Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
5217
1043
422
438
1324
Sorter omtaler etter
Viser av 8444 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Lisbeth F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtig behandlingstid."

Mine opplevelser har vært positive. Skal jeg trekke ned en ting så er det at jeg ikke kan velge selv hvilken forhandler/butikk som skal evt reparere skader.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"LO favør innbo er gull"

Ble frastjålet en sykkel i øvre prissjikt fra låst garasje med alarm, veldig frustrerende å løpe barbeint etter en tyv som kom seg unna midt på natta. Måtte innse at den var borte. Anmeldte til politi og meldte inn til Fremtind. Behandling og utbetaling av forsikringspenger ferdig iløpet av en uke. PS! Lås dyre sykler selv om dem står i en låst garasje med alarm. Gjerne sikre garasjen med selvskudd og CSgass, innbruddstyver bryr seg ikke om du har alarm!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt skadeoppgjør"

Veldig intuitiv nettløsning for innrapportering av skade og kjapt oppgjør!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp og god behandling"

Knust iPhone. Måtte levere inn til Eplehuset og hadde ny tlf iløpet sv noen dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lang behandlingstid"

Veldig lang behandlingstid og en ordlyd som gjør det veldig vanskelig å forstå hva som dekkes/ikke ved skade.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Litt kranglete damer som besvarte de to siste samtalene."

De to siste jeg pratet med pratet veldig fort og brukte mange ord for å si lite. Lyttet dårlig. Spesielt hun aller siste i dag. Mht nedskrivning av pc synes jeg det ble litt i overkant mye nedskrevet. Bortsett fra dette har jeg opplevd Raske oppgjør og ganske gode vilkår.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Lang behandlingstid og at man ikke får gjennomslag på forsikringen tror derfor at jeg blir nøtt til å si opp alle mine forsikringer hos dere

Nabeela S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært fornøyd"

Veldig fornøyd Ikke noe stress med å vente på svar veldig raskt behandlings tid

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og sikkert oppgjør ved skade!"

Vi fikk vannskade i kjelleren, takstmann var raskt på plass, håndtverkere rekvirert og de ordnet alt raskt og det ble faktisk bedre og finere enn det var før skaden. Veldig bra service i alle ledd.

Kurt O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig godt forbøyd med Fremtind"

Vi har brukt Fremtind noen ganger nå, når det gjelder nettbrett og annet løsøre angående ting til våre barn. Kjappe tilbakemeldinger og ekstreme kjappe utbetalinger/løsninger på det vi har meldt inn så langt. Pr nå så har ikke jeg forslag på hva som kan bli bedre

Torove G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

Har opplevd mye rart men hos fremtid får jeg alltid hjelp til å komme meg avgårde. Møter alltid blide saksbehandlere som jobber raskt og meget effektivt

John M. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et forsikringsselskap som jeg aldri kommer til å anbefale"

Dårlig oppfølging forlanger at servicemann skal komme og undersøke skaden og deretter vil De ikke betale for det

Kim E. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig skade behandling"

Dere har elendig dekning på deres innboforsikring i forhold til alle andre selskaper i Norge .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Høyt pris nivå / vilkår tatt i betraktning"

Etter min vurdering er prisen høy hjå Frende i forhold til vilkår på forsikringer eg har fått tilbud på. Eg har Frende i dag pga LO favør.

Dag T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"

Telefon vart skadet hjemme... Meldte d inn på innboforsikring. Etter dette tok det 1 dag før tlf var på repp😃

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super Forsikring!!!"

En Forsikkring alle burde ha! Imøtekommende forståelses full, og gjør det de kan for og hjelpe deg. Hvis du er missfornøyd har du heller ikke krav på det du spør om. Det er klart beskrevet hva forsikringen gjelder og Ikke gjelder!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"ryddig"

for vår del gikk det ganske lag tid, slik at vi måtte etterlyse info og svar. Da skjedde det ting som gjorde at det gikk ganske så bra !

Eva H. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg er fornøyd med mine forsikringer"

Jeg er fornøyd fordi jeg får rask tilbakemelding ved rapport om skade, og kundeservicen er god.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Forespeilet behandlingstid 15 dager på en enkel husdyrsak hvor all dokumentasjon ble levert når saken ble åpnet. Etter 20 dager sendte jeg Mail uten å få svar. Veldig vanskelig å komme gjennom på tlf men fikk til slutt svar fra en som sa behandlingstid på 7 uker. Forrige uke fikk jeg beskjed om at saken var ferdig behandlet og penger var på vei. Ikke fått noe enda 9 uker etter saken ble startet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde"

Vi har hatt tre forskjellige saker. Det har vært enkelt å registrere skadene, bra kommunikasjon og rask behandling. Superfornøyd!

Harald U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra opplegg"

Mitt kjøretøy har dessverre i løpet av relativ kort tid vært involvert i hendelser som har ført til karosseriskader. Som følge av dette har jeg mistet bonus. Min kone og jeg bruker samme bil (tidligere to biler) og vi har klart oss lenge uten å ty til forsikringsselskapet. Kontakten med Fremtid er grei. Siden jeg har LO favør har jeg min forsikringer der. Jeg sjekker sjelden hva andre selskap tilbyr av vilkår og pris på bilforsikring. Her bør jeg kanskje være mer bevisst fremover, men siden kontakten med dere har fungert greit har vi forholdt oss til dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra forsiktig"

Veldig fornøyd med kundeservice og behandlingstid.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Fra himmel med DNB til helvete med fremtind."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da mine forsikringer gikk over fra DNB til fremtind og jeg i samme tidsrom byttet en av mine biler til en nyere som har halve salgsprisen økte prisen betydelig på alle 4 bilene jeg forsikret. Fikk som eksempel 6000 mer i årspremie på min Tesla 3. Har aldri brukt forsikring så jeg må betegnes som en «god» kunde. Dessverre oppfattet dere meg ikke som det, og jeg tok pikk og pakk og byttet til et selskap som verdsetter gode kunder👎👎

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"dårlig forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Damen som behandlet min sak tok ikke i betraktningen i min situasjon (brukket ankel og kunne ikke bli selv engasjert så mye som skulle for å nå varende pris )følte at jeg ikke ble trodd, damen som behandlet saken min var veldig arrogant, veldig dårlig jobb, kan ikke trekke 10% fra pris til ødelagte briller (de var halvannet år gamle) som å trekke 10%fra pris til pc(to førskjellige ting).

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Evelyn F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtige og klare tilbakemeldinger."

Vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. Hurtig saksbehandling, slipper å vente lenge på saksavgjørelse. Ventetiden på telefonen bør bli kortere. Har nylig hatt en reise med forsinkelse, måtte overnatte til neste dag og bestille ny reise. Kunne dessverre ikke få sendt over kopier av alle ting det ble bedt om, men refusjonen ble godkjent og jeg hadde pengene på min konto i løpet ei uke. Det kaller jeg for utmerket god service.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR