Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind reagerte med en gang de fikk beskjed fra meg. De gjorde umiddelbart alt de kunne for å hjelpe meg.
Så go kundebehandling og rimelig pris. Vil aldri flytte forsikring. Dei er der for deg. Uansett navn og tittel .
Lang ventetid på telefon, nekter å ta imot skademelding over telefon, kunde-/saksbehandlere med lite kunnskap om egne vilkår og bolig. Avtale med takstmann som gir svært lave estimater på skade. Følger ikke opp spørsmål som er lovet svar på. STYR UNNA!
Meget god kundebehandling, tilbakemelding og oppfølging, trengte ikke å bruke mye egen tid på saken.
Damen som hjalp meg, gjorde meg rørt, med sin empatiske, serviceinnstilte og fantastiske servicen hun gav meg. En fantastisk person på alle måter. Her har alle saksbehandlere i Norges land noe å lære. Tusen takk for den faktiske hjelpen.
Kommer ikke til å anbefale dette til noen. Skade ble ikke vurdert fordi det var for lavt beløp. De skryter av null egenandel for 2 i samme husstand, men avviser et krav fordi beløp var under egenandel.
Raskt og effektivt oppgjør Penger på konto dagen etter
Alle våre forsikringer i Fremtind er høyeste kategori (Toppforsikringer). Vi har benyttet forsikringen noen ganger, og alltid er det samme positive erfaring med gjennomføring og oppgjør.
Måtte brukt forsikringen 2 ganger med bilskade, begge gangene har alt gått på skinner. Fra første tlf til leiebil var levert og bil hentet tok det to timer. Vi er veldig fornøyd.
Veldig liten forståelse for mitt problem,ikke tegn til å være noe som helst løsningsorientert Har forsikringen gjennom LO,vurderer å kutte ut hele greia når ikke de vil hjelpe til når det trengs
Raskt, effektivt, hyggelige dialoger, brukervennlig
Svært fornøyd med hvor fort de jobber. Enkelt nettside og enkelt å orientere seg på den. Veldig lett å fylle ut skjemaet. 10/10
Lang behandlingstid. Er man heldig å komme igjennom på telefon kan ikke kundebehandler svare på noe.
Opplevde en kritisk feil med bilen under kjøring (motorfusk og drivstoffproblemer) som gjorde at jeg valgte å parkere bilen på verkstedet grunnet ekstrem risting. Melde inn skadesak umiddelbart hos fremtind forsikring via nettbanken. Etter kun kort tid sto jeg med nøkkelen til en tilsvarende leiebil i hånda. Ukene går og jeg får bilen tilbake ferdig reparert og forsikringen dekket skaden. Egenandelen ble betalt med glede, da reparasjonene ble noe kostbare. Fantastisk service og hurtig behandling av Fremtind og leiebilselskapet!
Helt forferdelig, hvorfor har man forsikring. Hvis du har en forsikring, så må du tro at du har en, ikke håpe at du har en. Men takk for at jeg ble med så lenge. Mvh Jørn J.
Rask og god service, fikk ny PC etter søl av vann på den gamle.