Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Knust skjerm på IPad. Registrerte skadesak. Den ble behandlet automatisk og 3 dager etterpå hadde vi ny erstatningsenhet fra Apple-butikken. Enkelt og raskt. Siden vi er to med LO favør kostet det kr.0;
Veldig gode og hyggelige samtaler vi hadde under telefonsamtale. Veldig fornøyd med servicen deres.
Jeg mener att service var god.Kundebehandleren var fink og jeg fikk opplysningen jeg ville ha.Saken ble fort løst.
Jeg er fornøyd med min forsikring og anbefaler. Takk
Profesjonell og hyggelig kontakt ved presentasjon av selskapet og hjelp med skifte av forsikring. Lett og enkel kommunikasjon med selskapet ifm skade.
Lang saksbehandling (halvannen måned) Fryktelig kundeservice En enkel sak som burde kunne løses på svært kort tid, brukte Fremtind halvannen måned på å komme tilbake til meg. Jeg fulgte jevnlig opp, men ble møtt av sure medarbeidere som kun ga til svar at «vi har lang behandlingstid nå». Jeg forstår at lengre behandlingstid kan forekomme, men halvannen måned er minst en måned for mye. Til og med rekvirert takstmann måtte purret opp selskapet. Eneste lysglimtet var siste saksbehandler som tok tak og fikk behandlet saken.
Vert kunde i mange år. Har hatt to vannskader, en i hus og en i bil men fått avslag på begge. Kjenner også flere som har opplevd det samme. Flink til å ta imot penger, men er det andre veien så blir det straks værre!