Superfornøyd. Hurtig svar og ny vare omg. Forteller alle jeg kjenner hvor bra Fremtind forsikring er.
Fikk avslag på omfattende følgeskade i undertak som følge av vanninntrenging i øvre tak. Har tidligere vært i dialog med selskapet ved to anledninger, først når vi tegnet kontrakt og ved en senere vurdering av å bytte selskap. Ble begge ganger forsikret om at dette var dekket var forsikring. Da vi var uheldige og fikk en skade, kalkulert til kr 150000 fikk vi avslag med begynnelse av at taket under det vi la nytt for 10 år siden var 4 år eldre enn 40 år. Svært skuffet over forsikringsselskapet vi har hatt i mer enn 30 år. Nå avslutter vi våre forsikringer i Fremtind.
Service og tilbud har blitt merkbart dårligere etter at Spb1 Forsikring ble slått sammen med DNB forsikring, Spb1 Forsikring var helt topp på kundetilfredshet. DNB Forsikring var blant de dårligste. Dette har tydeligvis smittet inn i Fremtind. Som en del av LOfavør-tilbudet ( fordelsprogrammet for alle LO-medlemmer ) får man forsikring til veldig god pris totalt sett. Men de må forbedre seg på tilgjengelighet og kundeservice underveis i prosessen. Dessuten - "Fremtind" - hva slags navn er egentlig det?
Ble møtt med imøtekommende forståelse av saksbehandlere i Fremtid Forsikring. Angrer ikke på bytte av forsikringselskap.
Heg har inboforsikring her på Fremtind . Behandling raskt som mulig og enkle , jeg er veldig fornøyd.
Lett å melde skadesak. Rask respons og oppfølging via telefon og mail som ga oss et godt inntrykk av å bli ivaretatt på en skikkelig måte. Effektiv behandling av saken og oppgjør i løpet av få dager.
Ble påkjørt bakfra. Ingen tvil om skyldfordeling. Alikevel måtte jeg krangle med fremtind. Dårlig og slett kundebehandling. Dårlig informasjon og føler meg overlatt til meg selv. Måtte finne ut av ting på egenhånd. Frekke og utidige kundebehandlere.
Fikk knust mobil skjerm og fikk retningslinjer hva jeg skulle gjøre. Men gjorde feil og sende mobil til feil plass for rep. så jeg måtte legge ut for reparasjonen Men det gjorde ingen ting og Framtid ordnet opp på timen. Og da mener jeg på timen
Sykkel parkert på sykkel parkering å var låst og ble stjålet dekkes ikke forsikringene deres da sykkel må oppbevares inne for å gå skade oppgjør.
Anbefaler ikke å bruke som forsikring. Bare dårlig opplevelser. Jeg har denne forsikringen via Fagforbundet ellers hadde jeg byttet for lengst
Rask behandling av saken og pengene kommer på ko to relativt i forventet tid. Men er ikke mye av forsikringspengene man står igjen med etter utbetaling (tar mer enn halvparten)
Den jeg traff på telefon der var meget hjelpsom og løsningsorientert med tanke på at nettløsningene ikke ville virke. Hun sendte meg en mail som jeg svarte på med info og bilder, og hun fikset en rask løsning på saken!
Det var en tlf til fremtind, det var alt jeg trengte for å få hjelp, etter det så var det noen tastetrykk på pc, så gikk alt av seg selv, joda, jeg måtte kjøre bilen selv til verksted.😊😊 Super service av fremtind, og stavanger auto som utførte rep av skaden.
helt grei behandling som kunde, du får det du kan forvente. tidvis tar saksbehandlingen litt lang tid
Etter å ha kontaktet fremtid, gjorde jeg som jeg ble fortalt i epost. Etter 10 dager hentet jeg telefonen fiks ferdig hos elkjøp!
Smertefritt oppgjør etter meldt skade. Ble tatt på alvor av en service-innstilt person med klar instruks om hva jeg måtte gjøre.
Bare rot og dårlig kundeopplevelse. Glemte å fakturere i et helt år. Svært lite imøtekommende i å rette opp. Dårlig spesifiserte fakturaer når de først kommer, som fører til at man som kunde hele tiden må ringe og sjekke hva man betaler for, noe som er vanskelig når telefonnummer på faktura ikke er i bruk. De jeg har klart å få tak har vanskelig for å gi svar og skylder stadig på "problemer som følge av bytte av datasystem". Helt håpløst.
Av erfaring er Fremtind forsikring et bra selskap med utrolig rask avklaring og enkel og oversiktlig innmelding av skademelding! :)
Utbetalingen på frostskade tok over en måned etter flere purringer. Entreprenør og rørlegger hadde forlengst en dato for betaling av faktura. Vanskelig å få noen i tale. Svarer ikke på Mail.
Topp service, fortsett med dette. God forklaring i saksgang. Satt igjen med følelsen av å bli ivaretatt.
Pris høy og rask voksende. Det virker ikke som om selskapet hensyntar mine behov for effektiv og riktig prising. Her må det jobbes bedre ;)
Jeg blir tatt godt i mot og saken min blir raskt og godt behandlet. Dere gir greie og tydelige svar.
Da jeg ringte Fremtind Forsikring, fikk jeg snakke med en kjempehyggelig og forståelsesfull mann. Etter en kort behandlingstid, fikk jeg det beste oppgjøret jeg kunne få, inn på min bankkonto. Tusen takk til Fremtind Forsikring. Hilsen Synnøve
Vi er gamle kunder med forsikring av: 2 biler, hus, hytte, naust og båt. Godt behandlet igjennom åra.
Serdeles god kundebehandling, godt å kunne snakke med en saksbehandler på telefon for å forklare skaden. Fikk god hjelp fra saksbehandler. Upåklagelig behandling og korrekt skadeoppgjør. Takk.