Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
5962
1180
469
473
1541
Sorter omtaler etter
Viser av 9625 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Vannskade mobil. Ble levert butikk. Plankekjøring. 1 ukes behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bilskade"

Min skade ble raskt ordnet opp i og prisen på forsikringer er veldig bra. Mange har prøvd å komme med pris men greier ikke matche. Totalt sett er jeg veldig fornøyd.

Aslehåvard M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Alltid god og rask hjelp å få når du treng det!"

Det viktigaste med ei forsikring, er at ho er der når du treng ho. Har gjennom åra hatt bruk for både husforsikringa og hytteforsikringa (vasskadar), bilforsikringa, reiseforsikringa og innbuforsikringa - alltid god og rask hjelp å få! Når skaden er der, prøver DNB/Fremtind å hjelpe deg - målet er ikkje å prøve å sleppe unna utbetaling!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Jobber ikke for deg, men vi som kunder må jobbe imot forsikringen. Havnet i en bilulykke, de kom med et beløp på hva de mente min bil var verdt, men vi fant ut at bilen egentlig var mye mer verdt. Måtte leie inn en advokat for å prøve og få opp prisen, men ingenting skjedde. Sitter igjen som en sårbar kunde, uten og ha fått noen hjelp av forsikringen. Ikke bruk Fremtind!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lett å bruke feil formulering av en sak som igjen fører til feiltolkning,"

Er ikke fornøyd med en forsikring som ikke virker. Tenk om det gjalt store beløp på skade ?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra når jeg først fikk noen å prate med"

Få ned ventetiden i telefonen ellers godt fornøyd med behandlingen

Gunnveig S. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd."

Anbefaler Fremtind . Alt gikk smertefritt for seg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hundeforsikring"

Raskt og effektivt oppgjør 👍 ingen visvas, og i tillegg fikk vi videokonsultasjon av en dyktig veterinær kl 20 om kvelden

Bjørg K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Jeg er fonøyd så langt, men har ikke lang erfaring med dere.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket skadeoppgjør"

Det er vel lett å selge et produkt innen forsikring?Kunden betaler hva forsikringen koster og glemmer den. Kvaliteten vises først ved en skadesak! En rask telefonsamtale til skadeavd. ble til en meget god og informativ samtale. Rask saksbehandling. Det eneste jeg plundret med var å finne korrekt telefonnummer til skadeavdelingen 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig hyggelig og hjelpsom dame"

Anbefales på det sterkeste,veldig hjelpsom og hyggelig

Asbjørn L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god service"

Lett forståelig spørsmål ved utfylling av skademelding

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra."

Profesjonell saksbehandler og takstmann, som begge gjorde et raskt og grundig arbeid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget go forsiktig"

Veldig fornøyd med både kunde veiledere og forsikringene som jeg har. Kunne vært lit bedre oppfølging når det kommer til skade uhel høre lit for lite hva som er fremgang i saken. Uten om det er jeg veldig fornøyd !

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling"

Opplevde det var kort tid fra jeg meldte inn skaden til jeg fikk kontakt med en saksbehandler og info. om videre saksgang. Avgjørelsen og oppgjøret gikk også raskt. Veldig godt fornøyd med servicen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremtind Forsikring dekker på en utmerket måte mitt behov for forsikring på alle områder."

Jeg har i alle år fra 2016 / 2017 hatt forsikringsavtaler på alle saksområder med Fremtind Forsikring. Jeg har fått dekket tap på eiendom med rettslig tvistemål, tap på reise, tap på skadet innbo, når jeg har hatt dokumenterbare og saklige begrunnelser. Jeg er på alle måter meget godt fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fremtind er flinke på å avslå krav"

Selskapet avslår krav med tvilsomme begrunnelser og bruker månedsvis på å saksbehandle klager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vanskelig å vite hvordan en skal ordlegge seg."

Det å få snakke med lokal rådgiver er veldig viktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vedlig fornøys med servicen"

Har erfaring fra to forsikringsoppgjør og fikk veldig god service

Trond Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Grei behandling."

Har ingen ting å bemerke vedr. kundeforholdet til Fremtind.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Aldri hatt noen problem når vi har hatt behov."

Vi (lo-medlem) har alle våre forsikringer i Fremtind forikring. Gode rabatter, ingen andre matsjer pris. Biler,båt, reiseforsikring(verden) innbo, og tidligere hus. Har brukt flere av forsikringen, ALDRI problemer, og raskt oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Altfor dyrt og lureri!"

Det er grunn til at jeg byttet selskap! Idiot saksbehandler for Merca mi og så sparte jeg over 8000,- i året på å bytte. Dette til tross for at jeg hadde vært god kunde i maaaaaange år.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv saksbehandling"

Tok 2 dager fra skademelding var utfyllt til time hos oppretter var bestillt inkl. leiebil. etter 4 dager var bilen ferdigreparert

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og god saksbehandling"

Veldig rask saksbehandling. Hyggelig kudebehandler. Raskt oppgjør.Anbefales!

Oddrunn G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mobil"

For lang saksbehandling. Ved innsending av skadet produkt ble det brukt tretten dager før produktet var tilbake. Da hadde jeg vært i kontakt med tre aktører.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR