Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 30 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
3046
629
252
246
734
Sorter omtaler etter
Viser av 4907 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling."

Meldte inn Skaden , 2 timer etterpå hadde jeg fått svar. Pengene på konto dagen etter. Utrolig rask service.

Reidar J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service."

Saksbehandling gikk veldig hurtig og greit.Er tydelig et selskap som tar vare på sine kunder.å vil yte topp service til sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Løfter ikke en finger for å følge opp saken"

Blir påkjørt av syklist i mens jeg sitter i en parkert bil. Er tre vitner til hendelsen som Fremtind får oversendt navn og nummer på, og sms-korrespondanse hvor syklisten erkjenner hendelsen. Siden syklisten ikke er myndig blir det ikke skrevet skademelding, kun registrert mobilnummer. Fremtind får oversendt alle disse opplysningene, men løfter ikke en finger for å følge opp saken. Sitter igjen med regningen selv, og må vente i tre uker før det kommer svar på mine purringer om status. Guttens foreldre erkjenner ikke forholdet og Fremtind følger da ikke opp saken mer, til tross for de bevis som er lagt frem. Anbefaler alle å gå for Storebrand eller Gjensidige i stedet, hvor man gidder å følge opp kundene sine.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Jeanette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og effektiv kundeservice"

Man får rask og god hjelp. Veldig fornøyd. Beste pris. Flere forsikringsselskap har prøvd å tilby forsikring men ingen klarer å matche pris og dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mobil og innboforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er nå gått snart en mnd siden jeg leverte inn tlf etter skade, enda ikke fått noe i retur. Kjøpte meg ny , etter jeg fikk beskjed om at den gamle var skrotet. Fikk så beskjed om at jeg skulle gå en gammel tlf som erstatning, ikke kontantoppgjør, som det står i vilkåra til forsikringa. Så da sitter jeg med ny tlf jeg har betalt 3800kr for, og en 2år gammel defekt tlf til 7000 kr, og fortsatt ikke fått noe fra forsikringa

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Stor forbedring i behandlingstid"

Det var veldig lett å melde skade på nett, og forsikringssaken ble raskt behandlet. Stor forbedring fra tidligere i 2020 hvor det var et mer komplisert skadeskjema og lang behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask behandling."

God kundeservice. Da det er første gangen som jeg har tatt i bruk forsikringen, så har jeg ingen andre kommentarer.

Sujata S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig, opplever at dere vil ikke se skade engang."

Dårlig erfaring, skal ikke anbefale noen. En dame utenlandske opprinnelse som ikke vist so mye som meg. Vil ikke høre problem vårt engang. Snakket so mye at vi fikk ikke lov å snakke ferdig vårt skade ordentlig engang.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Vinaccia G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Min erfaring"

Seriøst selskap med rask tilbakemelding, har hatt en viltskade, etter jeg kontaktet selskap tok under 1 time for å kunne bestille verkstedet. Veldig bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og effektive oppgjør"

Mine erfaringer baserer seg på de ulike LOfavør ordningene. Og etter flere skadesaker har jeg bare en konklusjon; Det funker!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling"

Prisen på forsikringen er selvsagt viktig, men det som er vel så viktig er hvordan man blir møtt og saksbehandlingstiden når man er utsatt for et uhell og må bruke forsikringen. Her scorer Fremtind Forsikring på topp. Som Fellesforbundmedlem er forsikringen en del av medlemskapet, og prisen svært lav.

Mette K. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget kjapp og rettferdig behandling"

Dette gikk over all forventning. Hadde sett for meg en lang prosess med krangling og krav om dokumenter. Jeg sendte inn det de ba om i første henvendelse og etter et par dager var pengene på konto. De sendte til og med lykkeønskning til hunden min

Jostein W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Så langt meget fornøyd."

Behandling av skade ble utført meget kjapt. Fra skade ble innmeldt til penger var på konto gikk det 2 dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Feil saksbehandling"

Må dekke vask med innstalasjon.Går ikke an å mene jeg skal innstalere selv. Hvis jeg skulle være uheldig å skade bilen da dekker jo forsikringen verkstedarbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling av skaden"

Jeg ble velvillig møtt da jeg var uheldig med bilen min. Rask behandling og god informasjon førte til mindre ergrelse.

Solveig B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling"

Dekker mye. Pengene kommer fort. Veldig fornøyd. Vi har fått dekket flere knuste mobiler og nettbrett med rask saksbehandling. Noen ganger er det egenandel, men 1000kr er billig for en knust iPhone. Anbefaler

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig og ordentlig"

Veldig kjekt å melde inn saken på nett. Tydelige spørsmål, ryddige skjema med all informasjon og saksnummer. Man får epost/sms etter hvert, med informasjon om saken.

Hans T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektive"

Effektiv og korrekt saksbehandling og oppgjør. Kan ikke se hva de kunne gjort bedre for å hjelpe meg.

Thorgny M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Heilt topp behandling . Takk"

Heilt topp behandling av forsikrings oppgjør . Takker for raskt oppgjør og skade på min iPhone x ble utført i appel butikk på ca 1 time i Stavanger .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god hjelp"

Har alle forsikringer hos Fremtind, har siste året vært nødt til å benytte, bil, hus og kjæledyr forsikringene. Problemfritt! Rask behandling og raskt oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap som er raske på oppgjør og skadebehandlinger."

Bra selskap som er raske på oppgjør og skadebehandlinger. Som ved alle andre forsikring selskap, så må pris sjekkes hver 2-3 år. Kan bli lettere å komme i kontakt med,men stort sett bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Utrolig dårlig behandling av skade. Har hatt profesjonell byggefirma til å besiktige skade med konklusjon om at forsikringen burde blitt dekket dette.

Branislav B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Null stress, veldig effective."

Alt gikk fort, enkelt og effektivt. Godt samtale med forsikring selskapet, ingen stress. Veldig fornøyd med alt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Greit selskap men ikke verdt prisen"

Skrudde opp prisen noe voldsomt ved inngangen til 2021, noe som gjør at man får et mye bedre produkt til lavere pris hos konkurrentene. Hadde ingen skadetilfeller/forsikringsutbetalinger i 2020, og full bonus.

Petter K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite om uføretrygdet i oppgjør."

Det burde komme tydligere fram om uføretrygdet når det gjelder Forsikring etter brann. Da " de ikke har økonomi " til det de hadde. Da burde det opplyses at det må foreligge kvitteringer på alt. Til en hver tid om hva som er i fryser og kjøleskap. At det skal være forskjellige satser etter hva man tjener er jo helt på tryne. Har jeg det så har jeg det. Men, skjønner jo at noen prøver å tøye strikken. Å det blir jo ikke riktig. Men, det gjorde ikke vi. Vi ga opp pga Hu som drev oss til grensen for hvor psykisk det går ann ....

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR