Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg mistet en ring og fikk avslag fordi den ikke var stjålet. Avslag ila en dag fra en meget usympatisk saksbehandler! Unngå disse!
Fremtiden forsikring var ryddig og proff og ha med i foholt til SOS
Kontakten med Fremtind under sykdommen min i utlandet og oppgjøret gikk veldig greit. Fremtid Forsikring kan anbefales.
Det var ingen hjelp.Jeg forstår ikke hvorfor jeg betaler for forsikring når du for ikke hjelp
det er derfor jeg valgte deg fordi du gjør alt feilfritt.
Bra og effektiv kundeservice. Raskt og riktig oppgjør
Helt forferdelig kundebehandling og kundeservice er gresk for disse . Styr unna de er der ikke når du trenger ett forsikringsselskap . Kvalmende overlegne kunde behandlere og (anonymisert) er verst ennå med sin uvitenhet med sin unge alder . 3 Norges største Forsikringsselskap og er helt ufortjent håper de blir borte for godt ! Leste 50 omtaler og de fikk 1 positiv tilbakemelding noe jeg selv nå har erfart og fått kjent på når jeg trengte et fordikringsselskap !!!!