Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare rot og dårlig kundeopplevelse. Glemte å fakturere i et helt år. Svært lite imøtekommende i å rette opp. Dårlig spesifiserte fakturaer når de først kommer, som fører til at man som kunde hele tiden må ringe og sjekke hva man betaler for, noe som er vanskelig når telefonnummer på faktura ikke er i bruk. De jeg har klart å få tak har vanskelig for å gi svar og skylder stadig på "problemer som følge av bytte av datasystem". Helt håpløst.
Veldig imøtekomende og rask tilbakemelding om videre saksgang
Av erfaring er Fremtind forsikring et bra selskap med utrolig rask avklaring og enkel og oversiktlig innmelding av skademelding! :)
Veldig greit å komme i kontakt med selskapet... Kjapt oppgjør
Sparebanken har nettopp skiftet til fremtid.askdsdicdascjskndkjw
Utbetalingen på frostskade tok over en måned etter flere purringer. Entreprenør og rørlegger hadde forlengst en dato for betaling av faktura. Vanskelig å få noen i tale. Svarer ikke på Mail.
Kunnskapsrike, god service. lang åpningstid kundeservice. raskt oppgjør ved skade