Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4324
879
367
351
1047
Sorter omtaler etter
Viser av 6968 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Øystein A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig godt fornøyd, spesielt med saksbehandlingen"

Veldig god erfaring med Fremtind Forsikring. Effektiv og god kundebehandling som lytter til pasienten.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Har flere ganger hatt bruk for forsikring, men aldri fått det gjennom. ALDRI mere Fremtid forsikring.

May R. B
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Smålige lovverk på å få avslag på erstatning"

Å betale årevis og når det kommer til å søke om erstatning får man avslag pga regler om hvor farkostmiddeler ble stjålet fra. Så lenge den er låst burde forsikringen gjelde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Føler meg trygg ved å ha forsikringene mine i Fremtind. En annen fordel er at jeg har tilgang til forsikringene i nettbanken, slik at jeg får opp alt der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri opplevd dårligere oppfølging og kundebehandling i mitt liv. Arrogante kundebehandlere som avfeier både deg og andre fagkyndige personer/firmaer hvis det går imot deres interesser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig saksbehandling"

De avslår sakene over en lav sko, og skylder alt på vilkår i forsikringen. Er du ikke enig kan man klage. Det går sin tid å da gidder man ikke søle bort tiden. Var gode en gang i tiden men disse har tapt seg veldig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra forsikringsselskap"

Veldig fint at man kan gå inn på "min side" og sjekke hvilke forsikringer man har på hva. Også er det lett å finne frem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Sykkel"

Fikk 0 kr igjen for sykkelutstyr verdt 11-12 000kr. Sykkelen var brukt men hva har det å si når jeg uansett må bruke mye penger for å kjøpe meg ny

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"lite forståelsesfulle"

Har hatt tre oppgjør med fremtind, og en pågående sak som ser ut til å havne i finansklagenemda. En av sakene gikk greit når man først treffer rette saksbehandler, men de to andre måtte jeg direkte krangle med saksbehandler for å i det hele tatt møte forståelse for problemene i saken. i utgangspunktet to saker uten kompliserende faktorer, kun forståelse hos saksbehandler. Den siste saken omhandler råte og igjen er fremtind vanskelige.. Det koster mye energi og tid for å ta kampen med så arrogante og lite forståelesefulle medarbeidere som innimellom også snakker dårlig norsk. Har dog opplevd hyggelige og kompetente saksbehandlere som tar deg på alvor men som man ikke kan få noen direkte telefonnummer til Ny saksbehandler på telefon ved hver henvendelse. Et stort pluss er billig forsikringer, men det spiller liten rolle når man ender opp med irritasjon hver gang man bruker det.

Andreas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundebehandling"

Jeg har hatt en ekornskadesak, pipebrannsak og bilskadesak i selskapet. Min saksbehandler var lite imøtekommende og dårlig til å følge opp sakene underveis. Jeg som kunde opplevde meg overhørt da jeg tok første kontakt og glemt underveis i saksbehandlingen. I forbindelse med den første skadesaken prøvde jeg å klage på saksbehandlingen men fikk ikke svar på det jeg klagde på. Den siste bilskadesaken tok tre måneder å behandle selv om ansvarsforholdet var helt avklart. Dette på tross av flere purringer underveis. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte kjøre med skadet bil i hele denne perioden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hold seg unna, forsikringer skal man ikke styre med før man trenger dem"

Rotete, lite hjelpsom og dyrt. Masse styr der det er tydelig at to selskap samarbeider men konkurrerer på samme tid.

Per M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite fleksibilitet"

Kyniske og lite fleksibel midt under pandemien. Fikk ikke penger tilbake da jeg måtte avbestille flyreise pga mye smitte på hjemsted.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt og god behandling"

Det beste forsikringselskap jeg har erfart. Har hatt tre skadetilfeller som ble hurtig behandlet. Meget hjelpsomme kundebehandlere. Føler ikke at noe kan forbedres

Otto K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Automatisk avslag"

Virker som alke saker blir automatisk avslått, for at vi som kunde ikke skal "gidde" å klage eller ta saken videre. De vinner på det, men ikke i lengden. Synd det er disse lo lar valgt, for da kan vi ikke bytte. Og det vet de!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring er lureri"

Vi skal forsikre alt vi eier men når vi har behov for å få noe igjen da er alt vanskelig og dere klarer å vri dere unna på alle måter hver eneste gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt oppgjør."

Fikk oppgjøret etter bare noen dager. Mistet Airpod Pro på sjøen. Slapp også egenandel. Trodde egentlig ikke de dekket dette. Kjempefornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales på det sterkeste"

Har hatt bruk for forsikring flere ganger både reiseforsikring og innbo. Både innenlands og utlandet. Uansett hva jeg har hatt bruk for har jeg truffet på kjempe hyggelig folk der de gjør mer enn eg forventer for at eg skal bli godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste 😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et vanskelig forsikringsselskap"

Useriøst og veldig vanskelig når det gjelder skade oppgjør. Hyrer inn ekstern takstmann som samarbeider med forsikringsselskapet til fordel for dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig saksbehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble frastålet 2sparkesykler og saksbehandleren valgte å lage 2 saker ut av det slik at jeg måtte betale egenandelen 2 ganger. Skikkelig skuffet over den dårlige hjelpen jeg har fått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fikk hjelp og tilbakemelding med en gang."

Det var første gang jeg har blitt påkjørt , og man blir jo fortvilet når man plutselig står der med en ikke kjørbar bil. Hjelp og tilbakemelding kom raskt, og var veldig betryggende for meg som er helt avhengig av bil der jeg bor. Jeg fikk leiebil med en gang, og hadde den til min bil var ferdig reparert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig dekningsgrad."

Opplever at det er for mange smutthull i forsikringene. Tydeligvis mye som står med liten skrift som gjør at de slipper utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Innboforsikring"

Lønner seg ikke å si sannheten hvordan ting er tapt. Smykkeforsikring gjelder ikke, dersom du ikke har hatt innbrudd

Roberthermansen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og kompetent saksbehandling."

Saklige saksbehandlere.Jeg fikk uopfordret en kortfattet og grei oversikt over selskapets saksbehandlingsprosedyrer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Får raskt oppgjør."

Et effektivt selskap som gjør at du får oppgjøret ditt raskt på konto. Hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Fremtindkunden
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Greie skadeoppgjør men noe lang responstid på tlf"

Bra skadeoppgjør men bruker flere ledd i utbetalingen som virker litt knotete. Fått den hjelpen jeg hadde behov for så klager ikke.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR