Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4794
972
395
395
1184
Sorter omtaler etter
Viser av 7740 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Øyvind A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og effektive"

Svært rask behandling og effektiv behandling. Tre dager fra saken var meldt til alt var oppgjort.

Hildegunn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtig behandling."

Jeg har opplevd i de aller fleste saker som positivt. Det har vært saker som ikke har blitt behandlet like raskt, men alt i alt, fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd med saksbehandlingen"

Meget enkelt å melde saken digitalt. Meget fornøyd med Fremtind Fordikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Suveren innboforsikring"

Meget kjapp behandlingstid. Enkel innmelding av skade, hurtig på tilbakemelding. Strålende!

John Y. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskeste og beste forsikring noensinne!"

Wrote out my report Sunday night, got a reply sometime between 8-9 AM the next day! I called back around 12 to confirm some details, which took 5-10 minutes. Then I got my case approved with money sent in 1-2 minutes. The money arrived early the next day. Overall the entire process took 1.1-1.3 business days. This company is just amazing!!! My only other insurance took weeks for my two claims.

Anne L. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd med behandlingen"

Fornøyd med rask behandling og forståelse av saken min.

Anneberit
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Grei veiledning i saken og et rask oppgjør gjør at dette var en positiv opplevelse, når vi var så uheldige å få tv og tv-boks ødelagt i tordenvær.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Noter alt du vil spørre om på forhånd."

Gikk veldig fort og greit etter noen telefoner, men viktig å sette seg inn i forsikringene på forhånd og hva du har krav på. God kundebehandling og hyggelige folk jeg pratet med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Tok ei uke fra jeg var uheldig, og til jeg hadde nytt kamera i hus. Imponerende kjapt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig treg saksbehandling."

Treg saksbehandling. Hyggelige telefonstemmer som var veldig positive, men uten at ting skjedde. Bør ha flere saksbehandlere.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra kundeservice til rimelige prisar"

Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

God kundebehandling, raskt og god hjelp gjennom hele prosessen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trenger å være mer respektfull mot kundene"

Kundekonsulentene i et forsikringsselskap bør være opplært til å være mer respektfulle når de tar imot skademeldinger fra kundene sine, enn hva dette selskapet leverer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Til å stole på i nøden"

Raskt skadeoppgjør når uhellet er ute. Var uheldig å knuse brillene mine, sendte inn skademld og oppgjør for nye briller kom dagen etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring"

Fikk avslag først etter et utfyllingsskjema, men tok videre kontakt med kundeservice. De ordnet opp etter noen dager, og pengene kom fort inn på konto. Fikk ikke utdelt «full pott», men jeg er likevel fornøyd. En god opplevelse alt i alt.

Bjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt svar og god forklaring"

Fikk svar kjapt, med begrunnelse for hvorfor det ble slik. Summen jeg fikk utbetalt var på konto påfølgende dag. Meget fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige til å følge opp kundens rettigheter"

Måtte selv påskynde et skyldspørsmål som var særdeles opplagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe å anbefale"

Dårligste selskap jeg har noen gang hatt med å gjøre!! Anbefaler aldri til noen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Null kundeservice"

Man får ikke svar på henvendelser. Har nå ventet 8 dager på svar på mail. Blir nå å bytte selskap.

Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales"

Raskt oppgjør, rask saksbehandlingstid og god kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service"

Alt gikk fort fra jeg meldte saken til jeg mottatt oppgjøret. Anbefales +++

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt, kort og greit."

Kjapt svar på saken, enkelt, greit og lett forståelig svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mye bortkastet tid."

Måtte kaste bort mye tid på å få løst siste forsikringssak. Dobbel taksering og lite opplysninger om framgang og oppgjør.

Jonny H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra!"

Kjapt og effektiv behandling, selv i fellesferien.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp behandlingstid!"

Kjapp behandlingstid og god service. Følte meg godt ivaretatt!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR