Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å greit å gjev klare meldingar og rask saksgang .
Får ikke erstatning for tyveri. Inkompetent saksbehandler. Hører ikke på kundens forklaring.
Etter å ha kontaktet fremtid, gjorde jeg som jeg ble fortalt i epost. Etter 10 dager hentet jeg telefonen fiks ferdig hos elkjøp!
Smertefritt oppgjør etter meldt skade. Ble tatt på alvor av en service-innstilt person med klar instruks om hva jeg måtte gjøre.
Bare rot og dårlig kundeopplevelse. Glemte å fakturere i et helt år. Svært lite imøtekommende i å rette opp. Dårlig spesifiserte fakturaer når de først kommer, som fører til at man som kunde hele tiden må ringe og sjekke hva man betaler for, noe som er vanskelig når telefonnummer på faktura ikke er i bruk. De jeg har klart å få tak har vanskelig for å gi svar og skylder stadig på "problemer som følge av bytte av datasystem". Helt håpløst.
Veldig imøtekomende og rask tilbakemelding om videre saksgang
Av erfaring er Fremtind forsikring et bra selskap med utrolig rask avklaring og enkel og oversiktlig innmelding av skademelding! :)