Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Klipp og lim fra dere, så skuffet etter 39 år som ansatt i sr-bank og fremtind Allid ansatt nå pensjonist
Har nå hatt 2 saker hos Fremtid vedr. min katt. Jeg gjorde min jobb og sendte inn alle dokumenter og jeg fikk raskt en tilbakemelding og ett oppgjør. Når forsikringsselskapet får den dokumentasjon de trenger så utfører de en rask og presis jobb. Shit in is shit out.
Jeg mistet en ring og fikk avslag fordi den ikke var stjålet. Avslag ila en dag fra en meget usympatisk saksbehandler! Unngå disse!
Fremtiden forsikring var ryddig og proff og ha med i foholt til SOS
Kontakten med Fremtind under sykdommen min i utlandet og oppgjøret gikk veldig greit. Fremtid Forsikring kan anbefales.
Det var ingen hjelp.Jeg forstår ikke hvorfor jeg betaler for forsikring når du for ikke hjelp
det er derfor jeg valgte deg fordi du gjør alt feilfritt.