Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel måte å melde inn skade, eask tilbakemelding om at skade er registrert, med beskjed om kort behandlingstid. Saken var ferdig i løpet av helgen, og følte alt var ryddig, nøyaktig, korrekt og stemte med lovnad om 2-3 virkedager behandlingstid. Godt levert
Vær oppmerksom på at elsparkesykkel ikke lengre er dekket av innboforsikringen i Fremtind, slik den er hos andre forsikringsselskap!
Veldig behjelpelig og raskt oppgjør. Tommel opp på alt.
Får rask behandling. God rådgivning. Hyggelige saksbehandlere som gir god veiledning. Effektivt!
Effektiv og enkel behandling. Enkelt å fylle ut skjema, og rask tilbakemelding med lett forståelig beskrivelse av hvordan man skal gå frem.
Generelt sett fornøyd. Bare litt lite oppfølging de få gangene jeg har meldt inn en sak.
Det gikk veldig fort fra skaden oppsto til vi fikk kontakt med Fremtind, time på verksted, overslag på skaden og forsikringsoppgjøret ble utbetalt. Vi er veldig fornøyde.
Raskt og enkelt å finne frem til og levere skademelding. Lett å kommunisere med dere digitalt. Vennlighet i en svært vond situasjon.
Veldig enkelt å fylle tiden digitale løsning. Utbetalingen kom i løpets en uke
Dekket kun hotell. Satt flomfast på hotell i Oppdal og fremtind kunne ikke forstå at vi ikke hadde mer klær til oss og baby!!! De hadde heller ingen forståelse for at vi ikke hadde muligheter til å lage mat på et hotellrom og dekket ikke EI krone av mat på restaurant. Helt sjokka over kundebehandlinga.
Meget god prosess og raskt oppgjør vedr. dekning av kostnader i forbindelse med forsinket bagasje.
Det er alt for lav erstatning i forhold til det jeg får erstattet. Det er vanskelig å finne ut hvordan j får utbetalt skadesummen for en som ikke er så stødig på data og nett.
Fikk god hjelp med en litt uvanlig boligskade, gikk greit å melde på nett, men synes det er vanskelig å komme gjennom (til rett person) på telefon. Har også nylig brukt de ifht. steinsprutskade på bilrute, enkelt og greit.
min erfaring er at det ikke er det billigste selskapet men det er raske oppgjør .
Fekk ein skade (kraftig slag mot nedre del av leggen forran, oppstod et stort hematom fordi jeg gikk på blodfortynnende)knappe 2 uker før en reise til Spania. Var til 2 leger før avreise der begge sa at reisen kunne gjennom føres selv om jeg var blå og hoven. Fast legen min satte meg på antibiotica før avreise for sikkerhets skyld,men hadde ingen infeksjon.På turen ble skaden forverret uten forståelse til hvorfor.. jeg holdt meg i ro, verken badet eller solte meg. Var redd for cebsis og kontaktet derfor ving og de sende sin lege til meg. Legen mente jeg måtte på sykhus,( et privat sykehus i San Augustin)jeg var mest opptatt av å få antibiotica intravenøs sånn at jeg kunne klare meg til jeg kom hjem 4 dager senere. For å få intravenøs behandling måtte jeg innlegges og prisen ble 2000 eur ved utskivelse, var der under et døgn. Da hadde de tatt ultralyd av leggen, røntgen og coronna test i tillegg til en dose antibiotica intravenøs. Jeg hadde kontakt med sos International og de ville ikke gi meg betalings bekreftelse for å bli utskrevet. Frustrerende, skremmende å ikke få hjelp, hadde nok med meg selv etter hele sykhus opplevelsen. I vilkårene ift reiseforsikringen står det ingen ting om /visst lege gir tillatelse til å reise. Legens uttalelser ift å ikke foreta en reise er ok, men IKKE når en er I STAND til å reise. Det var ingen ting som tilsa at skaden skulle bli forverret. Fortvilende å ha forsikring som ikke hjelper!
Når uhellet har vært ute og jeg har måttet bruker forsikringen er jeg blitt veldig godt behandlet