Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 30 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
3524
732
294
273
853
Sorter omtaler etter
Viser av 5676 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Markjay L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempeflott service"

Meget bra service. Ingen ord som kan beskrive opplevelsen. Veldig lett å følge skjemaet på nett og kundeservicen svarer veldig fort på alle spørsmålene og henvendelser. Jeg skal anbefale forsikringen til familie og venner og kjente.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig imøtekommende konsulenter 👍"

Har den siste tiden hatt opptil flere uhell, og i den vanskelige situasjon føler jeg det er viktig at Forsikringselskapet gir meg trygghet på at jeg får hva jeg har krav på, viser forståelse om jeg trenger litt ekstra hjelp !! Dette gir Fremtid Forsikring !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Heldig"

Fremtid gjennom fagforbundet er meget gunstig hvis flere personer i husholdet er medlem. Utover dette fikk jeg god og rask tilbakemelding på saken min. Meget fornøyd!

Ole H. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade på bil"

Er stort sett fornøyd med behandlings tiden, bortsett fra 1 gang. Hyggelige og hjelpsomme kunde behandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra. Jeg anbefaler Fremtid"

Saken ble godt dokumentert og Fremtid håndterte den på en saklig og profesjonell måte. Jeg er veldig fornøyd med utfallet og iht til hva jeg forventet. Meget bra.. Satte pris på det var mulig å omsette oppgjøret i artikler på hjemmeisden, selvom jeg valgte kontant oppgjør. Hjemmeiden var god og oversiktlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Takk for hjelpen"

Jeg fik rask og super hjelp. For meg var det ikke noe jeg kan si skulle vært annerledes. Jeg er glad dette er mitt forsikringsselskap.

Kenneth F. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Supert"

Fantastisk selskap som hjelper deg hele veien i saken. Ekstremt rask behandlingstid også jeg er super fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Etter nakkeoperasjon"

Veldig rask og god behandling fra Fremtind. Behandlingsted Aleris var supert. Meget god oppfølging fra Fremtind mhp etterbehandling/opptrening

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap"

Aldri hatt noen problemer med di. Raske å kundevennlige. Aldri tull med skadeoppgjør. Er behjelpelige det som måtte være.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Storfornøyd langtids kunde"

Har vært kunde hos Fremtind (tidligere Sparebank 1), i over 6 år nå, hvor jeg har hatt over 4 forsikringer. Og har hatt flere saken hos den. Har til tider vært noe lenger ventetid i noen store saken når det har vært stor pågang hos dem, men sakene har alltid blitt løst på en profesjonell og positiv måte. Vil absolutt anbefale Fremtind til dem som ønsker et seriøst og billig selskap. Har tidligere hatt erfaring med andre useriøse selskaper som bare ønsker å tjene penger og ikke ønsker å utbetale når en skade har skjedd, så setter stor pris på Fremtind.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Profesjonelle og raske!"

Enkelt å melde skade, rask tilbakemelding med skadenummer som igjen sørger for raskt oppgjør og fiks av skade. Topp service!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott kunde support"

Rask behandling og god forståelse av skaden, men håpet at reiseforsikringen dekket litt mere ting enn det den gjorde .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og grei saksbehandling."

Saksbehandlingen gikk veldig raskt og effektivt. Vi ringte og fikk raskt svar. Effektiv og grei prosess.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Den billigste forsikringen,men dessverre har ikke opplevelsen vert kundevennlig"

Det tar tid å komme frem til riktig kundebehandler, trykk ditt og trykk datt.... Vi har fått liten oppfølging da vi ikke har hatt skade på vår bil, og vi benekter at vi har forvoldte den angivelige skaden. Vi har ikke mottatt tlf.samtale eller mail som sier noe om saken. Kunderådgiver var imøtekommende i den ene samtalen vi har hatt.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ordner opp når uhellet er ute."

Ordner opp når uhellet er ute. Kjapp saksbehandling. Hjelpsom. Har LO Favør-avtalen og de er fantastisk bra. Svært god forsikringsdekning.

Sten R. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og enkelt"

Fremtid forsikring har for meg vært glimrende, rask, enkel og ingen problemer med skadesaker. Kan anbefales.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Liten grad av service vilje og treg kommunikasjon"

Uhell med påkjørsel av stein i veibanen sent på kvelden i februar måned på vei til fjells. Vedkommende som tok imot innrapportering av skaden var mildt sagt lite service innstilt. Når først uhellet er ute bør en kunne forvente en imøtekommende holdning og god service. Dessverre opplevdes ikke dette i denne saken. Det ble ikke på noen måte foreslått bistand utover å tilkalle bergingsbil. Med tanke på at skaden skjedde forholdsvis langt fra hjemstedet som det også tydelig ble informert om, burde det umiddelbart blitt foreslått løsning som leiebil eller lignende, men dette måtte påpekes av undertegnede. Tilbakemeldingen var da at de ikke var sikre på om dette var dekket av forsikringen, noe som er svært overraskende med tanke på at dette var et eksisterende kundeforhold. Det ble deretter opplyst om at bilen er forsikret med «topp-dekning», mens responsen da var at det kunne ikke vedkommende ta stilling til og at dette måtte avklares med skadesenteret i ordinær åpningstid. Etter tydelig beskjed fra undertegnede om at dette uansett ville bli ivaretatt ved å oppgi egne kortdetaljer ble det gjort et "forsøk" på å fikse leiebil. Iflg. vedkommende var det ingen tilgjengelige biler i hele området, noe som for øvrig virker svært usannsynlig. Jeg har ikke kjennskap til hvilke kanaler Fremtind benytter, men fikk bekreftet allerede på fredags morgen at verkstedet der bilen ble transportert til hadde tilgjengelige biler. Videre ble det vist svært begrenset vilje til å bistå med å finne andre alternativer for å løse situasjonen. Resultatet ble da at jeg måtte organisere taxi til opprinnelig destinasjon (og ordne egen transport tilbake til hjemsted. Videre behandling av saksbehandler opplevdes som bra inntil bilen skulle hentes/ transporteres tilbake etter utbedring. Det ble da rettet forespørsel på hvordan dette kunne organiseres hvorpå det tok 6 dager før det kom en respons. Resultatet ble at undertegnede organisert dette på egenhånd og således "sparte" selskapet for kostnader relatert til både leiebil alternativ transport.

Arnfinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Så langt er vi fornøyd med behandling av våre veldig få saker."

Vi har kun hatt 3 saker fra det var sp.bank 1 forsikring til det ble Fremtind. Vi er veldig fornøyd med sluttresultatet i alle sakene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"

Tilbakering fungerer ikke - tilnærmet umulig å få snakke med en saksbehandler. Stort potensialet for forbedring. Dårlig grunnleggende undersøkelse om eksisterende kundeforhold ved melding om skade. Skjerp. Imøteser svar / kontakt.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kanskje ikke det billigste"

Min erfaring er at jeg ved 5 anledninger har blitt påkjørt av andre, 4 ganger når bilen stod parkert, i alle disse tilfellene fikk jeg meget god hjelp av Fremtid

Teslaleif
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"

Alt høres veldig bra ut når du tegner forsikring, men hvis du må kontakte de pga noe finner man fort ut det ikke er så bra. Kundeservice kan de ihvertfall ikke. Dypt sjokkert over hva de presterer å si. Lite profesjonelt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Synes det er enkelt å kontakte med dere i forsikringa .Gode veiledninger og helt ok å gå rett på saken .Problemet løser fort .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask hjelp og levering"

Min erfaring med Fremtid Forsikring er kun possitive , alt ble ordnet og jeg fikk raskt tilbake produkt fra verkstedet . Kunne ikke blitt bedre 😊😊🥰

Finn A. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling og oppgjør...."

Utmerket nettbasert skademelding, raskt og grei saksbehandling . God service på samarbeidende verksted. Leiebil klar ved avlevering på verksted.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"fremtind fungerer helt fint og har konkuransjegode forsikringer."

oppgjør på bil/reiseforsikring har gått helt uten problemer selv om vi ikke hadde toppforsikring på bil. ( det har vi nå) vil anbefale alle som reiser mye med bil/bobil å ha toppforsikring.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR