Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen anbefaling av fremtind forsikring fra min side!Horribelt skadeoppgjøroppgjør og dårlig og treg behandling:jeg måtte kontakte fremtind for å få svar:de ga ikke beskjed om at de hadde mottatt saken min til behandling:skadesaken ble sendt inn I november og jeg fikk ikke noe svar;derfor ringte jeg og spurte om de hadde mottatt brevet jeg sendte! De sendte pengene til et annet kontonummer enn det jeg ba de betale inn på.
Alt gikk veldig smidig og raskt.Avgjørelse i sak allerede etter 24 timer.Beste selskap
Rask behandling. Enkel å melde skader. De er ikke komplisert møte som man kan melde hendelser.
Jeg ble godt ivaretatt og forklart hvordan selskapet ville behandle saken. Den ble behandlet seriøst og fint.
Betalt forsikring i mange år men ble da lei meg når jeg fikk en skade og ikke fikk dekt den
Effektiv og rask skade behandling. bare positiv tanker om Fremtind forsikring 👍
Kort sagt: Har svært god erfaring med Fremtind Forsikring, og med kundebehandlerne der.
Ringte FREMTIND forsikring da skjemaene de hadde ikke omfattet musespiste elektriske ledninger. Fikk raskt svar fra behandler at dette var en kasko sak, at det ikke utløste egenandel og heller ikke bonus tap. Jeg var lykkelig.
Saksbehandler som verkene lytter eller forstår forsikringsvilkårene. Styr unna dette selskapet, hvis ikke kan det blir veldig dyrt.
Rask respons, ryddig saksbehandling og utmerket kundeoppfølging
Hurtig behandling av registrering og oppgjør av skadesaken.
Rask og korrekt kundebehandling. Følte meg ivaretatt
God hjelp foe en som ikke er så flink med data og slik.
Veldig bra med svært behjelpelige mennesker, jeg ble enkelt satt over til person som best kunne svare på mine spørsmål.
Enkelt og greit å melde skade og veldig rask behandling
Det er lett å snakke med ansatte og de er svært imøtekommende.