Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2738
552
223
223
650
Sorter omtaler etter
Viser av 4386 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Komplisert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig løsning oppfølging på en ellers god innboforsikring. Første opplevelse med Fremtind og eplehuset. Tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig komunikasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lang behandlingstid, vanskelig å komme i kontakt med. Prøvde å komme i kontakt i 2 måneder før jeg endelig ble ringt tilbake etter å ha blitt lovet det minst 3 ganger tidligere uten at noe skjedde. Når jeg endelig kom i kontakt ordnet de kjapt saken min :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Et bra forsikringsselskap"

Jeg har kun gode erfaringer, men litt lang behandling av en reise ifb med Korona, men det er jo forståelig. Selve oppgjøret var bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling uten noe tull"

Rask behandlingstid, grei registrering på nett og hyggelige behandlere på telefon. Siste skade jeg registrerte på nett tok 18 min til den var behandlet. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Takknemlig kunde."

Fyllte ut et oversiktlig og lett forståelig skade skjema. Skaden var knust skjerm på mobil. Traff en hyggelig og hjelpsom dame i telefonen som forklarte hvordan det ble behandlet. Etter bare en halv time kom beskjeden om at alt var klart og godkjent- og at skadeerstatningen ville komme på konto innen få dager. Imponert og takknemlig !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jobber hardt for å utbetale så lite som mulig. Lite hjelpsomme. Lang behandlingstid. Krever kvitteringer på gjenstander som er kjøpt for lang tid siden.

Merethe B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og godt skadeoppgjør"

Hatt to skader i år, på bil og reise. Rask og effektiv behandling, god informasjon underveis. Veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skuffende kundebehandling."
1 syns denne omtalen er nyttig

Treg behandlingstid og ingen tilbakemelding på innleverte dokumenter . Ingen begrunnelse for endelig vedtak i saken , kun sms om at saken er avsluttet og beløp. Kontakt pr telefon er vanskelig , tok 20 min før linje ble brutt uten å få kontakt med saksbehandler . Positive er at penger er raskt på konto .

Ingrid B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Behandling av skadesaker."

De gangene jeg har hatt bruk for mine forsikringer har jeg fått god hjelp, og rask utbetaling av utgiftene jeg har hatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundeservice"

Jeg har blitt møtt med en positiv holdning fra saksbehandler hver gang jeg har hatt kontakt med dere, og fått rask tilbakemelding når det har blitt sendt inn tilleggspapirer/ manglende papirer. Det er svært viktig for meg som kunde å vite at sending er mottatt og var tilfredsstillende i forhold til deres behov. Behandlingstiden har vært svært rask. Fra siste dokumentasjon ble sendt inn til saken var avsluttet og jeg hadde pengene på min konto gikk det under 2 dager. Takk for god og rask behandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremtind Forskning!"

Bra selskap, gode priser. Har sammenlignet med flere selskaper og de andre har så langt, ikke kunnet konkurere på pris!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt greit"

Hadde ikke behov å bruke de etter at mobilen ble sendt..De kan gjerne bytte verkstedet,da det er bare negative ting lese om de på Internett..infocare Workshop..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig frekke kundebehandlere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ventet over 2 måneder på en enkel reiseforsikringssak og saksbehandleren jeg fikk som jeg har tatt kontakt med flere ganger verken leste saksdokumenter ordentlig, så over dokumentasjon og bare etterspurte ting de allerede hadde fått. Saksbehandleren virket surrete og uinteressert og i en konfrontasjon var hun frekk i telefonen og la på til meg midt i en samtale. Hun virker også som hun ikke tror på meg. Veldig dårlig. Blir å bytte alle forsikringene mine fra dette selskapet til et annet.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Sleipe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Økte priser og satt ned forsikringsverdi og reiselengde. Hadde forsikret lagret mitt for 700000.- i 2017 da DNB,når fremtind tok over gikk prisen opp og verdien ble satt til 300000.- Samme med reiseforskringen pris opp og reiselengde ble satt ned til 75 i fra tidl 90dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg opplever god og prof saksbehandling."

Jeg har bare erfaring fra to selskaper og er veldig fornøyd med mitt nåværende valg. Jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk og er tilfreds med behandlingen jeg fikk av Fremtiden forsikring.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Sniker unna det du har krav på"
1 syns denne omtalen er nyttig

De kan ha bedre oversikt over forsikringene til kundene. De kan begynne å prioritere de som kun har behov for innenlandsreiser, og står overfor utfordringer i forbindelse med reiser i koronatiden.

Bjørn O. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisen på bilforsikring"

Topp service, men litt dyr bilforsikring. Jeg har alle mine forsikringer her, og er LO medlem. Men jeg får billigere bilforsikring flere andre steder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Til å stole på"

Rimelig pris igjennom fagforening. Raskt og riktig oppgjør ved skade. Lett å nå dem ved fek spørsmål eller forandringer.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Svindel"

Hadde en erfaring med fremtid som viser at de prøver å helgardere seg mot utbetalinger. Om kjøleskapet ditt feks slutter å virke så må det være pga lynnedslag, meteoritt som har knust det eller en annen form for ytre påkjenning som du ikke er skyld i selv.. Vurderer man fremtid så les vilkårene med lupe..

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste forsikringsselskap jeg har vært borti 👍"

Hyggelig ansatte som vet hva de driver med og som har evnen til å sette seg i "mitt" sted. Raske avgjørelser og hurtig oppgjør. Mange forsikringsselskaper hadde hatt noe å lære her.

Yasin A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst og arrogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt håpløst å ikke bli trodd på av din egen forsikring når det er tydelig at bilen har blitt skadet og ødelagt av andre. Også klarer dem å slette takseringen på toppen av det hele.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Treg, går ikke snakke med de i telefon, det skjer ikke noe med saken min."

Jeg er person nr 2 i familien som har bl. annet reise forsikring hos Fremtind. Derav kan jeg ikke registrere skadesak med egen bankid. Når etter 20 minutters ventetid kommer jeg fram til en person "live" da registrer han saken min. Jeg laster opp vedlegg som jeg er blitt bedt om. Nå gikk det 3 uker, har fått skadenummer men skjer ikke noe. Kan ikke snakke med noen i telefon, får automat sms med email adresse dit jeg kan sende kompletterende handlinger. Estimat om når de håndtere saken min går ikke å få. Ser her at noen fikk penger på reiseforsikring ila 24 timer. Hvordan prioriteres saker?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"

Meldte inn saken 28 mars fikk svar i dag etter nesten et halvt år. Moren min inviterte m familien på hotellovernatting i Oslo, ca 5000 kr for alle. Når vi nå endelig fikk svar får hun kun tilbake for seg selv. Hvis det ikke hadde tatt så lang tid kunne jo vi meldt inn saken til vårt forsikringsselskap, men nå er jo det i seneste laget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Avvisende til sine egne "toppkunder""

Har "alt" av forsikringer i Fremtind inkl. reise- og avbestillingsforsikring og er dessuten forsikret der med det samme via LO Favør. Men noen erstatning for avbestilling av tur i mars til Planica får jeg ikke, selv om 2 venner av meg på samme tur og med samme forsikringsselskap fikk dekket dette allerede i april. Dette lover ikke godt for mine forsikringer i selskapet... Så om ikke service og velvilje blir bedre må jeg bytte. Hadde derimot aldri noe vondt å si om forløperen Sparebank 1 Forsikring.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang tid, unøyaktig"

Bruker ekstremt lang tid Ser ikke nøye igjennom vedleggene som sendes, slik at jeg må forklare hvordan en kvittering ser du ser ut.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR