Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første gang jeg benyttet tjenesten. Pos å kunne stille sp.mål, få direkte svar og veiledning til skjema inkl utfylling. Hyggelig kundebehandler.
Vi har bare gode opplevelser med saksbehandler i Fremtind
Meldte inn sak og fikk sendelapp for å sende inn skadet objekt. Visste seg at objektet ikke lot seg reparere og samme dag var nytt objekt på vei i posten. Sånn skal forsikringer fungere!
Kort behandlingstid og svært imøtekommende kundebehandlere
Hyggelig hjelpsom og rask behandling av skade. Imøtekommende og grei mot eier og bilverksted
Opplevde rask og god behandling uten problemer av noe slag👍
Utrolig lang behandlingstid, hvor selskap og bilforhandler skylder på hverandre. Avslag blir gitt på udokumentert grunnlag og synsing.
Rask behandling med bra nettside for egenerklæring. Lo favør medlemskapet har vært gunstig. Med årene så har det blitt noen forsikringssaker og alle gangene har vi blitt svært godt behandlet. Anbefales.
vi er fortsatt svære fornøyd! Rask saksbehandling, hyggelig pike.
Veldig bra,ganske dyrt pr måned men det er verdt det.
Behandling jeg fikk i forbindelse var helt utmerket. Å få en skade er stressende, da er det en lettelse at ting bare blir ordnet på en smertefri måte
Rask behandling noe jeg anser som svært viktig når det gjelder innbo forsikring sa dette oftest er ting man bruker i hverdagen og sådan er svært avhengig av
info om å ta vare på kvitteringer av nødv utgifter
Rask og enkel søknadsprosess. Veldig fornøyd med fremtid forsikring.
Jeg hadde skylden for skade på en annen bil, men Fremtind ordnet saken på en meget god måte for min del.
Det var en alvorlig situasjon og Fremtind forsikring svarte øyeblikkelig