håper at vi skal bli behandlet som kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ukomplisert"

Rask og ryddig behandling. Pengene kom fort inn på konto.

Dagfinn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv og utmerket saksbehandling"

Saksbehandlingen i Fremtind forsikring fremstår som meget effektiv og rask, og gir et veldig godt inntrykk av at vi som forsikringskunder blir tatt godt vare på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Totalt veldig bra."

Totalt veldig bra, men noen ganger vanskelig å få tak i saksbehandler. Syns det gikk tregt å få kontakt og hjelp ved start av henvendelsen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hvorfor via Danmark?"

Noe komplisert via Danmark. Hjelp på flyplassen ganske uklart

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd."

Det tok litt tid og få igjen telefonen, men fikk en lånetelefon i mellomtiden. Alt i alt veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Dårlig erfaring"

Saksbehandler gikk utenfor den naturlig språklig forståelsen ordlyden i vilkårene, da de mente at en skade på badet som skyldes dårlig håndverkerarbeid ikke var omfattet fordi det ikke var en «følgeskade». Videre virker saksbehandlerne forutinntatte og bestemt på at de skal gjøre alt de kan for at forsikringen ikke skal dekke skaden, istedenfor å undersøke og komme til bunns i det som faktisk har skjedd. Svært misfornøyd.

Inger H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"

Etter et uhell i Frankrike hvor jeg måtte ha lege,fikk jeg utbetalt mine utgifter like etter hjemkomst ☝️

Øyvind M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god behandling"

Skadesak på bil. Gikk så smertefritt at jeg har glemt skaden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meldt skadet"

Veldig lett å komminsere med, anbefales absolutt! 🤗

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask trivelig sikker veldig bra."

Trivelige kundebehandlere, forklarer og gir råd, rett å slett bare hatt positive erfaringer med Fremtid.,👍🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trygg og god hjelp"

Rask og god hjelp. Fikk skade på landbruksredskap, dette ble ordnet greit

Slik fÄr du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Anita S. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"De ggr jeg har hatt bruk for dere har jeg vært veldig fornøyd."

Rask behandling. Hyggelig kundebehandler. Ikke vanskelig å komme i kontakt med dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk god, og rask service."

Veldig gode svar på spørsmål, og fikk veldig fort hjelp da jeg trengte det som mest!

Ottokristian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Måtte bruke kona sitt selskap."

Måtte bruke forsikringsselskapet til kona da dere sier nei. Norges beste Innbo er bare tull.

Merethe T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og grei saksbehandling."

Rask og grei saksbehandling.Enkel nettside. Fikk tilbake alt jeg ba om. Ikke noe spørsmål om mer dokumentasjon og de var fornøyd med det jeg hadde levert inn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bra folk som yter god service på tross for en håpløs nettside."

Startet håpløst med en nettside som blokkerer alle muligheter for å snakke med folk. Når man først har manøvrert seg gjennom den å får kontakt med folk. Så blir ting bra. Hadde en kundebehandler som måtte purre på gjentatte ganger for å oppnå kontakt med motparten. Dette gjorde at det tok lang tid. Men fra saken var avgjort til skaden var utbedret gikk det som smurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Dårlig kundebehandling!"

Fikk ikke hjelp når jeg trengte hjelp! Fremtind insisterte på å bruke innboforsikringen til tross for at uhellet skjedde utenfor hjemmet. Ingen vits med reiseforsikring da.

Slik fÄr du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste avtale"

Kjempebra og hyggelige folk. Kjappe oppgjør. Kan bli bedre på å ringe til. Tar ofte lang tid å komme til saksbehandler

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR