Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 17 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
7364
1432
559
578
1932
Sorter omtaler etter
Viser av 11865 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Arthur K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Jeg er bare utrolig fornøyd med god hjelp fra dere🌟

Oddrichard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Ingen informasjon. Alt for lang behandlingstid. Umulig å få tak i saksbehandler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Inge skjulte saker med små skrift"

Alltid fornøyd når jeg har trengt å bruke forsikringen hos dere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forståelse og empati for kunde!"

Lite opplyste kundebehandler og veldig lite innforstått . Vi skifter selskap!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Motorhavari"

Med forsikring som skal dekke det, men som bare dekket 60% grunnet bilens alder. Synes jeg er dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremtind Forsikring veldig viktig"

.saksbehanler og saksbehandling hastighet var veldig bra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Båtforsikring"

Syns det er synd at jeg ikke kan forsikre min 12.5 fots med 6 hk motor uten å MÅ melde med inn i båtregistret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Omtale"

Kjempegod oppfølging, raskt oppgjør. Kan absolutt annefales til andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør skadesaker"

Kjapp og ryddig saksbehandling Enkel innmelding av saker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt svar og rask behandling av skade"

Fikk svar på skademelding kjapt i tillegg til veldig bra kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Grei tilbakemelding og hjelp underveis. Oppgjøret kom fort"

Ble syk med korronna på ferie og måtte være 1 uke i karantene på et hotellrom. Ringte forsikringen for å høre hva jeg skulle skaffe av dokumentasjon, oppgjøret kom fort og greit etterpå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs kundeservice"

Ble syk på reise i Mexico, og meldte det inn med engang. Ble ringt opp kl 03:00 på natten, og telefonen ble følgelig ikke tatt. Fikk så en e-post om at jeg kunne ringe på tidspunkt som kun var tilgjengelig midt på natten (lokal tid). I e-posten var det ingen informasjon med krav til behandling/testmetode. Når jeg så kommer hjem blir kravet avvist fordi jeg har brukt feil testmetode (til tross for at denne er godkjent og foretrukket av norske helsemyndigheter). Når jeg så stiller spørsmål til dem viser de til vilkårene. Når jeg så påpeker at kravet de har stilt ikke er hjemlet i vilkårene får jeg beskjed om at jeg kan klage, og de nekter å svare på spørsmål. Resultatet er at jeg nå begynner prosessen med å flytte forsikringsporteføljen min.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kolbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med kundebehandlingen"

Imøtekommende og hyggelige kundebehandlere som prøver å forstå kunden sine utfordringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Veldig raske og venlige kundebehandlere. Veldig lett og få leiebil. God service på verkstedet. Alt i alt veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Fornøyd med forsikringen av min hund. Ellers alt bra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling"

Avhengig av at alle dokumenter blir sendt. Da er det viktig å ta vare på alle bilag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Elendig service, ble sendt videre til Telenor på en sak som reiseforsikringen skulle dekket.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør"

God og enkel forklaring av agenten og et raskt og ryddig oppgjør.

Per J. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid hjelp og få ."

Svært godt fornøyd med min forsikring,har hadd samme selsskap i alle de år, skal ikke skifte til annet heller.

Morten A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt og greit"

Var inne på siden - svarte på spørsmål og vips så kunne jeg levere bilen

Kristoffer S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyr egenandel på bil"

Dekker ikke selvsagte skader som andre forsikringer dekker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Da tv'n gikk "fløyten"........."

Et meget raskt skadeoppgjør. Sendte skademelding på en lørdag og skadeoppgjør og ny tv påfølgende mandag. Er storfornøyd kort og godt.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Einar A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bare enkelt å greit"

Anbefaler dette forsikring selskapet til alle. Jeg bruker alltid å ringe når vi har en skade, og blir alltid møtt med forståelse og respekt. Å vipps så ordner alt seg. Einar A. F.

Qaswara A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dere er beste i hele norge"

Flinkere og dere trenger ikke mer dokker er best jeg er supert fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God behandling etter sykkel tyveri"

Rask og effektiv behandling uten masse bryderi. Fikk frastjelt sykkel og fra vi anmeldte til pengene var på konto gikk det kun 1 dag.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR