Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk kjapt svar på saken jeg meldte inn. Saksbehandler ringte og forklarte
Kommunikasjonen burde være mye bedre. Det er nesten umulig å få snakket med noen. Telefonnummer er ikke lett å finne. Fremtind ønsker ikke å snakke med kundene.
Det ble gjort rede for betingelser slik at de ikke kunne misforståes
Positivt og hjelpsomme grei og forståelig nettsider
Uinteresserte og uengasjerte saksbehandlere. 3 ulike saksbehandlere ila 2 uker. Ikke et forsikringsselskap du vil bruke « når uhellet er ute» !
Rask tilbakemelding. Rask avslutning. Rask utbetaling
Servicen er helt super. Har ingen ting som kan bli bedre.
Raskt og ryddig oppgjør. God og ærlig veiledning i en for oss vanskelig sak som vi var usikre på om var dekket av forsikring.
De få gangene vi har måtte bruke forsikring har det aldri vært noe problem. Gått rask og uten noe rot.
Enkel og veldig rask saksbehandling. Meget fornøyd. Vil absolutt anbefale selskapet til andre
God kundehåndtering. Jeg er fornøyd med måten min henvendelse ble mottatt på og med oppfølgingen underveis.
Megen fornøgd med nåde behandlingstid og utfall.Kan trygt anbefales!
En hyggelig telefonsamtale .Enkelt og forståelig forklart .Tenk at ting kan ordnes så rask og effektivt .
Jeg var veldig fornøyd med behandling av skade saken og slutt oppgjør ifbm. havari med electronikk på bilen.
Fremtind påstår eg har fått penger på konto på vannskade.Det stemmer ikkje.Eg vil ikkje ta skaden sjølv.Då får eg høyra frå saksbehandler att sånne små skader kunden selv.Fremtind får ta skaden.
Hadde trodd at dere kunne gi hjelp! Fikk bare avslag, ingen forslag om annen hjelp.