Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4336
883
369
350
1052
Sorter omtaler etter
Viser av 6990 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Innboforsikring"

Lønner seg ikke å si sannheten hvordan ting er tapt. Smykkeforsikring gjelder ikke, dersom du ikke har hatt innbrudd

Roberthermansen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og kompetent saksbehandling."

Saklige saksbehandlere.Jeg fikk uopfordret en kortfattet og grei oversikt over selskapets saksbehandlingsprosedyrer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Får raskt oppgjør."

Et effektivt selskap som gjør at du får oppgjøret ditt raskt på konto. Hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Fremtindkunden
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Greie skadeoppgjør men noe lang responstid på tlf"

Bra skadeoppgjør men bruker flere ledd i utbetalingen som virker litt knotete. Fått den hjelpen jeg hadde behov for så klager ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt opogjør, god kundeservice."

Rask svar på forsikringsskade. Detaljerte opplysninger om fremgang for å fikse skadet telefon. Egenandel betaltes etter reperasjon hos eplehuset. Enklere kan det ikke bli. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig kjapp og enkel behandling av bilskadesak"

Skadetakst fra karosseriverksted basert på mine bilder. Skadesak godkjent samme dag med klarsignal for å bestille time. Betalte egenandelen ved henting av bilen. Veldig enkelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Holde dere unna Fremtind"

Elendig kundeservice. Presterte å bruke 6! Måneder på en bilskade sak. Bruker brukte slitte deler for å rett opp skader på bil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God følelse."

Jeg er meget fornøyd med hvordan hele prosessen ble gjort. Hyggelig kundemottaker som ordnet alt. Kan trygt anbefale Fremtind til andre. 😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service!"

Fantastisk!Ringte inn om kjøleskap som blei skadd under flytting,veldig kjedelig da det ikkje var så gammelt.Fikk dekket skaden,med innboforsikringa. Så fikk kjøpt ett make av det eg hadde,ila ett døgn var pengene på konto.Flinke folk på Fremtind,som yter svært god service!

Reidun V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skuffet"

Jeg trodde at jeg hadde forsikring på hunden min, siden jeg betaler forsikring hver måned. Så får jeg beskjed om at dere ikke dekker utgifter siden han har fått en sykdom som ikke han blir bra av. Det var skuffende.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dyr egenandel"

Det bør være Max 2000kr i egenandel for Vetrinær utgifter for hund. Til vanlig brukes forsikringen lite dersom man har en normalt frisk hund, derfor bør man være trygg på at man har råd til en operasjon for hunden uansett. Ikke greit med 30% og min 2000kr egenandel . Max 2000kr bør det være

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig god servis"

Velvilje fra første stund.alt gikk uten poiblemer. veldig servis vennlig. Slik burde alle bli møtt ved innrapportering av skde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Konkurransedyktig."

Fremtid er konkurransedyktig og leverer kvalitet. De kan bli bedre på informasjon om hva som er gjort med på verkstedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp respons"

Kjapp responstid og kjapp løsningstid på vår sak. God kundeservice og forståelse ble vist igjennom hele saken.

Lill K. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig opplevelse"

Lurer på hvorfor jeg skal hjelpe dette firmaet. Vi er en stor familie, besteforeldre, søsken, barn og barnebarn med familier spredt over hele landet. Vi har brukt Sparebank 1 Nord-Norge i mange generasjoner, både som bank og senere forsikring. Det jeg opplever nå er rett og slett nedverdigende. Så innmari firkantet og helt uforståelig. For kanskje 20 år tilbake fikk mannen min og jeg en minnelighetserstatning på kr 3000 for dekk som lå i en garasje som ikke var 100% i henhold til « reglene». Vi ble veldig glade, og tenkte at her utvises en form for sunn fornuft. Her er det snakk om sju spesielle trær som jeg har tatt vare på i en terrassekasse i 21 år. Under rehabilitering ble det avdekket at den store betongkassen har sprukket og må skiftes. I dag er stillaser og presenninger tatt ned., og to av trærne er ødelagt. De resterende vil ikke tåle flytting. Saksbehandler sier at siden de ikke er ødelagt, ingen erstatning. Håper samtalen er tatt opp. Til orientering, demontering av gammel kasse, montering av ny kasse med heisekranbil, llekakuler, duk og jord dekkes av annet forsikringsselsksp. Tror jeg er den eneste av naboene som opplever dette ( ca 28) også tidligere et 20 talls av ca 175 boenheter totalt.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask respons og enkel i bruk."

Leverte inn en uhellssak søndag kveld, Mandag fikk jeg beskjed om at saken var behandlet, og på Tirsdag var forsikringsoppgjør utbetalt.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig kundebehandling og treg saksbehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring med Fremtind er svært dårlig. Lang saksbehandling på en enkel sak, 4 måneder. Svarte ikke på henvendelser på email, lovnader på telefon ble ikke fulgt opp. Jeg bytter leverandør, et selskap du ikke ønsker å være kunde hos.

Kjell E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"proffe medarbeidere/saksbehandlere"

Raske til å komme på banen i enhver sak/skade . ingen ting å sette fingeren på i deres måte å behandle kunden på, fortreffelig kommunikasjon!

Harald B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd fra første henvendelse til sakens avslutning."

Kontaktet Fremtind i forbindelse med biluhell og ble meget godt mottatt og geleidet av en dyktig og profesjonell saksbehandler. Han informerte godt om sakens gang og jeg ble holdt orientert underveis med lettfatede meldinger på SMS. Endringer i skadeomfanget på bilen ble oppdatert og informert om fra både verksted og selskapet. Når uhellet først var et faktum så var Fremtind en svært god støttespiller å ha med seg i prosessen. Kan anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig!"

Har hatt et par mindre uhell hvor jeg har måttet bruke mine forsikringer. Svært kjapt og ryddig skadeoppgjør. Og veldig lettvint med digitale løsninger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"

Har ingenting og utsette på på fremtind forsikring. Får alltid god hjelp. Har små barn og uhell skjer. Fantastisk god service.

Lillanita
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd kunde"

Er veldig fornøyd med at saken ble behandlet med en gang den ble meldt inn. Jeg fikk god informasjon fra selskapet om hva jeg skulle foreta meg. Enkel, grei og god forståelig måte å melde inn saken når uhellet er ute.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på henvendelser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fremtind forsikring fremstår meget useriøse, da de henlegger saker uten noen form forklaring til kunder. Ikke å anbefale.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Solveig B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Melde sak"

Veldig enkelt å registrere saken på nett, Blide og hyggelige saksbehandlere. Litt lang ventetid for å komme igjennom på tlf. Saksbehandler vedr. Fryser var svært effektiv og serviceminded. Forklarte godt hva som måtte gjøres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"SØPPEL"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sure og uproffe folk. Saksbehandler ble sur da jeg ringte. Regner med at det er noe av grunnen til dårlig oppgjør. Masse unnskyldninger for å kunne gi dårlig oppgjør.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR