Min sønn mistet sine AirPods på reise. Ingen dekning. De skal ha skryt for rask saksbehandling, på ca. 8 kom avslaget.
Useriøse og umenneskelige. Ikke Finn på å bruk dem! De behandler alle med minimum av problemer som søppel!
Imøtekommende på pris, kundevennlige,god dekning, ok priser.
Når jeg har hatt behov for hjelp fra forsikringsselskapet, har jeg raskt fått hjelp fra takstmann, oppgjør har også foregått raskt og smertefritt. Jeg har sett, både blant familie og venner, hvor vanskelig det kan være å få hjelp fra deres forsikringsselskap, da frister det ikke å bytte selskap.
Raske opplegg på nettet, men avslag kommer enda raskere!!! Det virker som at selskapet har gjort alt for at de opptrer raskt, men kunden føler seg lurt.
Skriv ned svarene du får på telefon i forsikringssak (reiseforsikring) for det er ikke sikkert at Fremtind står ved sitt ord når saken skal behandles. Den digitale løsningen for å melde sak er mangelfullt og ta derfor heller kontakt med saksbehandler for å melde inn saken. Det er kort saksbehandlingstid og saksbehandler er flinke til å ta kontakt for et smidig og riktig forsikringsoppgjør.
Normalt, rask og god saksbehandling, samt raskt oppgjør. Enkel saksbehandling.